Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Crowdsourcing w marketingu

Opportunity Alert #27: Wykorzystuj crowdsourcing

Czego marki mogą się nauczyć od muzyków? Podejścia do crowdsourcingu!

17 kwietnia Natalia Przybysz opublikowała teledysk do jednego z utworów ze swojego piątego albumu. Niezwykłe okoliczności społecznej izolacji wymagały nietypowego podejścia. Teledysk został nakręcony wspólnie z fanami artystki przebywającymi w domach podczas ogólnopolskiej akcji #ZostanWDomu. W efekcie jest on mozaiką ujęć nagranych w domowym zaciszu przez… 100 różnych osób!

W czasie epidemii kosztowne superprodukcje odchodzą w dal. Crowdsourcing staje się sposobem na tworzenie treści przy jednoczesnym angażowaniu konsumentów i budowaniu ich lojalności.

Teledysk można obejrzeć tutaj.

Zobacz również

Instagram Stories: jak się za to zabrać?

Instagram Stories spełnia marzenia marketingowców, którzy chcą docierać do dużego grona odbiorców. Bez konieczności płacenia lub stosowania jednego z tysięcy…

Lejek sprzedażowy

Lejek sprzedażowy to termin, który określamy drogę, jaką musi przebyć potencjalny klient od momentu pierwszego styku z marką aż do…

Jak zarabiać w programach partnerskich? [checklista]

Jak przekonać wydawcę do promowania twojego programu partnerskiego? Tylko i wyłącznie możliwością zarobku. Jeśli jednak sądzisz, że ogranicza się to…