Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Crowdsourcing w marketingu

Opportunity Alert #27: Wykorzystuj crowdsourcing

Czego marki mogą się nauczyć od muzyków? Podejścia do crowdsourcingu!

17 kwietnia Natalia Przybysz opublikowała teledysk do jednego z utworów ze swojego piątego albumu. Niezwykłe okoliczności społecznej izolacji wymagały nietypowego podejścia. Teledysk został nakręcony wspólnie z fanami artystki przebywającymi w domach podczas ogólnopolskiej akcji #ZostanWDomu. W efekcie jest on mozaiką ujęć nagranych w domowym zaciszu przez… 100 różnych osób!

W czasie epidemii kosztowne superprodukcje odchodzą w dal. Crowdsourcing staje się sposobem na tworzenie treści przy jednoczesnym angażowaniu konsumentów i budowaniu ich lojalności.

Teledysk można obejrzeć tutaj.

Zobacz również

Powiadomienia push i targetowanie użytkowników

Podstawowym przeznaczeniem powiadomień push jest zaangażowanie użytkowników, podtrzymanie kontaktu, zwiększenie ruchu w witrynie i informowanie o ofercie sklepów online. Jednak…

Sklep internetowy

Sklep internetowy to miejsce, w którym można dokonać zakupów online. Pierwsze sklepy internetowe zaczęły powstawać w latach 90., a do…

Email marketing nie umiera. Proste zabiegi optymalizacyjne

E-mail marketing nigdy nie gwarantował skuteczności. Nigdy nie był uniwersalnym złotym środkiem i zawsze lepiej sprawdzał się stanowiąc ogniwo, a…