Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Kampania push

Opportunity Alert #71: Dodaj kampanię push do mediaplanu

U podstaw każdej kampanii leży dobry mediaplan, czyli schemat działań uwzględniający dane narzędzia i media. Jak wykorzystać powiadomienia push w kampaniach marketingowych i dlaczego warto?


Powiadomienia push sprawdzają się niemal w każdej branży – w końcu komunikacja z odbiorcami jest podstawą każdego biznesu. Przygotowując mediaplan dla zdefiniowanego segmentu odbiorców w pierwszej kolejności należy ustalić formaty powiadomień push, np. tekstowy lub wzbogacony o grafikę (rich push), a następnie czas i częstotliwość wysyłki.

Jedną z możliwości, jakie dają powiadomienia push, jest komunikacja z subskrybentami w czasie rzeczywistym. Wbrew pozorom, Real Time Marketing można odpowiednio wcześniej zaplanować i uwzględnić w mediaplanie.

Więcej o powiadomieniach push w reklamie pisze na swoim blogu PushAd.

Zobacz również

Co zrobisz, gdy Twój fanpage zniknie?

Ciągle mówi się o tworzeniu dobrych strategii marketingowych. Spójrzmy prawdzie w oczy – w sieci można znaleźć na ten temat…

Wyszukiwarka internetowa

Wyszukiwarka internetowa to algorytm stworzony w celu katalogowania i wyszukiwania informacji w rozproszonej sieci internetowej. Zadaniem wyszukiwarki internetowej jest skojarzyć wpisywane…

Dlaczego i jak współpracować z NGO?

Firmy, które współpracują z organizacjami z trzeciego sektora mogą dzielić się z odbiorcami wartościami, które mają dla nich gigantyczne znaczenie….