3 trendy marketingu do 2020 roku [prezentacja]

W prezentacji nie znajdziesz konkretnych rozwiązań. Zamiast tego dowiesz się, w jaki sposób będzie ewoluować postawa klienta, kształtując tym samym reakcje marketerów. Te reakcje będą przejawiać się m.in. w masowej popularyzacji beaconów, wirtualnej rzeczywistości, rozszerzonej rzeczywistości, Internetu Rzeczy, dalszemu przesuwaniu budżetów na dostarczanie contentu, w tym przede wszystkim w formie video i oczywiście we wzroście generowania ruchu via mobile (a mówimy o co najmniej poczwórnym wzroście).

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji:

 

Jesteś zainteresowany tym tematem? Kliknij i przeczytaj więcej w naszym artykule!

Paulina Kamińska
linkedin

Paulina Kamińska

W branży marketingu internetowego pracuje od 2012 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach interaktywnych oraz w startupie, pracując jako copywriter i content manager. Od zawsze fascynują ją treści, stąd w marketingu najbardziej lubi content marketing. Wolny czas spędza na czytaniu i prowadzeniu bloga paulinakaminska.pl. Zobacz więcej tekstów tego autora
Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *