Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Kampania push

Opportunity Alert #71: Dodaj kampanię push do mediaplanu

U podstaw każdej kampanii leży dobry mediaplan, czyli schemat działań uwzględniający dane narzędzia i media. Jak wykorzystać powiadomienia push w kampaniach marketingowych i dlaczego warto?


Powiadomienia push sprawdzają się niemal w każdej branży – w końcu komunikacja z odbiorcami jest podstawą każdego biznesu. Przygotowując mediaplan dla zdefiniowanego segmentu odbiorców w pierwszej kolejności należy ustalić formaty powiadomień push, np. tekstowy lub wzbogacony o grafikę (rich push), a następnie czas i częstotliwość wysyłki.

Jedną z możliwości, jakie dają powiadomienia push, jest komunikacja z subskrybentami w czasie rzeczywistym. Wbrew pozorom, Real Time Marketing można odpowiednio wcześniej zaplanować i uwzględnić w mediaplanie.

Więcej o powiadomieniach push w reklamie pisze na swoim blogu PushAd.

Zobacz również

Instagram vs Snapchat: pojedynek symboliczny

Rok 2016 wprowadził pojedynek między Instagramem a Snapchatem na nowy poziom – serwisy kopiowały swoje pomysły, prześcigały się w próbach…

Marketing Automation

Marketing automation – czasami określany również jako automatyzacja marketingu – bazując na specjalnym oprogramowaniu, pozwala na prowadzenie zautomatyzowanych działań marketingowych….

Marketing internetowy (marketing online)

Marketing internetowy, marketing online –  obejmuje działania marketingowe realizowane na płaszczyźnie Internetu. Umożliwia wyświetlanie komunikatów w szerokim zakresie dostępnych form…