Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Chatbot w obsłudze klienta

Opportunity Alert #64: Automatyzuj komunikację dzięki chatbotom

Chatbot to program wchodzący w interakcję z użytkownikiem, automatyzujący powtarzalne i przewidywalne procesy, wśród nich na przykład obsługę klienta on-line. Wśród chatbotów znajdują się zarówno rozwiązania odpowiadające krótko na konkretne, zdefiniowane wcześniej zapytania, jak i zaawansowane narzędzia, które dokonują interpretacji zapytań użytkowników dzięki sztucznej inteligencji.

Chatbota możesz wdrożyć na stronie www firmy lub na firmowym Messengerze. Niezależnie od poziomu zaawansowania wybranego narzędzia, odciąży on infolinię i zespół konsultantów. Trafią do nich tylko wyselekcjonowane zapytania, wymagające bardziej zaawansowanej interwencji.

Chatbota dedykowanego obsłudze klienta wdrożyła ostatnio IKEA. Już teraz podejmuje on nawet 5000 rozmów dziennie, prowadząc jednocześnie nawet 60 równoległych konwersacji.

Więcej informacji o chatbocie IKEA tutaj.

Zobacz również

Uważaj, kogo słuchasz! Facebookowe mity

Facebook i jego system reklamowy to ogromna machina, w której naprawdę nietrudno się pogubić. Niestety, nie pomagają w tym osoby,…

Dlaczego reklamodawcy kochają programmatic?

Aukcyjny model zakupów powierzchni reklamowej, czyli model Real-Time Bidding (RTB), stanowiący część większej całości, jaką jest programmatic buying, stanowi przedmiot…

Strategie marketingowe

Strategie marketingowe stanowią ogniwo w całościowych strategiach działania i rozwoju. Dotyczą celów i sposobów na ich osiągnięcie przez firmy. Strategie marketingowe są…