Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Ruch online w czasie kwarantanny

Opportunity Alert #2: Czas na lokalne serwisy informacyjne

Jak trwoga, to… na lokalny serwis informacyjny! Spółka Scoop działająca w naszej grupie sprawdziła, jak kwarantanna zmieniła konsumpcję treści w internecie. Głównie wnioski? Uwaga internautów skierowała się do serwisów informacyjnym o najbliższym, lokalnym zasięgu. W efekcie odnotowały one w ostatnich dniach nawet stuprocentowe wzrosty ruchu.

Choć serwisy rozrywkowe odnotowały chwilowy spadek, aż o 75% wzrósł zasięg w serwisach VOD.

Szczegółowe dane oraz rekomendacje dla reklamodawców zawarliśmy w poszerzonej analizie na naszym blogu dotyczącej ruchu w internecie w czasie kwarantanny.

Zobacz również

Jak nagrać podcast, który zatrzyma ludzi na długo?

Jeszcze kilka lat temu podcasty jawiły się jako dziwny medialny twór, który miałby „przejść bokiem”. Specjaliści stawiali na moc platform…

Nie przepalaj budżetu reklamowego w AdWords!

Nawet z małym budżetem reklamowym możesz efektywnie wykorzystać Google AdWords. Sztuką jest odpowiednie planowanie i optymalizacja kampanii reklamowej, aby każda…

Hashtag

Hashtag to słowo lub krótkie zdanie, które zaczyna się od „kratki” czy, z angielskiego, hash: #. Wykorzystywane głównie w mediach społecznościowych, czy…