Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Edukuj w czasie kryzysu

Opportunity Alert #9: Edukuj w czasie kryzysu

Działaj aktywnie i edukuj! Edelman przeprowadził na 12 rynkach badanie dotyczące zaufania do marek w kontekście koronawirusa. Pokazuje ono, że marki powinny postawić na aktywną komunikację w czasie epidemii.

  • 55% konsumentów uważa, że marki mogą zareagować szybciej i skuteczniej na kryzys niż rządy (i powinny z tej możliwości korzystać),
  • 85% konsumentów sugeruje, że marki w czasie kryzysu powinny wziąć na siebie rolę edukatora,
  • 65% konsumentów potwierdza, że reakcja marki na kryzys będzie miała wpływ na ich decyzje zakupowe w przyszłości.

Więcej informacji w raporcie Edelman Trust Barometer 2020.

Zobacz również

Co nowego na Facebooku?

“Znowu o zmianach na Facebooku?” – no cóż, naprawdę sporo się dzieje. Za nami kolejna konferencja F8, a to oznacza,…

Reklama w Google

Reklama w Google to skuteczny sposób na pokazanie swojej oferty w wyszukiwarce w formie tekstowej, graficznej lub wideo. Reklamę dzieli…

Jak promować biznes stacjonarny w sieci?

Ogromną przewagą reklamy online są narzędzia analityczne, które pozwalają mierzyć niemal najmniejsze szczegóły i optymalizować działania tak, by jednocześnie obniżać…