Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Interaktywne narzędzia na stronie www

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow, 93% marketerów ocenia treści interaktywne jako bardzo skuteczne w edukowaniu kupujących. Inne badanie pokazuje, że nawet 90% użytkowników oczekuje od marek bardziej angażujących treści.

Dodanie interaktywnych elementów do witryny to z jednej strony sposób na zapewnienie wartości dla odwiedzających, a z drugiej – metoda pozyskania dodatkowych informacji na ich temat. Jeśli działasz w branży finansowej, możesz na przykład dodać do swojej strony kalkulator kosztów pozyskania kredytu. Wyniki wyliczeń dadzą konkretną wartość Twoim odbiorcom, a Tobie zapewnią możliwość przypisania ich do konkretnego segmentu i przedstawienia im dopasowanych produktów.

Kalkulator kredytu to tylko jeden z przykładów. Jesteś marką kosmetyczną? Dodaj quiz z diagnozą skóry. Sprzedajesz odzież? Dodaj test wiedzy o odpowiedzialnej modzie. Sprzedajesz usługi? Dodaj do strony prosty quiz, który pomoże użytkownikom dobrać odpowiednią paletę usług.

Zobacz również

Co to jest employee advocacy, czyli firma to ludzie

Duża konkurencja sprawia, że przedsiębiorstwa szukają kolejnych innowacyjnych metod promocji. Jednym z ciekawszych trendów jest employee advocacy. Na czym dokładnie…

Targetowanie

Targetowanie to proces selekcji dokonywany przez reklamodawców, którzy chcą określić i dotrzeć do grupy docelowej, która potencjalnie jest najbardziej zainteresowana…

Analiza rynku

Analiza rynku jest niezbędna do tego, aby zrozumieć mechanizmy, zachowania i procesy rynkowe związane z potrzebami odbiorców i konsumentów. Dzięki…