Content marketing
Jak przekonać szefa do inwestycji w content marketing?
Mimo tego, że content marketing zajmuje szczytowe miejsce na krzywej marketingowych trendów, próg wejścia jest wysoki. I nie chodzi tylko…
Blogger relations: sztuka budowania relacji z blogerami
Dzisiejszy PR rozszerzył swoją działalność z budowania relacji z dziennikarzami, na budowanie relacji z blogerami. Ze strony tych drugich co…
Jak robić content marketing, nie tworząc treści?
Content marketing jest drogi, trudny w mierzeniu, rozłożony w czasie jeśli chodzi o efekty, a do tego wymagający dużej ilości…
Reklama natywna i content marketing
Jeżeli, z punktu widzenia content marketingu, celem każdej marki powinno być dostarczanie treści maksymalnie zbliżonych (jakościowo, tematycznie, strukturalnie) do tych powstających w…
Dokąd zmierza polska blogosfera?
Profesjonalizacja to najczęściej pojawiające się słowo w podsumowaniach polskiej blogosfery za rok 2014. Bez wątpienia rok 2015 był kontynuacją tego trendu. Blogerów się podziwia…
Jak wykorzystać podcast do promocji brandu?
“Podcasty nie są popularne w Polsce” – takie stwierdzenie może mieć sens tylko wtedy, gdy obierzemy jakiś punkt odniesienia. Jeśli…
Marketing emoji: marki w świecie emotikon
Czy wiesz, że po raz pierwszy w historii słowem roku według Oxford Dictionaries został piktogram? Wybór padł na popularną emotikonę…
Sekretny składnik sosu content marketingowego
Jeśli przeprowadzałeś w ciągu ostatnich kilku lat kampanię marketingową, niemal na pewno podawałeś ją w sosie własnym (lub a’la freelancer)…
Mania hashtagowania – jak dobrze ją wykorzystać?
Hashtagi stały się nieodłącznym elementem komunikacji w Internecie. Marki, politycy, osoby prywatne, blogerzy, organizacje pozarządowe stosują je do wyrażenia myśli….