Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Nietypowe współprace marek

Opportunity Alert #4: Czas na nieszablonowe kooperacje marek

Trudne czasy wymagają nieszablonowego myślenia. To świetny czas na działanie ponad podziałami, przekraczanie granic i nietypowe kooperacje marek! Przykładem takiego podejścia jest współpraca dwóch firm z polskiego podwórka.

Producent słodyczy E. Wedel i  firma logistyczna InPost wspólnymi siłami realizują od połowy marca wysyłkę słodkich paczek do szpitali zakaźnych w Polsce. Dzięki takiemu działaniu – dosłownie – osładzają trudne chwile pacjentom i lekarzom, całkowicie skoncentrowanym na walce z pandemią.

Zobacz również

Ekomarketing, czyli ecofreak w social mediach

Ekologia to nie tylko styl życia osób dbających o środowisko naturalne, lecz także trend wykorzystywany w promocji marek. Ekopostawy zmieniają…

Rewolucja w AR wyprzedzi VR?

Stoimy przed wielką bramą, która prowadzi do nowej rzeczywistości. To, co dotychczas istniało tylko w wyobraźni człowieka, już niedługo będziemy…

Jak napisać dobry brief dla agencji?

W dalszym ciągu zdarzają się niesamowite przypadki, w które ciężko uwierzyć. Mamy tu na myśli udane projekty zleceniodawca-zleceniobiorca nieoparte na…