Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Real Time Marketing

Opportunity Alert #32: Buduj zasięg dzięki Real-Time Marketing

Od kilku dni na Twitterze krążą wpisy z powtarzającą się formułą „In Poland we don’t say…”. W żartobliwy sposób komentują one polską kulturę i zwyczaje. Akcja szybko zyskała na popularności i została podjęta przez użytkowników.

W ślad za nimi poszły także marki, które szybko zaczęły je parafrazować. Do viralowego hasła nawiązywał w swojej komunikacji m.in. Lidl Polska, KFC czy mBank Polska. To czas na wykorzystanie hasła w komunikacji Twojej marki na zasadzie Real-Time Marketing. Nawiązanie do rosnącego trendu zwiększy zasięg treści!

In Poland we don’t say „stay active online no matter what”. We say: „Trudne czasy otwierają nowe możliwości. Czytaj codzienny Opportunity Alert. Szukaj okazji, aby mądrze zaistnieć on-line w niełatwych czasach”. And we think it’s beautiful! ❤️

Zobacz również

Marketplace w Rosji, czyli jak sprzedawać na Wschodzie

Ostatnio pisałem o boomie na marketplace oraz wzrastającym rynku e-commerce w Rosji. Segment, który działał raczej ospale do początku zeszłego…

Algorytm Google

Algorytm Googleto aktualna wersja „oprogramowania” wykorzystywana przez Google do wyświetlania najbardziej trafnych wyników wyszukiwania, które selekcjonowane są spośród wszystkich zasobów…

Czy 2018 to kolejny rok content marketingu?

Ale to już było i nie wróci więcej? Bzdura! Wróci jeszcze więcej! Content is king. Ten król rozsiadł się na…