Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Edukuj w czasie kryzysu

Opportunity Alert #9: Edukuj w czasie kryzysu

Działaj aktywnie i edukuj! Edelman przeprowadził na 12 rynkach badanie dotyczące zaufania do marek w kontekście koronawirusa. Pokazuje ono, że marki powinny postawić na aktywną komunikację w czasie epidemii.

  • 55% konsumentów uważa, że marki mogą zareagować szybciej i skuteczniej na kryzys niż rządy (i powinny z tej możliwości korzystać),
  • 85% konsumentów sugeruje, że marki w czasie kryzysu powinny wziąć na siebie rolę edukatora,
  • 65% konsumentów potwierdza, że reakcja marki na kryzys będzie miała wpływ na ich decyzje zakupowe w przyszłości.

Więcej informacji w raporcie Edelman Trust Barometer 2020.

Zobacz również

4 trendy w Big Data na 2017, które musisz znać

Po wpisaniu Big Data w Google jednym z pierwszych wyników będzie tekst, który przekonuje, że to określenie nie odnosi się…

Influencer marketing

Influencer marketing – czyli strategia w marketingu (zwłaszcza marketingu internetowym), polegająca na wykorzystywaniu wpływu poszczególnych użytkowników internetu na decyzje innych,…

7 darmowych narzędzi, które urozmaicą twój content

Końcówka stycznia to ten czas, kiedy zazwyczaj orientujemy się, że noworoczne postanowienia znów trzeba będzie na chwilę odłożyć w czasie….