Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Kampania push

Opportunity Alert #71: Dodaj kampanię push do mediaplanu

U podstaw każdej kampanii leży dobry mediaplan, czyli schemat działań uwzględniający dane narzędzia i media. Jak wykorzystać powiadomienia push w kampaniach marketingowych i dlaczego warto?


Powiadomienia push sprawdzają się niemal w każdej branży – w końcu komunikacja z odbiorcami jest podstawą każdego biznesu. Przygotowując mediaplan dla zdefiniowanego segmentu odbiorców w pierwszej kolejności należy ustalić formaty powiadomień push, np. tekstowy lub wzbogacony o grafikę (rich push), a następnie czas i częstotliwość wysyłki.

Jedną z możliwości, jakie dają powiadomienia push, jest komunikacja z subskrybentami w czasie rzeczywistym. Wbrew pozorom, Real Time Marketing można odpowiednio wcześniej zaplanować i uwzględnić w mediaplanie.

Więcej o powiadomieniach push w reklamie pisze na swoim blogu PushAd.

Zobacz również

7 zasad strategii marketingowej do Millenialsów

Milenialsi to generacja, o której się dużo mówi. Pokolenie selfies, komunikacji obrazkowej i smartfonów reprezentuje coraz większy procent siły nabywczej….

Neckermann w Konkursie e-Commerce Polska Awards

Konkursy cieszą się w branży marketingowej dużym powodzeniem. My również ich nie omijamy, w tym roku odbywa się V edycja…

Przewodnik: YouTube Marketing (cz. 2)

Wiesz już, jaki potencjał skrywa w sobie YouTube Marketing. Wiesz także do kogo i w jakim celu chcesz dotrzeć dzięki…