Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Kampania push

Opportunity Alert #71: Dodaj kampanię push do mediaplanu

U podstaw każdej kampanii leży dobry mediaplan, czyli schemat działań uwzględniający dane narzędzia i media. Jak wykorzystać powiadomienia push w kampaniach marketingowych i dlaczego warto?


Powiadomienia push sprawdzają się niemal w każdej branży – w końcu komunikacja z odbiorcami jest podstawą każdego biznesu. Przygotowując mediaplan dla zdefiniowanego segmentu odbiorców w pierwszej kolejności należy ustalić formaty powiadomień push, np. tekstowy lub wzbogacony o grafikę (rich push), a następnie czas i częstotliwość wysyłki.

Jedną z możliwości, jakie dają powiadomienia push, jest komunikacja z subskrybentami w czasie rzeczywistym. Wbrew pozorom, Real Time Marketing można odpowiednio wcześniej zaplanować i uwzględnić w mediaplanie.

Więcej o powiadomieniach push w reklamie pisze na swoim blogu PushAd.

Zobacz również

Pomoc Ukrainie – jak unikać fake newsów?

PORADNIK CZĘŚĆ 1: Pomoc Ukrainie – gdzie szukać treści i jak nie wpaść w pułapkę fake newsów? Porządkujemy najważniejsze informacje…

Blog firmowy i nawyki czytelnicze: czy w 2017 wiemy więcej?

Zarządzanie firmowym blogiem pozwala nam wykorzystać wiele drzemiących w nas potencjałów. Osoba odpowiedzialna za blog staje się jednocześnie jego redaktorem…

Grywalizacja – zabawka, która jest narzędziem

Pierwszym pytaniem współczesnego człowieka z pokolenia 3F (fun, friends, feedback) będzie pytanie „gdzie tu jest rozrywka”. Pierwszym pytaniem menadżera, będzie…