Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Ruch online w czasie kwarantanny

Opportunity Alert #2: Czas na lokalne serwisy informacyjne

Jak trwoga, to… na lokalny serwis informacyjny! Spółka Scoop działająca w naszej grupie sprawdziła, jak kwarantanna zmieniła konsumpcję treści w internecie. Głównie wnioski? Uwaga internautów skierowała się do serwisów informacyjnym o najbliższym, lokalnym zasięgu. W efekcie odnotowały one w ostatnich dniach nawet stuprocentowe wzrosty ruchu.

Choć serwisy rozrywkowe odnotowały chwilowy spadek, aż o 75% wzrósł zasięg w serwisach VOD.

Szczegółowe dane oraz rekomendacje dla reklamodawców zawarliśmy w poszerzonej analizie na naszym blogu dotyczącej ruchu w internecie w czasie kwarantanny.

Zobacz również

Poradnik: jak zdobyć klienta przez YouTube?

Musimy długo czekać na dzień, w którym nauczymy się czytać w myślach klientów. Zanim to nastąpi, będziemy używać narzędzi do…

Marketing mobilny

Marketing mobilny obejmuje działania marketingowe, które bazują na komunikacji z odbiorcami korzystającymi z urządzeń przenośnych, takich jak na przykład telefon…

Jak promować biznes stacjonarny w sieci?

Ogromną przewagą reklamy online są narzędzia analityczne, które pozwalają mierzyć niemal najmniejsze szczegóły i optymalizować działania tak, by jednocześnie obniżać…