Strategia marketingowa
Masz już stronę internetową i chcesz, aby w końcu zaczęła generować zysk? W takim razie nadszedł czas, by zająć się…
Duże zmiany w social media? Co nas czeka
Kryzys Facebooka. Ogromna popularność Vero. Rozwój i duże zmiany Snapchata. Ostatnie tygodnie obfitowały w nowości. Gigant boryka się z poważnymi…
Mikroinfluencerzy: płacisz mniej – zyskujesz więcej
Są influencerzy, czyli ludzie, którzy mogą pomóc Ci osiągnąć więcej dzięki swojej popularności w sieci. Są klienci, którzy tworzą recenzje…
Jak dzisiaj robić email marketing?
Email marketing nadal jest genialnym kanałem pozwalającym skutecznie docierać do odbiorców. Jednak podobnie jak wiele innych rozwiązań – wysyłanie maili…
Dlaczego influencer marketing jest skuteczny?
Wykorzystywanie wizerunku znanych osób w działaniach promocyjnych to żadna nowość w świecie reklamy. Mogłoby się wydawać, że przeniesienie schematu znanego…
Jak skutecznie promować event na Facebooku
Przygotowanie eventu to praca wymagająca dużego nakładu czasu i narażająca na stres. Jeżeli interesuje czeka Cię organizacja takiego wydarzenia –…
Employer branding: autentyczność wycelowana w kandydata
Nie tak dawno pożegnaliśmy sezon, w którym na firmowych stronach zaroiło się od zdjęć z konkursu pt. “Wymuszony Uśmiech Roku”….
Social media: strategia czy spontaniczność?
Nie ma krwi, nie ma też ciężkich pocisków ani jeńców. A jednak – social media marketing jest jak wojna. Ciągły…
ABC Inbound Marketingu: poradnik
Spokojne wylegiwanie się na kanapie przerywa dzwonek telefonu. Niezapisany numer. Odbierasz i szybko orientujesz się, że ktoś chce zrobić z…