Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Crowdsourcing w marketingu

Opportunity Alert #27: Wykorzystuj crowdsourcing

Czego marki mogą się nauczyć od muzyków? Podejścia do crowdsourcingu!

17 kwietnia Natalia Przybysz opublikowała teledysk do jednego z utworów ze swojego piątego albumu. Niezwykłe okoliczności społecznej izolacji wymagały nietypowego podejścia. Teledysk został nakręcony wspólnie z fanami artystki przebywającymi w domach podczas ogólnopolskiej akcji #ZostanWDomu. W efekcie jest on mozaiką ujęć nagranych w domowym zaciszu przez… 100 różnych osób!

W czasie epidemii kosztowne superprodukcje odchodzą w dal. Crowdsourcing staje się sposobem na tworzenie treści przy jednoczesnym angażowaniu konsumentów i budowaniu ich lojalności.

Teledysk można obejrzeć tutaj.

Zobacz również

Monetyzowanie video na Facebooku

W 2016 roku użytkownicy Facebooka oglądali 100 milionów godzin wideo dziennie. Był to też rok triumfu live streamingu, swoistej odpowiedzi…

Czy 2018 to kolejny rok content marketingu?

Ale to już było i nie wróci więcej? Bzdura! Wróci jeszcze więcej! Content is king. Ten król rozsiadł się na…

Co zrobić, gdy Twój content się nie sprzedaje?

Ciągle mówimy “content is king”, ale w praktyce często bywa tak, że kampanie bazujące na content marketingu po prostu nie…