Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy o skutecznym marketingu
Monetyzowanie video na Facebooku
W 2016 roku użytkownicy Facebooka oglądali 100 milionów godzin wideo dziennie. Był to też rok triumfu live streamingu, swoistej odpowiedzi…
Reklama kontekstowa i dystrybucja treści
Reklama kontekstowa i dystrybucja treści u zewnętrznych wydawców to bardzo ważny etap działań marketingowych. Dobre, zasięgowe serwisy i portale to…
7 darmowych narzędzi, które urozmaicą twój content
Końcówka stycznia to ten czas, kiedy zazwyczaj orientujemy się, że noworoczne postanowienia znów trzeba będzie na chwilę odłożyć w czasie….
Instagram vs Snapchat: pojedynek symboliczny
Rok 2016 wprowadził pojedynek między Instagramem a Snapchatem na nowy poziom – serwisy kopiowały swoje pomysły, prześcigały się w próbach…
Blog firmowy i nawyki czytelnicze: czy w 2017 wiemy więcej?
Zarządzanie firmowym blogiem pozwala nam wykorzystać wiele drzemiących w nas potencjałów. Osoba odpowiedzialna za blog staje się jednocześnie jego redaktorem…
Czy związek SEO i content marketingu przeżywa kryzys?
Content marketing we wczesnej fazie rozwoju miał za zadanie dobre wypozycjonowanie danej marki, a efekt SEO był kluczowym celem dla…
5 trendów content marketingu, które warto rozważyć
Wszyscy szukają pomysłu na skuteczne działania marketingowe w świecie, w którym nastąpił contentowy przesyt – organiczne zasięgi spadają, a ciągłe…
5 wyznaczników sukcesu w influencer marketingu
Kilka dni temu publicysta TechCrunch opisał, jak Google Analytics doprowadziło do (niezbyt korzystnej) rewolucji w sposobie myślenia marketerów o kanałach,…
Content bazujący na nostalgii: wspólnym języku Millenialsów
Simon Reynolds w swojej głośnej książce „Retromania” stawia tezę, że współczesna popkultura jest uzależniona od własnej przeszłości. Tendencję do powrotu…