Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Ruch online w czasie kwarantanny

Opportunity Alert #2: Czas na lokalne serwisy informacyjne

Jak trwoga, to… na lokalny serwis informacyjny! Spółka Scoop działająca w naszej grupie sprawdziła, jak kwarantanna zmieniła konsumpcję treści w internecie. Głównie wnioski? Uwaga internautów skierowała się do serwisów informacyjnym o najbliższym, lokalnym zasięgu. W efekcie odnotowały one w ostatnich dniach nawet stuprocentowe wzrosty ruchu.

Choć serwisy rozrywkowe odnotowały chwilowy spadek, aż o 75% wzrósł zasięg w serwisach VOD.

Szczegółowe dane oraz rekomendacje dla reklamodawców zawarliśmy w poszerzonej analizie na naszym blogu dotyczącej ruchu w internecie w czasie kwarantanny.

Zobacz również

Analityka internetowa

Analityka internetowa to proces, który obejmuje gromadzenie danych, ich dokładną analizę oraz rekomendację działań służących osiągnięciu wybranych celów biznesowych. Jej…

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa– to zespół działań marketingowych polegających na zamieszczaniu komunikatów reklamowych w wybranych mediach i wyświetlaniu ich w wybranym czasie….

Jak dzisiaj robić email marketing?

Email marketing nadal jest genialnym kanałem pozwalającym skutecznie docierać do odbiorców. Jednak podobnie jak wiele innych rozwiązań – wysyłanie maili…