Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Ruch online w czasie kwarantanny

Opportunity Alert #2: Czas na lokalne serwisy informacyjne

Jak trwoga, to… na lokalny serwis informacyjny! Spółka Scoop działająca w naszej grupie sprawdziła, jak kwarantanna zmieniła konsumpcję treści w internecie. Głównie wnioski? Uwaga internautów skierowała się do serwisów informacyjnym o najbliższym, lokalnym zasięgu. W efekcie odnotowały one w ostatnich dniach nawet stuprocentowe wzrosty ruchu.

Choć serwisy rozrywkowe odnotowały chwilowy spadek, aż o 75% wzrósł zasięg w serwisach VOD.

Szczegółowe dane oraz rekomendacje dla reklamodawców zawarliśmy w poszerzonej analizie na naszym blogu dotyczącej ruchu w internecie w czasie kwarantanny.

Zobacz również

5 błędów w kreacjach na Facebooku

Podobno błędy zdarzają się nawet najlepszym. Problem w tym, że czasami naprawdę nie ma miejsca na potknięcia – tym bardziej,…

Sieć reklamowa Google

Sieć reklamowa Google to kompleksowy system reklamowy Google, który umożliwia wyświetlanie reklam w wyszukiwarce, YouTube, Gmailu oraz na stronach partnerskich. Sieć…

Jak grywalizacja ułatwia pracę z pokoleniem Y

Eksperci prognozują, że do 2025 roku 75% pracowników na świecie będą stanowili milenialsi. Pokolenie Y to osoby urodzone między 1980…