Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Real Time Marketing

Opportunity Alert #32: Buduj zasięg dzięki Real-Time Marketing

Od kilku dni na Twitterze krążą wpisy z powtarzającą się formułą „In Poland we don’t say…”. W żartobliwy sposób komentują one polską kulturę i zwyczaje. Akcja szybko zyskała na popularności i została podjęta przez użytkowników.

W ślad za nimi poszły także marki, które szybko zaczęły je parafrazować. Do viralowego hasła nawiązywał w swojej komunikacji m.in. Lidl Polska, KFC czy mBank Polska. To czas na wykorzystanie hasła w komunikacji Twojej marki na zasadzie Real-Time Marketing. Nawiązanie do rosnącego trendu zwiększy zasięg treści!

In Poland we don’t say „stay active online no matter what”. We say: „Trudne czasy otwierają nowe możliwości. Czytaj codzienny Opportunity Alert. Szukaj okazji, aby mądrze zaistnieć on-line w niełatwych czasach”. And we think it’s beautiful! ❤️

Zobacz również

Projektowanie stron internetowych

Projektowanie stron internetowych to najważniejszy etap web design, którego celem jest powstanie atrakcyjnej wizualnie i skutecznej w działaniach marketingowych strony…

Employer branding: autentyczność wycelowana w kandydata

Nie tak dawno pożegnaliśmy sezon, w którym na firmowych stronach zaroiło się od zdjęć z konkursu pt. “Wymuszony Uśmiech Roku”….

Call to action (CTA)

Call to action, w skrócie CTA, to wezwanie do działania. Jest to metoda wskazująca odbiorcy komunikatu, jaką akcję ma wykonać na…