Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Social media marketing

Opportunity Alert #68: Inwestuj w stabilne social media

Social media jako kanał marketingowy były najbardziej odporne na pandemię spośród wszystkich kanałów – to wniosek płynący z raportu “The Impact of COVID-19 on Ad Investment” przygotowanego przez Warc Data.

Prognozowany wzrost wydatków reklamowych na social media w 2020 roku (zakładany jeszcze przed pandemią) wynosił 20%. Dynamiczne zmiany na rynku i w gospodarkach całego świata przełożyły się na spadki wydatków w niektórych kanałach. Kino spadło aż o -32%, Outdoor o -22%, a prasa o -20%. Media społecznościowe nie tylko nie odnotowały w tym czasie spadku, ale zaliczyły wzrost – i to znaczący, bo aż 10-procentowy. Na fali wzrostowej (choć nie tak znaczącej) były także wyszukiwarki (+1%), display (+2%) czy online video (+5%).

Raport w okrojonej wersji bezpłatnej znajduje się tutaj.

Zobacz również

GDN (Google Display Network) – co to jest?

GDN (Google Display Network), czyli sieć reklamowa Google, pozwala reklamodawcom na docieranie do ogromnej liczby użytkowników internetu poprzez wyświetlanie materiałów reklamowych…

Generowanie leadów nie musi być nudne

Kim jest lead w B2B? Czy jest to bezosobowa masa a może postać biznesmena rodem z lat 50.? Jeśli tak…

White hat SEO

White hat SEO to termin określający stosowanie praktyk optymalizujących zajmowane miejsca w wyszukiwarce, zgodnych z zasadami i wytycznymi Google. W przeciwieństwie…