Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Chatbot w obsłudze klienta

Opportunity Alert #64: Automatyzuj komunikację dzięki chatbotom

Chatbot to program wchodzący w interakcję z użytkownikiem, automatyzujący powtarzalne i przewidywalne procesy, wśród nich na przykład obsługę klienta on-line. Wśród chatbotów znajdują się zarówno rozwiązania odpowiadające krótko na konkretne, zdefiniowane wcześniej zapytania, jak i zaawansowane narzędzia, które dokonują interpretacji zapytań użytkowników dzięki sztucznej inteligencji.

Chatbota możesz wdrożyć na stronie www firmy lub na firmowym Messengerze. Niezależnie od poziomu zaawansowania wybranego narzędzia, odciąży on infolinię i zespół konsultantów. Trafią do nich tylko wyselekcjonowane zapytania, wymagające bardziej zaawansowanej interwencji.

Chatbota dedykowanego obsłudze klienta wdrożyła ostatnio IKEA. Już teraz podejmuje on nawet 5000 rozmów dziennie, prowadząc jednocześnie nawet 60 równoległych konwersacji.

Więcej informacji o chatbocie IKEA tutaj.

Zobacz również

7 darmowych narzędzi, które urozmaicą twój content

Końcówka stycznia to ten czas, kiedy zazwyczaj orientujemy się, że noworoczne postanowienia znów trzeba będzie na chwilę odłożyć w czasie….

Lekcje z marketingu w „trudnej” branży

Nie oszukujmy się – większość produktów nie zachwyca nowoczesnym designem, wiele usług nie niesie żadnego efektu „wow” – a i…

Marketing B2C

Marketing B2C to działania marketingowe skoncentrowane na dotarciu z produktem oraz komunikatem reklamowym do klientów z segmentu konsumenckiego, masowego. Jest przeciwieństwem…