Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Elastyczność w marketingu

Opportunity Alert #16: Bądź elastyczny

Dostosowuj się do czasów i bądź elastyczny. Wejdź w (aktualne) buty swoich konsumentów i skup się na dostarczeniu im wartości, nawet jeśli wykracza ona poza Twój core biznes i codzienną specjalizację.

Przykład? LOTTO uruchomiło niedawno serwis skupiający się na przedstawianiu ciekawych sposobów spędzania czasu w domu. Internauci znajdą w nim rady dotyczące m.in. organizacji pracy zdalnej, przepisy kulinarne, wskazówki dotyczące ciekawych gier i tworzenia origami.

W ten sposób kontekstowo, niejako przy okazji, firma promuje swoje gry on-line, elastycznie odpowiadając na potrzeby klientów.

Zobacz również

Dom mediowy – czym się zajmuje?

Dom mediowy – odpowiada za kluczowe elementy kampanii reklamowych, takie jak opracowanie strategii dystrybucji, harmonogramu i dokonanie zakupu kampanii. Stanowi istotną…

Marketing B2C

Marketing B2C to działania marketingowe skoncentrowane na dotarciu z produktem oraz komunikatem reklamowym do klientów z segmentu konsumenckiego, masowego. Jest przeciwieństwem…

Remarketing

Remarketing to rodzaj kampanii z zakresu marketingu internetowego, który przez wielu marketingowców jest określany jako najlepszy sposób na domknięcie sprzedaży….