Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Influencer marketing

Opportunity Alert #39: Docieraj do klientów przez influencerów

Najnowsze badanie przeprowadzone przez LoveBrands Relations wykazało, że blisko 60% Polaków zwiększyło częstotliwość korzystania z mediów. Nie inaczej jest w przypadku influencerów: śledzimy ich działania jeszcze częściej niż w czasach sprzed izolacji – niemal 47% badanych zwiększyło w ostatnim czasie grono obserwowanych przez siebie twórców.

Dlaczego powiększa się liczba obserwowanych przez nas influencerów? Najbardziej – zdaniem 64% badanych – przyciąga nas publikowanie treści niezwiązanych z koronawirusem. Szczególne zainteresowanie budzą przepisy kulinarne, porady kosmetyczne czy inspiracje wnętrzarskie.

Cenne są również porady, jak radzić sobie z izolacją – zwłaszcza dla pokolenia Y (55,1%). To samo pokolenie docenia też publikowanie materiałów edukacyjnych (54%) czy pomysły na zabawę z dziećmi (49,4%). Pokolenie X za to chętniej niż pozostałe śledzi statystyki dotyczące koronawirusa (50,7%) i porady zdrowotne (46,3%).

Szczegółowe wyniki badania opisane są tutaj.

Zobacz również

Agile marketing – jak dowozić wyniki w zespole?

Wyobraź sobie wielki plac budowy. Ogrom maszyn, sporo materiałów i jeszcze więcej pracowników. Wielopoziomowa budowla będzie rzucać cień na wszystkie…

Social media: strategia czy spontaniczność?

Nie ma krwi, nie ma też ciężkich pocisków ani jeńców. A jednak – social media marketing jest jak wojna. Ciągły…

Fanpage

Fanpage to popularne określenie strony w serwisie społecznościowym Facebook. Umożliwia firmom (a także organizacjom, osobom publicznym i innym markom) komunikowanie…