Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu
Czym jest grywalizacja? Obalamy 5 największych mitów
Pojęcie grywalizacji od kilku lat funkcjonuje w świadomości polskich marketerów, do czego przyczyniła się m.in. książka Pawła Tkaczyka. Jednak, czy…
Pandemia i jej wpływ na konsumentów
Po falach pandemii firmy powinny dostosować się do nieznanych dotąd warunków na rynku i zbudować relacje z odbiorcami, oferując nową…
9 powodów skuteczności list [prezentacja]
Zobacz prezentację i odkryj dlaczego treści w formie listy są tak skuteczne.
Blog, ebook, infografika: kończą się pomysły?
Gdy musisz przygotować kolejną kampanię, która będzie opierać się na treściach, dokonujesz dwóch, podstawowych wyborów: co powiedzieć i jak to…
Generowanie leadów nie musi być nudne
Kim jest lead w B2B? Czy jest to bezosobowa masa a może postać biznesmena rodem z lat 50.? Jeśli tak…
Jak wykorzystać psychologię, by sprzedawać więcej?
Czy zastanawiasz się czasem, dlaczego – skoro sam masz styczność z branżą marketingową i wiesz, o co tu chodzi –…
Jak automatyzować procesy i nie stać się robotem?
To, czy automatyzujesz już procesy marketingowe w swojej pracy, czy jeszcze nie, ma na razie względne znaczenie. Za 3 do…
Największe zagrożenia automatyzacji działań na Twitterze
Obsługa kanałów social media wymaga zatrudniania moderatorów treści, którzy czuwają nad poprawnością komunikacji. Człowiek jest elementem niezbędnym, by układanka była…
3 zalety, które przekonają cię do content curation
Każdego dnia jesteśmy zalewani informacjami – to zdanie powtarza się tak często, że brzmi banalnie. Jednak wszyscy wiemy, o co…