Content marketing
Ekomarketing, czyli ecofreak w social mediach
Ekologia to nie tylko styl życia osób dbających o środowisko naturalne, lecz także trend wykorzystywany w promocji marek. Ekopostawy zmieniają…
Foodies – kim są i jak dotrzeć do nich z przekazem reklamowym?
Istnieje różnica pomiędzy osobami, które czerpią przyjemność z dobrego posiłku a prawdziwymi smakoszami. Foodies to właśnie ta specyficzna grupa docelowa,…
Blog, ebook, infografika: kończą się pomysły?
Gdy musisz przygotować kolejną kampanię, która będzie opierać się na treściach, dokonujesz dwóch, podstawowych wyborów: co powiedzieć i jak to…
3 zalety, które przekonają cię do content curation
Każdego dnia jesteśmy zalewani informacjami – to zdanie powtarza się tak często, że brzmi banalnie. Jednak wszyscy wiemy, o co…
Oto 3 biznesy zbudowane na content marketingu
„Żyjemy w interesujących czasach” – każdy z nas słyszał to powiedzonko przynajmniej raz. Jakkolwiek banalne – trudno zaprzeczyć. Bo jak…
Największe kłamstwo, które zabija content marketing
Wszelkiej maści artykuły próbujące rozprawić się z mitami dotyczącymi content marketingu pomijają zasadniczą kwestię, one to rule them all, bez…
9 powodów skuteczności treści w formie list
Poradniki na temat copywritingu są zgodne w tym, że najważniejszym elementem, który sprawi, że ktoś przeczyta Twój tekst, jest nagłówek….
Jak sieci afiliacyjne mogą wspierać blogerów? 9 sposobów
Niedawno Helen Southgate z Afilinet stwierdziła, że za 5 lat sieci afiliacyjne przestaną istnieć. Podejrzewam, że w gruncie rzeczy chciała…
7 zasad skutecznego marketingu afiliacyjnego na blogu
Ostatni sukces Szafrańskiego skłonił mnie do przeanalizowania paru blogów, które żyją z affiliate marketingu. Oto moje przemyślenia: 1. Marketing Partnerski…