Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Edukuj w czasie kryzysu

Opportunity Alert #9: Edukuj w czasie kryzysu

Działaj aktywnie i edukuj! Edelman przeprowadził na 12 rynkach badanie dotyczące zaufania do marek w kontekście koronawirusa. Pokazuje ono, że marki powinny postawić na aktywną komunikację w czasie epidemii.

  • 55% konsumentów uważa, że marki mogą zareagować szybciej i skuteczniej na kryzys niż rządy (i powinny z tej możliwości korzystać),
  • 85% konsumentów sugeruje, że marki w czasie kryzysu powinny wziąć na siebie rolę edukatora,
  • 65% konsumentów potwierdza, że reakcja marki na kryzys będzie miała wpływ na ich decyzje zakupowe w przyszłości.

Więcej informacji w raporcie Edelman Trust Barometer 2020.

Zobacz również

Agile marketing – jak dowozić wyniki w zespole?

Wyobraź sobie wielki plac budowy. Ogrom maszyn, sporo materiałów i jeszcze więcej pracowników. Wielopoziomowa budowla będzie rzucać cień na wszystkie…

WOM marketing w dobie influencerów

Marketing szeptany nie zawsze mógł się cieszyć najlepszą opinią – archaiczne (i amatorskie) podejście do tego tematu w ostatnich latach…

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,…