Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Firmowa komunikacja przez WhatsApp

Opportunity Alert #82: Firmowa komunikacja przez WhatsApp

Jak podaje Statista w marcu tego roku liczba użytkowników aplikacji WhatsApp sięgnęła 2 miliardów w 180 krajach. To plasuje ją na pierwszym miejscu rankingu komunikatorów mobilnych. Wśród nich aż 50 milionów używa WhatsApp Business.

Dzięki powszechnemu użytkowaniu tego komunikatora możesz otworzyć jeden z najbardziej dostępnych kanałów komunikacji również dla firmy. WhatsApp Business pozwala małym i średnim przedsiębiorstwom komunikować się z klientami w sposób wydajny, a przy tym spersonalizowany.

Decydując się na bezpłatną aplikację zyskasz możliwość stworzenia profilu firmy i katalogów, aby prezentować produkty i usługi. Znajdziesz tu także znane choćby z Messengera narzędzia do automatyzacji, natychmiastowej wysyłki odpowiedzi, a także sortowania.

W integracji z już wykorzystywanymi mediami pomogą nowe funkcje WhatsApp, takie jak:
• WhatsApp Web i WhatsApp na pulpit,
• status, który można udostępnić w innych aplikacjach,
• ulepszenia połączeń wideo: teraz nawet 8 osób jednocześnie,
• płatności cyfrowe (na razie testowane w Brazylii).

Zobacz również

Millenialsi nie stoją w kolejkach: miniporadnik komunikacji

Dobrze znamy otwierające się morze możliwości, gdy podopieczni wyjeżdżają na wakacje. Ale co robią dzieci, gdy to rodziców nie ma…

Customer relationship management (CRM) – co to jest?

Współczesne firmy muszą korzystać z innowacyjnych narzędzi, aby nie pozostawać w tyle za konkurencją. Coraz większą rolę odgrywa uzyskiwanie informacji…

CTR (współczynik klikalności)

CTR (współczynnik klikalności) to jeden z najbardziej popularnych wskaźników wykorzystywanych do mierzenia efektywności wielu działań w obszarze marketingu internetowego. Co…