Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Chatbot w obsłudze klienta

Opportunity Alert #64: Automatyzuj komunikację dzięki chatbotom

Chatbot to program wchodzący w interakcję z użytkownikiem, automatyzujący powtarzalne i przewidywalne procesy, wśród nich na przykład obsługę klienta on-line. Wśród chatbotów znajdują się zarówno rozwiązania odpowiadające krótko na konkretne, zdefiniowane wcześniej zapytania, jak i zaawansowane narzędzia, które dokonują interpretacji zapytań użytkowników dzięki sztucznej inteligencji.

Chatbota możesz wdrożyć na stronie www firmy lub na firmowym Messengerze. Niezależnie od poziomu zaawansowania wybranego narzędzia, odciąży on infolinię i zespół konsultantów. Trafią do nich tylko wyselekcjonowane zapytania, wymagające bardziej zaawansowanej interwencji.

Chatbota dedykowanego obsłudze klienta wdrożyła ostatnio IKEA. Już teraz podejmuje on nawet 5000 rozmów dziennie, prowadząc jednocześnie nawet 60 równoległych konwersacji.

Więcej informacji o chatbocie IKEA tutaj.

Zobacz również

Zostań online: ruch w internecie w czasach kwarantanny

Pandemia COVID-19 spowodowała ogromne zmiany w najważniejszych obszarach życia, jasne jest więc, że wpłynęła również na zainteresowania, konsumpcję treści i…

White hat SEO

White hat SEO to termin określający stosowanie praktyk optymalizujących zajmowane miejsca w wyszukiwarce, zgodnych z zasadami i wytycznymi Google. W przeciwieństwie…

Przewodnik: YouTube Marketing (cz. 4)

W digitalowym świecie często bywa tak, że kapitalnie zrealizowany materiał dociera do garstki osób, a przypadkowe nagranie niecodziennej sytuacji bije…