Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Real Time Marketing

Opportunity Alert #32: Buduj zasięg dzięki Real-Time Marketing

Od kilku dni na Twitterze krążą wpisy z powtarzającą się formułą “In Poland we don’t say…”. W żartobliwy sposób komentują one polską kulturę i zwyczaje. Akcja szybko zyskała na popularności i została podjęta przez użytkowników.

W ślad za nimi poszły także marki, które szybko zaczęły je parafrazować. Do viralowego hasła nawiązywał w swojej komunikacji m.in. Lidl Polska, KFC czy mBank Polska. To czas na wykorzystanie hasła w komunikacji Twojej marki na zasadzie Real-Time Marketing. Nawiązanie do rosnącego trendu zwiększy zasięg treści!

In Poland we don’t say “stay active online no matter what”. We say: “Trudne czasy otwierają nowe możliwości. Czytaj codzienny Opportunity Alert. Szukaj okazji, aby mądrze zaistnieć on-line w niełatwych czasach”. And we think it’s beautiful! ❤️

Zobacz również

Long tail

Long tail, czyli pozycjonowanie na długi ogon, to sposób na dotarcie do grupy o zawężonych zainteresowaniach i dobra ścieżka do…

Blogosfera

Blogosfera – obszar zrzeszający twórców internetowych, dla których główny kanał komunikacji stanowią własne blogi, a główną formę – pisanie. Termin wskazuje…

Lejek sprzedażowy

Lejek sprzedażowy to termin, który określamy drogę, jaką musi przebyć potencjalny klient od momentu pierwszego styku z marką aż do…