Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Crowdsourcing w marketingu

Opportunity Alert #27: Wykorzystuj crowdsourcing

Czego marki mogą się nauczyć od muzyków? Podejścia do crowdsourcingu!

17 kwietnia Natalia Przybysz opublikowała teledysk do jednego z utworów ze swojego piątego albumu. Niezwykłe okoliczności społecznej izolacji wymagały nietypowego podejścia. Teledysk został nakręcony wspólnie z fanami artystki przebywającymi w domach podczas ogólnopolskiej akcji #ZostanWDomu. W efekcie jest on mozaiką ujęć nagranych w domowym zaciszu przez… 100 różnych osób!

W czasie epidemii kosztowne superprodukcje odchodzą w dal. Crowdsourcing staje się sposobem na tworzenie treści przy jednoczesnym angażowaniu konsumentów i budowaniu ich lojalności.

Teledysk można obejrzeć tutaj.

Zobacz również

Pomoc Ukrainie – jak skutecznie wspierać (również siebie)?

PORADNIK CZĘŚĆ 2: Pomoc Ukrainie – jak skutecznie wspierać (również siebie)? Porządkujemy najważniejsze informacje Pierwsza część poradnika dotyczy sposobów wyszukiwania…

Czy social media zabiły newsletter?

Czy niepozorny newsletter wciąż ma znaczenie w strategiach marketingowych, czy też stał się reliktem z czasów, gdy dla mailingu nie…

Chatbot

Chatbot to aplikacja umożliwiająca prowadzenie zautomatyzowanej komunikacji z użytkownikami. Chatbot wykorzystywany bywa jako wirtualny konsultant, który udziela wcześniej zaprogramowanych odpowiedzi…