Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu
PFRON: kampania Mastermind [case study]
Kampania mająca na celu zmianę jakiegoś aspektu społecznej rzeczywistości wymaga zupełnie innego podejścia, niż projekt, który ma wygenerować większą sprzedaż….
Dokąd zmierza polska blogosfera?
Profesjonalizacja to najczęściej pojawiające się słowo w podsumowaniach polskiej blogosfery za rok 2014. Bez wątpienia rok 2015 był kontynuacją tego trendu. Blogerów się podziwia…
Kampania drip: droga do nowych klientów
Tak zwane drip campaigns, co tłumaczy się na polski jako „kampanie kropelkowe”, to niezwykle rzadko poruszany temat w krajowej branży…
Kampania promocyjna Bonduelle [case study]
Zapoznaj się z jednym z najnowszych przykładów wykorzystania grywalizacji na rynku polskim przez firmę Gamfi dla marki Bonduelle – platformą…
Pozyskiwanie klientów branży ubezpieczeń [case study]
Celem kampanii przygotowanej dla klienta z branży ubezpieczeniowej przez Optimise było wypromowanie jego produktów (ubezpieczenie OC/AC, NNW, ubezpieczenie na życie)…
Grywalizacja Social Media dla HBO [case study]
Odkryj jak zgrywalizowana aplikacja Gamfi na facebook’a posłużyła jako platforma do promocji seriali i programów HBO Polska i HBO GO,…
Kampania mailingowa dla Marvipol [case study]
Cel kampanii: Wsparcie działań sprzedaży nowych mieszkań w Warszawie, zapraszanie na dni otwarte (prezentacja mieszkań, wyprzedaże mieszkań, oferty specjalne)
Jak wykorzystać podcast do promocji brandu?
„Podcasty nie są popularne w Polsce” – takie stwierdzenie może mieć sens tylko wtedy, gdy obierzemy jakiś punkt odniesienia. Jeśli…
20+ elementów strategii grywalizacji
Zastanawiałeś się, dlaczego chodzisz codziennie do tego samego sklepu spożywczego, a inny omijasz szerokim łukiem, mimo że jest bliżej Twojego…