3 trendy marketingu do 2020 roku [prezentacja]

W prezentacji nie znajdziesz konkretnych rozwiązań. Zamiast tego dowiesz się, w jaki sposób będzie ewoluować postawa klienta, kształtując tym samym reakcje marketerów. Te reakcje będą przejawiać się m.in. w masowej popularyzacji beaconów, wirtualnej rzeczywistości, rozszerzonej rzeczywistości, Internetu Rzeczy, dalszemu przesuwaniu budżetów na dostarczanie contentu, w tym przede wszystkim w formie video i oczywiście we wzroście generowania ruchu via mobile (a mówimy o co najmniej poczwórnym wzroście).

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji:

 

Jesteś zainteresowany tym tematem? Kliknij i przeczytaj więcej w naszym artykule!

array(24) { ["ID"]=> int(6078) ["id"]=> int(6078) ["title"]=> string(16) "Paulina_Kaminska" ["filename"]=> string(21) "Paulina_Kaminska.jpeg" ["filesize"]=> int(3522) ["url"]=> string(66) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Paulina_Kaminska.jpeg" ["link"]=> string(35) "https://adnext.pl/paulina_kaminska/" ["alt"]=> string(17) "Paulina Kamińska" ["author"]=> string(1) "5" ["description"]=> string(0) "" ["caption"]=> string(0) "" ["name"]=> string(16) "paulina_kaminska" ["status"]=> string(7) "inherit" ["uploaded_to"]=> int(0) ["date"]=> string(19) "2020-07-31 18:35:22" ["modified"]=> string(19) "2020-07-31 18:35:32" ["menu_order"]=> int(0) ["mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["type"]=> string(5) "image" ["subtype"]=> string(4) "jpeg" ["icon"]=> string(54) "https://adnext.pl/wp-includes/images/media/default.png" ["width"]=> int(96) ["height"]=> int(96) ["sizes"]=> array(27) { ["thumbnail"]=> string(66) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Paulina_Kaminska.jpeg" ["thumbnail-width"]=> int(96) ["thumbnail-height"]=> int(96) ["medium"]=> string(66) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Paulina_Kaminska.jpeg" ["medium-width"]=> int(96) ["medium-height"]=> int(96) ["medium_large"]=> string(66) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Paulina_Kaminska.jpeg" ["medium_large-width"]=> int(96) ["medium_large-height"]=> int(96) ["large"]=> string(66) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Paulina_Kaminska.jpeg" ["large-width"]=> int(96) ["large-height"]=> int(96) ["1536x1536"]=> string(66) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Paulina_Kaminska.jpeg" ["1536x1536-width"]=> int(96) ["1536x1536-height"]=> int(96) ["2048x2048"]=> string(66) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Paulina_Kaminska.jpeg" ["2048x2048-width"]=> int(96) ["2048x2048-height"]=> int(96) ["thumbnail-archive-content"]=> string(66) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Paulina_Kaminska.jpeg" ["thumbnail-archive-content-width"]=> int(96) ["thumbnail-archive-content-height"]=> int(96) ["medium_medium"]=> string(66) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Paulina_Kaminska.jpeg" ["medium_medium-width"]=> int(96) ["medium_medium-height"]=> int(96) ["mailpoet_newsletter_max"]=> string(66) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Paulina_Kaminska.jpeg" ["mailpoet_newsletter_max-width"]=> int(96) ["mailpoet_newsletter_max-height"]=> int(96) } }
Paulina Kamińska
linkedin

Paulina Kamińska

W branży marketingu internetowego pracuje od 2012 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach interaktywnych oraz w startupie, pracując jako copywriter i content manager. Od zawsze fascynują ją treści, stąd w marketingu najbardziej lubi content marketing. Wolny czas spędza na czytaniu i prowadzeniu bloga paulinakaminska.pl. Zobacz więcej tekstów tego autora

Pozostałe najnowsze artykuły

Jak wykorzystać psychologię, by sprzedawać więcej?

Czy zastanawiasz się czasem, dlaczego – skoro sam masz styczność z branżą marketingową i wiesz, o co tu chodzi –...

Autentyczność – klucz do skutecznej komunikację marki

Nakładem wydawnictwa Onepress pojawiła się niedawno książka Anny Piwowarskiej “Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i autentycznym przekazie?”....

7 zasad strategii marketingowej do Millenialsów

Milenialsi to generacja, o której się dużo mówi. Pokolenie selfies, komunikacji obrazkowej i smartfonów reprezentuje coraz większy procent siły nabywczej....