Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Zapytania w Google

Opportunity Alert #66: Czerp wiedzę z wyszukiwarki

Google notuje codziennie 3 miliardy wyszukiwań, z czego nawet 20% to zapytania zupełnie nowe, nigdy wcześniej nie wpisane w wyszukiwarkę. Każde z nich może być kopalną wiedzy dla marek. Daje bowiem wiedzę nt. wątpliwości, pytań i problemów ich klientów, na które można odpowiedzieć m.in. działaniami content marketingowymi.

Jak jednak do nich dotrzeć bez konieczności przekopywania się przez narzędzia analityczne i skomplikowane raporty? Skorzystaj z narzędzia Answer The Public, dostępnego tutaj https://answerthepublic.com/, które agreguje najczęściej pojawiające się zapytania użytkowników w wygodnej wizualnej postaci.

Zapytania użytkowników do wyszukiwarki dzielą się na kilka kategorii – m.in. te zawierające wprost sformułowane pytania czy porównania z innymi produktami. W wersji bezpłatnej narzędzie posiada dzienny limit 3 słów kluczowych.

Zobacz również

Mikroinfluencerzy: płacisz mniej – zyskujesz więcej

Są influencerzy, czyli ludzie, którzy mogą pomóc Ci osiągnąć więcej dzięki swojej popularności w sieci. Są klienci, którzy tworzą recenzje…

Landing page

Landing page to niezbędny element wielu kampanii marketingowych. W działach reklamowych skupionych na konkretnych, prostych celach jest wręcz niezastąpiony i może…

5 błędów w kreacjach na Facebooku

Podobno błędy zdarzają się nawet najlepszym. Problem w tym, że czasami naprawdę nie ma miejsca na potknięcia – tym bardziej,…