Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Interaktywne narzędzia na stronie www

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow, 93% marketerów ocenia treści interaktywne jako bardzo skuteczne w edukowaniu kupujących. Inne badanie pokazuje, że nawet 90% użytkowników oczekuje od marek bardziej angażujących treści.

Dodanie interaktywnych elementów do witryny to z jednej strony sposób na zapewnienie wartości dla odwiedzających, a z drugiej – metoda pozyskania dodatkowych informacji na ich temat. Jeśli działasz w branży finansowej, możesz na przykład dodać do swojej strony kalkulator kosztów pozyskania kredytu. Wyniki wyliczeń dadzą konkretną wartość Twoim odbiorcom, a Tobie zapewnią możliwość przypisania ich do konkretnego segmentu i przedstawienia im dopasowanych produktów.

Kalkulator kredytu to tylko jeden z przykładów. Jesteś marką kosmetyczną? Dodaj quiz z diagnozą skóry. Sprzedajesz odzież? Dodaj test wiedzy o odpowiedzialnej modzie. Sprzedajesz usługi? Dodaj do strony prosty quiz, który pomoże użytkownikom dobrać odpowiednią paletę usług.

Zobacz również

Reklama internetowa

Reklama internetowa to forma marketingu oparta na wyświetlaniu komunikatów na płaszczyźnie Internetu. W czasach gdy niemal każda firma i większość…

Brand hero

Brand hero to inaczej bohater marki, ucieleśnienie wizerunku marki, który ułatwia konsumentom nawiązanie więzi emocjonalnej z firmą. Słynny „ludzik Michelin” jest…

Mały może więcej: mikroinfluencer nową tajną bronią

Influencer marketing to prawdopodobnie najważniejszy “buzzword” ostatnich kilku lat. Demokratyzacja dostępu do sieci, kreatywność i narzędzia umożliwiające jej ekspresję stworzyły…