Opportunity Alert
Przegląd możliwości marketingowych od AdNext

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości. dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Bądź na bieżąco

Zapisz się na nasz newsletter

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #98: Twórz efemeryczny content

Średni czas uwagi użytkownika internetu wynosi około 8 sekund – i z roku na rok się skraca. To między innymi…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #97: Zbieraj opinie klientów w Google

Recenzje, publikowane online przez Twoich klientów, pozwalają Twojej firmie przyciągnąć nowych odbiorców. A opinie publikowane w Google Business są najbardziej…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #96: Zajmij pozycję zero w Google

Jak Google udziela odpowiedzi na pytania użytkowników? Podpowiadając linki do treści, które zawierają najbardziej trafne i kompletne informacje pasujące do…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #95: Stosuj taktykę Scavenger Hunt na www

Zachęć użytkowników Twojej strony www lub sklepu on-line do gry w… podchody! Działanie typu „scavenger hunt” na stronie internetowej zachęca…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #94: Twórz treści z kategorii DIY

W marcu wiele kategorii wyszukań w Google odnotowało znaczący wzrost, który do tej pory nie wrócił do poziomu sprzed pandemii….

Czytaj więcej

Opportunity Alert #93: Otwórz się przed odbiorcami

Jak dowodzi badanie firmy Cohn & Wolfe, autentyczna komunikacja firmy może przynieść realne korzyści biznesowe. 91% konsumentów jest skłonnych nagrodzić…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #92: Korzystaj z darmowych kursów Facebooka

Jak tworzyć wartościowe treści na Instagrama? Jak opowiadać o marce za pośrednictwem Facebooka? W jaki sposób tworzyć angażujące livestreamy na…

Czytaj więcej