Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy o skutecznym marketingu

Marketing emoji: marki w świecie emotikon

Czy wiesz, że po raz pierwszy w historii słowem roku według Oxford Dictionaries został piktogram? Wybór padł na popularną emotikonę…

Czytaj więcej

5 mitów grywalizacji [infografika]

Pojęcie grywalizacji od kilku lat funkcjonuje w świadomości polskich marketerów. Czy na pewno dobrze rozumiesz to pojęcie?

Czytaj więcej

3 trendy marketingu do 2020 roku [prezentacja]

W prezentacji nie znajdziesz konkretnych rozwiązań. Zamiast tego dowiesz się, w jaki sposób będzie ewoluować postawa klienta, kształtując tym samym reakcje marketerów.

Czytaj więcej

Sekretny składnik sosu content marketingowego

Jeśli przeprowadzałeś w ciągu ostatnich kilku lat kampanię marketingową, niemal na pewno podawałeś ją w sosie własnym (lub a’la freelancer)…

Czytaj więcej

3 inspirujące przykłady grywalizacji

Walka o uwagę i zainteresowanie konsumenta, pracownika, czytelnika, użytkownika. To problem, z którym ścigają się dzisiaj wszyscy – marki, pracodawcy,…

Czytaj więcej

Jak tworzy się kampanię grywalizacyjną? [wywiad]

Arek Cybulski jest szefem agencji Gamfi, która koncentruje się na grywalizowaniu konsumentów i pracowników. Do czego konkretnie można wykorzystać mechanikę…

Czytaj więcej

Jak budować wizerunek i sprzedawać więcej?

Nie istnieje jedna odpowiedź na pytanie zawarte w temacie tego tekstu – to oczywiste. Każda marka to osobna historia do…

Czytaj więcej

5 najczęściej spotykanych błędów w e-mail marketingu

Odkąd media społecznościowe na dobre zadomowiły się w rzeczywistości, zaczęto ogłaszać śmierć e-mail marketingu. Mimo tych przepowiedni, poczta elektroniczna wciąż…

Czytaj więcej

Grywalizacja konsumentów: skuteczny program lojalnościowy

Jeszcze kilkanaście lat temu długo wyczekiwaliśmy na to, aby mieć jakąś rzecz. Zanim przesiedliśmy się ze słuchania kaset na walkamanie,…

Czytaj więcej