Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Nietypowe współprace marek

Opportunity Alert #4: Czas na nieszablonowe kooperacje marek

Trudne czasy wymagają nieszablonowego myślenia. To świetny czas na działanie ponad podziałami, przekraczanie granic i nietypowe kooperacje marek! Przykładem takiego podejścia jest współpraca dwóch firm z polskiego podwórka.

Producent słodyczy E. Wedel i  firma logistyczna InPost wspólnymi siłami realizują od połowy marca wysyłkę słodkich paczek do szpitali zakaźnych w Polsce. Dzięki takiemu działaniu – dosłownie – osładzają trudne chwile pacjentom i lekarzom, całkowicie skoncentrowanym na walce z pandemią.

Zobacz również

Ekomarketing, czyli ecofreak w social mediach

Ekologia to nie tylko styl życia osób dbających o środowisko naturalne, lecz także trend wykorzystywany w promocji marek. Ekopostawy zmieniają…

Blogi czy vlogi? Kondycja twórczej strefy

Polskie blogi są coraz lepiej odbierane przez czytelników głównie przez fakt ich profesjonalizacji. Jedyne, co może im zagrozić, to wideo,…

Mały może więcej: mikroinfluencer nową tajną bronią

Influencer marketing to prawdopodobnie najważniejszy “buzzword” ostatnich kilku lat. Demokratyzacja dostępu do sieci, kreatywność i narzędzia umożliwiające jej ekspresję stworzyły…