Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Jak spędzimy wakacje 2020

Opportunity Alert #62: Bądź towarzyszem wakacji

Konsumentów czekają wakacje inne niż wszystkie. Jak podaje Forbes Polska w opublikowanym raporcie, prawie 22% Polaków nie planuje żadnego wyjazdu, około 16% zagospodaruje ten czas samodzielnie (na przykład wyjeżdżając na działkę), a 14% deklaruje wprost, że spędzi czas urlopu w domu.

To oznacza, że ponad połowa konsumentów nie planuje żadnej zorganizowanej formy wypoczynku. Zmianę widać wyraźnie – w tym samym badaniu w 2018 r. aż 70 proc. ankietowanych planowało wakacyjny wyjazd.

Zmieniający się trend otwiera markom sporą przestrzeń do zagospodarowania. To czas na tworzenie treści zapewniających konsumentom rozrywkę, wypoczynek i wiedzę na temat twórczego wykorzystania wolnego czasu. Rozważ stworzenie kampanii promocyjnej dla produktów do wykorzystania w domu: w czasie małych remontów, prac DIY czy ogrodowych. Obuduj swoje produkty komunikacją związaną z domowymi rytuałami, zadbaniem o siebie i skupieniu się na najbliższym otoczeniu.

Zobacz również

8 przykazań skutecznego retargetingu

Retargeting to bardzo popularne ostatnio narzędzie sprzedażowe do wspierania decyzji zakupowych niezdecydowanych klientów. Funkcjonuje ono również z powodzeniem w programach partnerskich. Wśród najskuteczniejszych wydawców…

Pomoc Ukrainie – jak unikać fake newsów?

PORADNIK CZĘŚĆ 1: Pomoc Ukrainie – gdzie szukać treści i jak nie wpaść w pułapkę fake newsów? Porządkujemy najważniejsze informacje…

Jak napisać dobry brief dla agencji?

W dalszym ciągu zdarzają się niesamowite przypadki, w które ciężko uwierzyć. Mamy tu na myśli udane projekty zleceniodawca-zleceniobiorca nieoparte na…