Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy o skutecznym marketingu
Czy social media zabiły newsletter?
Czy niepozorny newsletter wciąż ma znaczenie w strategiach marketingowych, czy też stał się reliktem z czasów, gdy dla mailingu nie…
Hiperpersonalizacja w marketing automation
Jeśli wierzysz, że niespersonalizowany mailing wysłany z wykorzystaniem systemów marketing automation do jak największej ilości osób pomoże ci bez większego…
Bazy danych w e-mail marketingu: kupować czy budować?
E-mail marketing wykorzystuje 82% firm działających zarówno w obszarach B2B i B2C*. Bazy danych są więc dla nich podstawą działań…
Jak poprawiać konwersję poprzez marketing automation?
Automatyzacja działań marketingowych, która polega na zwiększaniu zaangażowania klientów (oraz potencjalnych klientów) poprzez interakcję opartą o ich zachowania na stronie…
Skuteczny zapis do newslettera krok po kroku
Newsletter jest jednym z najczęściej wykorzystywanych narzędzi w marketingu. Według raportu Content Marketing Institute newslettery stosuje 81% przepytanych marketerów, a…
Kampania drip: droga do nowych klientów
Tak zwane drip campaigns, co tłumaczy się na polski jako „kampanie kropelkowe”, to niezwykle rzadko poruszany temat w krajowej branży…
5 najczęściej spotykanych błędów w e-mail marketingu
Odkąd media społecznościowe na dobre zadomowiły się w rzeczywistości, zaczęto ogłaszać śmierć e-mail marketingu. Mimo tych przepowiedni, poczta elektroniczna wciąż…
Usuwaj subskrybentów: 5 kroków do zadbanej bazy
Baza mailingowa to serce niemal każdej kampanii marketingowej i nawet jeżeli nie jest wykorzystywana bezpośrednio do promocji, zbieranie adresów bezwzględnie…
Największe zagrożenia automatyzacji działań na Twitterze
Obsługa kanałów social media wymaga zatrudniania moderatorów treści, którzy czuwają nad poprawnością komunikacji. Człowiek jest elementem niezbędnym, by układanka była…