Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Zapytania w Google

Opportunity Alert #66: Czerp wiedzę z wyszukiwarki

Google notuje codziennie 3 miliardy wyszukiwań, z czego nawet 20% to zapytania zupełnie nowe, nigdy wcześniej nie wpisane w wyszukiwarkę. Każde z nich może być kopalną wiedzy dla marek. Daje bowiem wiedzę nt. wątpliwości, pytań i problemów ich klientów, na które można odpowiedzieć m.in. działaniami content marketingowymi.

Jak jednak do nich dotrzeć bez konieczności przekopywania się przez narzędzia analityczne i skomplikowane raporty? Skorzystaj z narzędzia Answer The Public, dostępnego tutaj https://answerthepublic.com/, które agreguje najczęściej pojawiające się zapytania użytkowników w wygodnej wizualnej postaci.

Zapytania użytkowników do wyszukiwarki dzielą się na kilka kategorii – m.in. te zawierające wprost sformułowane pytania czy porównania z innymi produktami. W wersji bezpłatnej narzędzie posiada dzienny limit 3 słów kluczowych.

Zobacz również

Facebook Ads – reklama na Facebooku

Facebook Ads to nazwa systemu reklamowego serwisu społecznościowego Facebook. Przez wielu marketingowców jest obecnie uważany za jedną z najlepszych możliwości…

Optymalizacja

Optymalizacja to, w ogólnym rozumieniu, proces, którego celem jest stworzenie najlepszego rozwiązania czy wersji. My przyjrzymy się optymalizacji stron internetowych w…

Jak sieci afiliacyjne mogą wspierać blogerów? 9 sposobów

Niedawno Helen Southgate z Afilinet stwierdziła, że za 5 lat sieci afiliacyjne przestaną istnieć. Podejrzewam, że w gruncie rzeczy chciała…