Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Kampania push

Opportunity Alert #71: Dodaj kampanię push do mediaplanu

U podstaw każdej kampanii leży dobry mediaplan, czyli schemat działań uwzględniający dane narzędzia i media. Jak wykorzystać powiadomienia push w kampaniach marketingowych i dlaczego warto?


Powiadomienia push sprawdzają się niemal w każdej branży – w końcu komunikacja z odbiorcami jest podstawą każdego biznesu. Przygotowując mediaplan dla zdefiniowanego segmentu odbiorców w pierwszej kolejności należy ustalić formaty powiadomień push, np. tekstowy lub wzbogacony o grafikę (rich push), a następnie czas i częstotliwość wysyłki.

Jedną z możliwości, jakie dają powiadomienia push, jest komunikacja z subskrybentami w czasie rzeczywistym. Wbrew pozorom, Real Time Marketing można odpowiednio wcześniej zaplanować i uwzględnić w mediaplanie.

Więcej o powiadomieniach push w reklamie pisze na swoim blogu PushAd.

Zobacz również

Blog firmowy i nawyki czytelnicze: czy w 2017 wiemy więcej?

Zarządzanie firmowym blogiem pozwala nam wykorzystać wiele drzemiących w nas potencjałów. Osoba odpowiedzialna za blog staje się jednocześnie jego redaktorem…

Przyszłość Performance Marketingu – urządzenia i dane

Performance Marketing potrzebuje efektywnych rozwiązań dla cross-device tracking (technologii śledzenia na różnych urządzeniach), deduplikacji międzykanałowej (channel de-duplication) oraz atrybucji i…

Kiedy automatyzacja marketingu prowadzi do straty klienta?

Kiedy w firmie zostaje poruszona kwestia automatyzacji pewnych procesów (zdobywanie leadów, cold emailing, wysyłka wiadomości w oparciu o indywidualnie podejmowane akcje…