Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy o skutecznym marketingu

Czy komunikacja 360º powinna być idealnym kołem?

W marketingu co jakiś czas pojawiają się nowe terminy. Kilka lat temu zachłyśnięto się „digitalem”, obecnie króluje „content marketing”. Marketerzy…

Czytaj więcej

Mania hashtagowania – jak dobrze ją wykorzystać?

Hashtagi stały się nieodłącznym elementem komunikacji w Internecie. Marki, politycy, osoby prywatne, blogerzy, organizacje pozarządowe stosują je do wyrażenia myśli….

Czytaj więcej

Zapomnij o mobile first. Czas na wieloekranowość!

Kiedy w przyszłości antropolodzy badający postęp technologiczny w dostępie do smartfonów i, przez to, do mediów społecznościowych, spojrzą na rok…

Czytaj więcej

Brand hero: wisienka na torcie w strategii marki

Czy marka potrzebuje bohatera? Opowiadanie historii to jedna z podstawowych metod przyciągania uwagi konsumentów. Czy dobrze skrojona historia nie potrzebuje…

Czytaj więcej

3 trendy, które zmiotą współczesny marketing do 2020 roku

 – Żyjemy w czasach, w których klient ocenia swoje doświadczenie z marką na podstawie całej komunikacji; podział na działy sprzedaży,…

Czytaj więcej

5 rad nt. kreacji reklamowych, które możesz zignorować

Display od zawsze był popularnym narzędziem stosowanym w programach partnerskich. Przez lata zmienił się nie do poznania, ale podstawowe zasady dotyczące…

Czytaj więcej

7 trendów w marketingu na 2015 rok

Spośród setek trendów na 2015 rok, które publikuje się w tym okresie na blogach, oto te, które moim zdaniem mają…

Czytaj więcej

Mobile: raport Affiliate Window 2015

Poza oczywistą optymalizacją, która jest niezbędna aby wciąż poprawiać user experience, jakie są uwarunkowania i konsekwencje zastępowania komputerów smartfonami? Affiliate Window…

Czytaj więcej