Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Elastyczność w marketingu

Opportunity Alert #16: Bądź elastyczny

Dostosowuj się do czasów i bądź elastyczny. Wejdź w (aktualne) buty swoich konsumentów i skup się na dostarczeniu im wartości, nawet jeśli wykracza ona poza Twój core biznes i codzienną specjalizację.

Przykład? LOTTO uruchomiło niedawno serwis skupiający się na przedstawianiu ciekawych sposobów spędzania czasu w domu. Internauci znajdą w nim rady dotyczące m.in. organizacji pracy zdalnej, przepisy kulinarne, wskazówki dotyczące ciekawych gier i tworzenia origami.

W ten sposób kontekstowo, niejako przy okazji, firma promuje swoje gry on-line, elastycznie odpowiadając na potrzeby klientów.

Zobacz również

Blogi czy vlogi? Kondycja twórczej strefy

Polskie blogi są coraz lepiej odbierane przez czytelników głównie przez fakt ich profesjonalizacji. Jedyne, co może im zagrozić, to wideo,…

Grywalizacja

Grywalizacja to działanie mające na celu zmianę zachowania ludzi przy użyciu mechanizmów zaczerpniętych z gier komputerowych. W kontekście marketingowym pomaga we wzroście…

Messenger Marketing – dlaczego warto?

Messenger Marketing to ostatnio dość popularny temat, prawda? Choć na jakiś czas zrobiło się o nim trochę ciszej – jak…