Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Nietypowe współprace marek

Opportunity Alert #4: Czas na nieszablonowe kooperacje marek

Trudne czasy wymagają nieszablonowego myślenia. To świetny czas na działanie ponad podziałami, przekraczanie granic i nietypowe kooperacje marek! Przykładem takiego podejścia jest współpraca dwóch firm z polskiego podwórka.

Producent słodyczy E. Wedel i  firma logistyczna InPost wspólnymi siłami realizują od połowy marca wysyłkę słodkich paczek do szpitali zakaźnych w Polsce. Dzięki takiemu działaniu – dosłownie – osładzają trudne chwile pacjentom i lekarzom, całkowicie skoncentrowanym na walce z pandemią.

Zobacz również

Remarketing

Remarketing to rodzaj kampanii z zakresu marketingu internetowego, który przez wielu marketingowców jest określany jako najlepszy sposób na domknięcie sprzedaży….

ATL

ATL – z języka angielskiego „above the line” – określa media za pomocą których przekazywany jest komunikat reklamowy. W tym przypadku…

Blog firmowy i nawyki czytelnicze: czy w 2017 wiemy więcej?

Zarządzanie firmowym blogiem pozwala nam wykorzystać wiele drzemiących w nas potencjałów. Osoba odpowiedzialna za blog staje się jednocześnie jego redaktorem…