Najnowsze badanie przeprowadzone przez LoveBrands Relations wykazało, że blisko 60% Polaków zwiększyło częstotliwość korzystania z mediów. Nie inaczej jest w przypadku influencerów: śledzimy ich działania jeszcze częściej niż w czasach sprzed izolacji – niemal 47% badanych zwiększyło w ostatnim czasie grono obserwowanych przez siebie twórców.
Dlaczego powiększa się liczba obserwowanych przez nas influencerów? Najbardziej – zdaniem 64% badanych – przyciąga nas publikowanie treści niezwiązanych z koronawirusem. Szczególne zainteresowanie budzą przepisy kulinarne, porady kosmetyczne czy inspiracje wnętrzarskie.
Cenne są również porady, jak radzić sobie z izolacją – zwłaszcza dla pokolenia Y (55,1%). To samo pokolenie docenia też publikowanie materiałów edukacyjnych (54%) czy pomysły na zabawę z dziećmi (49,4%). Pokolenie X za to chętniej niż pozostałe śledzi statystyki dotyczące koronawirusa (50,7%) i porady zdrowotne (46,3%).
Szczegółowe wyniki badania opisane są tutaj.