Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Social media marketing

Opportunity Alert #68: Inwestuj w stabilne social media

Social media jako kanał marketingowy były najbardziej odporne na pandemię spośród wszystkich kanałów – to wniosek płynący z raportu „The Impact of COVID-19 on Ad Investment” przygotowanego przez Warc Data.

Prognozowany wzrost wydatków reklamowych na social media w 2020 roku (zakładany jeszcze przed pandemią) wynosił 20%. Dynamiczne zmiany na rynku i w gospodarkach całego świata przełożyły się na spadki wydatków w niektórych kanałach. Kino spadło aż o -32%, Outdoor o -22%, a prasa o -20%. Media społecznościowe nie tylko nie odnotowały w tym czasie spadku, ale zaliczyły wzrost – i to znaczący, bo aż 10-procentowy. Na fali wzrostowej (choć nie tak znaczącej) były także wyszukiwarki (+1%), display (+2%) czy online video (+5%).

Raport w okrojonej wersji bezpłatnej znajduje się tutaj.

Zobacz również

Stare, dobre sposoby na skuteczny content

Poszukiwanie złotych reguł, które pozwolą na stworzenie idealnego tekstu, to droga bez końca. Na szczęście, jest sporo sprawdzonych sposobów na…

BTL

BTL (z języka angielskiego „below the line”) określa media, za pomocą których przekazywany jest komunikat reklamowy. W tym przypadku chodzi…

Jak przyciągnąć ruch na stronę www?

Czy udało Ci się przetestować wszystkie podstawowe sposoby na zwiększenie ruchu na stronie internetowej, którą prowadzisz? Zakres działań, jakie możesz…