Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Jak spędzimy wakacje 2020

Opportunity Alert #62: Bądź towarzyszem wakacji

Konsumentów czekają wakacje inne niż wszystkie. Jak podaje Forbes Polska w opublikowanym raporcie, prawie 22% Polaków nie planuje żadnego wyjazdu, około 16% zagospodaruje ten czas samodzielnie (na przykład wyjeżdżając na działkę), a 14% deklaruje wprost, że spędzi czas urlopu w domu.

To oznacza, że ponad połowa konsumentów nie planuje żadnej zorganizowanej formy wypoczynku. Zmianę widać wyraźnie – w tym samym badaniu w 2018 r. aż 70 proc. ankietowanych planowało wakacyjny wyjazd.

Zmieniający się trend otwiera markom sporą przestrzeń do zagospodarowania. To czas na tworzenie treści zapewniających konsumentom rozrywkę, wypoczynek i wiedzę na temat twórczego wykorzystania wolnego czasu. Rozważ stworzenie kampanii promocyjnej dla produktów do wykorzystania w domu: w czasie małych remontów, prac DIY czy ogrodowych. Obuduj swoje produkty komunikacją związaną z domowymi rytuałami, zadbaniem o siebie i skupieniu się na najbliższym otoczeniu.

Zobacz również

Earned media

Earned media to pojęcie z zakresu PR i content marketingu, określające medium, w którym marka pojawia się bezpłatnie. Dzieje się tak…

Messenger Marketing – dlaczego warto?

Messenger Marketing to ostatnio dość popularny temat, prawda? Choć na jakiś czas zrobiło się o nim trochę ciszej – jak…

Dużo odwiedzających, zero konwersji? To wina copy

Zrobiłeś świetny produkt. Włożyłeś ogrom czasu i pracy, ale było warto – bo dziś masz do zaoferowania materiał po brzegi…