Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy o skutecznym marketingu
Jesteś gotów na mobile friendly algorytm Google?
Jeśli jesteś reklamodawcą, którego sprzedaż bazuje na ruchu z afiliacji, problemy wydawców są twoimi problemami. Oto jak powinniście przygotować się…
Przyszłość Performance Marketingu – urządzenia i dane
Performance Marketing potrzebuje efektywnych rozwiązań dla cross-device tracking (technologii śledzenia na różnych urządzeniach), deduplikacji międzykanałowej (channel de-duplication) oraz atrybucji i…
Wieloekranowość w atrybucji: metody
Przeciętnie, nawet do 90% przekazu marketingowego odbieramy poprzez monitory na różnych urządzeniach. Pojęcie wieloekranowości (lub inaczej – multiscreen) nie jest…
Czynniki sukcesu w Lead Generation
Jak zyskowne może być afiliowanie się z programem partnerskim z branży finansowej pokazał na własnym przykładzie Michał Szafrański zarabiając w…
Grywalizacja – zabawka, która jest narzędziem
Pierwszym pytaniem współczesnego człowieka z pokolenia 3F (fun, friends, feedback) będzie pytanie „gdzie tu jest rozrywka”. Pierwszym pytaniem menadżera, będzie…
Jak zabezpieczyć się przed błędnymi i fałszywymi leadami?
Marketerzy prowadząc działania sprzedażowe w Internecie borykają się z problemem obsługi leadów, które zostały nieprawidłowo wypełnione (błędny numer telefonu, błędny…
Czy wykorzystujesz potencjał e-mail marketingu?
Wybrałeś ESP (Email Service Provider), zaimplementowałeś formularze, zaczynasz budować listę subskrybentów. Acha, musiałeś pewnie jeszcze ustawić autorespondery i być może…
7 kwestii związanych z wyborem Tag Management System
W świecie Internetu istnieją tysiące usług marketingowych. Ich tagi wypełniają miliardy stron generując tyleż samo połączeń i przepływów danych. Wszystko to…
Jak przekonać marketera do aktualizacji baz danych?
Celem marketingu bazodanowego jest budowanie relacji z klientami. Im bliższa relacja, tym większa skłonność klienta do kupowania, również po wyższych…