Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Chatbot w obsłudze klienta

Opportunity Alert #64: Automatyzuj komunikację dzięki chatbotom

Chatbot to program wchodzący w interakcję z użytkownikiem, automatyzujący powtarzalne i przewidywalne procesy, wśród nich na przykład obsługę klienta on-line. Wśród chatbotów znajdują się zarówno rozwiązania odpowiadające krótko na konkretne, zdefiniowane wcześniej zapytania, jak i zaawansowane narzędzia, które dokonują interpretacji zapytań użytkowników dzięki sztucznej inteligencji.

Chatbota możesz wdrożyć na stronie www firmy lub na firmowym Messengerze. Niezależnie od poziomu zaawansowania wybranego narzędzia, odciąży on infolinię i zespół konsultantów. Trafią do nich tylko wyselekcjonowane zapytania, wymagające bardziej zaawansowanej interwencji.

Chatbota dedykowanego obsłudze klienta wdrożyła ostatnio IKEA. Już teraz podejmuje on nawet 5000 rozmów dziennie, prowadząc jednocześnie nawet 60 równoległych konwersacji.

Więcej informacji o chatbocie IKEA tutaj.

Zobacz również

Content marketing

Content marketing (lub marketing treści) to strategia marketingowa, opierająca się na tworzeniu i dystrybucji wartościwych treści oraz na docieraniu z…

Współpraca z blogerami – jak to robić?

Chcesz zwiększyć sprzedaż i poprawić wizerunek marki? Pracuj z blogerami! Dzisiaj zajmiemy się tym, od czego zacząć i co robić,…

Rewolucja w AR wyprzedzi VR?

Stoimy przed wielką bramą, która prowadzi do nowej rzeczywistości. To, co dotychczas istniało tylko w wyobraźni człowieka, już niedługo będziemy…