Content marketing

Ekomarketing, czyli ecofreak w social mediach

Ekologia to nie tylko styl życia osób dbających o środowisko naturalne, lecz także trend wykorzystywany w promocji marek. Ekopostawy zmieniają…

Czytaj więcej

Foodies – kim są i jak dotrzeć do nich z przekazem reklamowym?

Istnieje różnica pomiędzy osobami, które czerpią przyjemność z dobrego posiłku a prawdziwymi smakoszami. Foodies to właśnie ta specyficzna grupa docelowa,…

Czytaj więcej

Blog, ebook, infografika: kończą się pomysły?

Gdy musisz przygotować kolejną kampanię, która będzie opierać się na treściach, dokonujesz dwóch, podstawowych wyborów: co powiedzieć i jak to…

Czytaj więcej

3 zalety, które przekonają cię do content curation

Każdego dnia jesteśmy zalewani informacjami – to zdanie powtarza się tak często, że brzmi banalnie. Jednak wszyscy wiemy, o co…

Czytaj więcej

Oto 3 biznesy zbudowane na content marketingu

„Żyjemy w interesujących czasach” – każdy z nas słyszał to powiedzonko przynajmniej raz. Jakkolwiek banalne – trudno zaprzeczyć. Bo jak…

Czytaj więcej

Największe kłamstwo, które zabija content marketing

Wszelkiej maści artykuły próbujące rozprawić się z mitami dotyczącymi content marketingu pomijają zasadniczą kwestię, one to rule them all, bez…

Czytaj więcej

9 powodów skuteczności treści w formie list

Poradniki na temat copywritingu są zgodne w tym, że najważniejszym elementem, który sprawi, że ktoś przeczyta Twój tekst, jest nagłówek….

Czytaj więcej

Jak sieci afiliacyjne mogą wspierać blogerów? 9 sposobów

Niedawno Helen Southgate z Afilinet stwierdziła, że za 5 lat sieci afiliacyjne przestaną istnieć. Podejrzewam, że w gruncie rzeczy chciała…

Czytaj więcej

7 zasad skutecznego marketingu afiliacyjnego na blogu

Ostatni sukces Szafrańskiego skłonił mnie do przeanalizowania paru blogów, które żyją z affiliate marketingu. Oto moje przemyślenia: 1. Marketing Partnerski…

Czytaj więcej