Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Elastyczność w marketingu

Opportunity Alert #16: Bądź elastyczny

Dostosowuj się do czasów i bądź elastyczny. Wejdź w (aktualne) buty swoich konsumentów i skup się na dostarczeniu im wartości, nawet jeśli wykracza ona poza Twój core biznes i codzienną specjalizację.

Przykład? LOTTO uruchomiło niedawno serwis skupiający się na przedstawianiu ciekawych sposobów spędzania czasu w domu. Internauci znajdą w nim rady dotyczące m.in. organizacji pracy zdalnej, przepisy kulinarne, wskazówki dotyczące ciekawych gier i tworzenia origami.

W ten sposób kontekstowo, niejako przy okazji, firma promuje swoje gry on-line, elastycznie odpowiadając na potrzeby klientów.

Zobacz również

Kampania społeczna? Te przykłady musisz znać

Kampania “Melanż. Oczekiwania vs rzeczywistość” sprowokowała w ostatnich dniach wiele głosów i wzbudziła kontrowersje, które towarzyszą kampaniom społecznym od zawsze….

Blogosfera

Blogosfera – obszar zrzeszający twórców internetowych, dla których główny kanał komunikacji stanowią własne blogi, a główną formę komunikacji z odbiorcami –…

Projektowanie stron internetowych

Projektowanie stron internetowych to najważniejszy etap web design, którego celem jest powstanie atrakcyjnej wizualnie i skutecznej w działaniach marketingowych strony…