Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy o skutecznym marketingu

Powiadomienia push i targetowanie użytkowników

Podstawowym przeznaczeniem powiadomień push jest zaangażowanie użytkowników, podtrzymanie kontaktu, zwiększenie ruchu w witrynie i informowanie o ofercie sklepów online. Jednak…

Czytaj więcej

Messenger Marketing – dlaczego warto?

Messenger Marketing to ostatnio dość popularny temat, prawda? Choć na jakiś czas zrobiło się o nim trochę ciszej – jak…

Czytaj więcej

Zbuduj sobie bota! To prostsze niż układanie puzzli

Ta myśl na pewno pojawiła się również w Twojej głowie. Czy sztuczna inteligencja zastąpi pracę ludzi? Niektórzy zastanawiają się też…

Czytaj więcej

Notyfikacje web-push w generowaniu ruchu

Od kiedy marketerzy zyskali możliwość pokazywania komunikatów typu push z poziomu przeglądarki, nie milkną dyskusje mające rozsądzić, czy web notyfikacje…

Czytaj więcej

4 trendy w Big Data na 2017, które musisz znać

Po wpisaniu Big Data w Google jednym z pierwszych wyników będzie tekst, który przekonuje, że to określenie nie odnosi się…

Czytaj więcej

Czy social media zabiły newsletter?

Czy niepozorny newsletter wciąż ma znaczenie w strategiach marketingowych, czy też stał się reliktem z czasów, gdy dla mailingu nie…

Czytaj więcej

Hiperpersonalizacja w marketing automation

Jeśli wierzysz, że niespersonalizowany mailing wysłany z wykorzystaniem systemów marketing automation do jak największej ilości osób pomoże ci bez większego…

Czytaj więcej

Bazy danych w e-mail marketingu: kupować czy budować?

E-mail marketing wykorzystuje 82% firm działających zarówno w obszarach B2B i B2C*. Bazy danych są więc dla nich podstawą działań…

Czytaj więcej

Jak poprawiać konwersję poprzez marketing automation?

Automatyzacja działań marketingowych, która polega na zwiększaniu zaangażowania klientów (oraz potencjalnych klientów) poprzez interakcję opartą o ich zachowania na stronie…

Czytaj więcej