Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Telekonferencje Zoom

Opportunity Alert #3: Cały świat na telekonferencji

Ostatnie tygodnie zniosły bariery wejścia w live streaming dla marek. Miliony użytkowników łączą się na wirtualnych webinarach, spotkaniach biznesowych i konferencjach. W efekcie coraz więcej firm decyduje się wejść w tę formę komunikacji mimo pierwotnych obaw.

Narzędzie Microsoft Teams ma już ponad 44 miliony użytkowników, z czego 12 mln przybyło tylko w ciągu ostatniego tygodnia. Zoom – inna aplikacja do telekonferencji – w ciągu jednego tylko dnia (w niedzielę 15 marca) została pobrana 600 000 razy.

Live streaming staje się nie tylko alternatywą dla stacjonarnych wydarzeń, ale też sposobem na budowanie relacji z klientami i kandydatami. Przykładowo Budimex SA uruchomił w ostatnich dniach spotkania live m.in. z inżynierami budowy.

Zobacz również

Jak content wpływa na wizerunek pracodawcy?

Content marketing to sposób nie tylko na generowanie leadów. Z reguły mówimy o nim tylko w kontekście zdobycia klientów. Dziś…

Pomoc Ukrainie – jak skutecznie wspierać (również siebie)?

PORADNIK CZĘŚĆ 2: Pomoc Ukrainie – jak skutecznie wspierać (również siebie)? Porządkujemy najważniejsze informacje Pierwsza część poradnika dotyczy sposobów wyszukiwania…

Instagram vs Snapchat: pojedynek symboliczny

Rok 2016 wprowadził pojedynek między Instagramem a Snapchatem na nowy poziom – serwisy kopiowały swoje pomysły, prześcigały się w próbach…