Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Kody QR w komunikacji marki

Opportunity Alert #84: Daj nowe życie kodom QR

Odkryj nowe oblicze kodów QR! Wcześniej często niedoceniane, przeżywają drugą młodość w bezdotykowej, post-pandemicznej rzeczywistości.

Podstawową funkcją kodów QR (czyli Quick Response Code) jest zapisanie informacji w kilku możliwych formatach: od zwykłego tekstu przez dane adresowe czy treść SMS aż po przekierowanie do konkretnego url (np. firmowej strony www, podstrony produktu czy profilu firmy na FB lub LI).

Jak wykorzystać je w nowej normalności? Klienci poszukują aktualnie łatwych sposobów uzyskiwania dodatkowych informacji o firmach i produktach bez konieczności bezpośredniego kontaktu. Mając to na uwadze WhatsApp wprowadził niedawno kody QR, które umożliwiają szybkie dodawanie nowego kontaktu, a także rozpoczęcie wątku rozmowy z firmą bezpośrednio po zeskanowaniu kodu.

Kody QR radzą sobie także świetnie w zupełnie innej branży. Krakowskie restauracje eliminują papierowe menu i zastępują je kodem, który otwiera wielojęzyczne menu w telefonie. W Warszawie kodami QR zaczęli posługiwać się przewoźnicy, którzy kierują nimi podróżnych do aktualnych rozkładów jazdy.

O nowych sposobach łączenia się z firmami na Whatsapp za pomocą QR kodów (i więcej) przeczytasz tutaj

Zobacz również

Poradnik: jak zdobyć klienta przez YouTube?

Musimy długo czekać na dzień, w którym nauczymy się czytać w myślach klientów. Zanim to nastąpi, będziemy używać narzędzi do…

Jak automatyzować procesy i nie stać się robotem?

To, czy automatyzujesz już procesy marketingowe w swojej pracy, czy jeszcze nie, ma na razie względne znaczenie. Za 3 do…

Autentyczność – klucz do skutecznej komunikację marki

Nakładem wydawnictwa Onepress pojawiła się niedawno książka Anny Piwowarskiej “Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i autentycznym przekazie?”….