Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Edukuj w czasie kryzysu

Opportunity Alert #9: Edukuj w czasie kryzysu

Działaj aktywnie i edukuj! Edelman przeprowadził na 12 rynkach badanie dotyczące zaufania do marek w kontekście koronawirusa. Pokazuje ono, że marki powinny postawić na aktywną komunikację w czasie epidemii.

  • 55% konsumentów uważa, że marki mogą zareagować szybciej i skuteczniej na kryzys niż rządy (i powinny z tej możliwości korzystać),
  • 85% konsumentów sugeruje, że marki w czasie kryzysu powinny wziąć na siebie rolę edukatora,
  • 65% konsumentów potwierdza, że reakcja marki na kryzys będzie miała wpływ na ich decyzje zakupowe w przyszłości.

Więcej informacji w raporcie Edelman Trust Barometer 2020.

Zobacz również

Jak wykorzystać psychologię, by sprzedawać więcej?

Czy zastanawiasz się czasem, dlaczego – skoro sam masz styczność z branżą marketingową i wiesz, o co tu chodzi –…

Marketing internetowy (marketing online)

Marketing internetowy, marketing online –  obejmuje działania marketingowe realizowane na płaszczyźnie Internetu. Umożliwia wyświetlanie komunikatów w szerokim zakresie dostępnych form…

Duplicate content

Duplicate content to zmora marketingowców, których celem jest budowanie widoczności w wyszukiwarce dla danych witryn. Na szczęście – uniknięcie tego…