Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Interaktywne narzędzia na stronie www

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow, 93% marketerów ocenia treści interaktywne jako bardzo skuteczne w edukowaniu kupujących. Inne badanie pokazuje, że nawet 90% użytkowników oczekuje od marek bardziej angażujących treści.

Dodanie interaktywnych elementów do witryny to z jednej strony sposób na zapewnienie wartości dla odwiedzających, a z drugiej – metoda pozyskania dodatkowych informacji na ich temat. Jeśli działasz w branży finansowej, możesz na przykład dodać do swojej strony kalkulator kosztów pozyskania kredytu. Wyniki wyliczeń dadzą konkretną wartość Twoim odbiorcom, a Tobie zapewnią możliwość przypisania ich do konkretnego segmentu i przedstawienia im dopasowanych produktów.

Kalkulator kredytu to tylko jeden z przykładów. Jesteś marką kosmetyczną? Dodaj quiz z diagnozą skóry. Sprzedajesz odzież? Dodaj test wiedzy o odpowiedzialnej modzie. Sprzedajesz usługi? Dodaj do strony prosty quiz, który pomoże użytkownikom dobrać odpowiednią paletę usług.

Zobacz również

Współpraca z blogerami – jak to robić?

Chcesz zwiększyć sprzedaż i poprawić wizerunek marki? Pracuj z blogerami! Dzisiaj zajmiemy się tym, od czego zacząć i co robić,…

Content marketing – czym jest?

Skuteczny marketing od dawna nie polega wyłącznie na bezpośredniej promocji produktów i usług. Klienci coraz częściej oczekują od marki czegoś…

Facebook: kilka lekcji z komunikacji marek

Błędy językowe? Powierzchowny kontakt z odbiorcą? Czy też częstotliwość informowania o ofercie firmy i nachalne reklamy? Każdy z tych błędów,…