Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu

PFRON: kampania Mastermind [case study]

Kampania mająca na celu zmianę jakiegoś aspektu społecznej rzeczywistości wymaga zupełnie innego podejścia, niż projekt, który ma wygenerować większą sprzedaż….

Czytaj więcej

Dokąd zmierza polska blogosfera?

Profesjonalizacja to najczęściej pojawiające się słowo w podsumowaniach polskiej blogosfery za rok 2014. Bez wątpienia rok 2015 był kontynuacją tego trendu. Blogerów się podziwia…

Czytaj więcej

Kampania drip: droga do nowych klientów

Tak zwane drip campaigns, co tłumaczy się na polski jako „kampanie kropelkowe”, to niezwykle rzadko poruszany temat w krajowej branży…

Czytaj więcej

Kampania promocyjna Bonduelle [case study]

Zapoznaj się z jednym z najnowszych przykładów wykorzystania grywalizacji na rynku polskim przez firmę Gamfi dla marki Bonduelle – platformą…

Czytaj więcej

Pozyskiwanie klientów branży ubezpieczeń [case study]

Celem kampanii przygotowanej dla klienta z branży ubezpieczeniowej przez Optimise było wypromowanie jego produktów (ubezpieczenie OC/AC, NNW, ubezpieczenie na życie)…

Czytaj więcej

Grywalizacja Social Media dla HBO [case study]

Odkryj jak zgrywalizowana aplikacja Gamfi na facebook’a posłużyła jako platforma do promocji seriali i programów HBO Polska i HBO GO,…

Czytaj więcej

Kampania mailingowa dla Marvipol [case study]

Cel kampanii: Wsparcie działań sprzedaży nowych mieszkań w Warszawie, zapraszanie na dni otwarte (prezentacja mieszkań, wyprzedaże mieszkań, oferty specjalne)

Czytaj więcej

Jak wykorzystać podcast do promocji brandu?

„Podcasty nie są popularne w Polsce” – takie stwierdzenie może mieć sens tylko wtedy, gdy obierzemy jakiś punkt odniesienia. Jeśli…

Czytaj więcej

20+ elementów strategii grywalizacji

Zastanawiałeś się, dlaczego chodzisz codziennie do tego samego sklepu spożywczego, a inny omijasz szerokim łukiem, mimo że jest bliżej Twojego…

Czytaj więcej