Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Influencer marketing

Opportunity Alert #39: Docieraj do klientów przez influencerów

Najnowsze badanie przeprowadzone przez LoveBrands Relations wykazało, że blisko 60% Polaków zwiększyło częstotliwość korzystania z mediów. Nie inaczej jest w przypadku influencerów: śledzimy ich działania jeszcze częściej niż w czasach sprzed izolacji – niemal 47% badanych zwiększyło w ostatnim czasie grono obserwowanych przez siebie twórców.

Dlaczego powiększa się liczba obserwowanych przez nas influencerów? Najbardziej – zdaniem 64% badanych – przyciąga nas publikowanie treści niezwiązanych z koronawirusem. Szczególne zainteresowanie budzą przepisy kulinarne, porady kosmetyczne czy inspiracje wnętrzarskie.

Cenne są również porady, jak radzić sobie z izolacją – zwłaszcza dla pokolenia Y (55,1%). To samo pokolenie docenia też publikowanie materiałów edukacyjnych (54%) czy pomysły na zabawę z dziećmi (49,4%). Pokolenie X za to chętniej niż pozostałe śledzi statystyki dotyczące koronawirusa (50,7%) i porady zdrowotne (46,3%).

Szczegółowe wyniki badania opisane są tutaj.

Zobacz również

Foodies – kim są i jak dotrzeć do nich z przekazem reklamowym?

Istnieje różnica pomiędzy osobami, które czerpią przyjemność z dobrego posiłku a prawdziwymi smakoszami. Foodies to właśnie ta specyficzna grupa docelowa,…

Generowanie leadów nie musi być nudne

Kim jest lead w B2B? Czy jest to bezosobowa masa a może postać biznesmena rodem z lat 50.? Jeśli tak…

Reklama w Internecie – od czego zacząć?

Reklama internetowa ma tak wiele form i możliwości, że osoba, która wcześniej nie interesowała się marketingiem, może poczuć się po…