Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Aplikacja online z promocją w sklepie

Opportunity Alert #86: Kieruj z aplikacji on-line do sklepu

Aplikacje mobilne wykorzystane jako kanał promocji mogą – dosłownie – zaprowadzić klientów do siedziby Twej firmy, punktu usługowego lub sklepu. Wyzwania skłonienia klientów do przejścia z aplikacji online do sklepu offline podjęła się sieć Bricomarché w kampanii wykorzystującej aplikacje Yanosik oraz PanParagon.

Wokół Yanosika skupiona jest 1,5-milionowa społeczność kierowców. W ramach kampanii na Black Friday sieć Bricomarche kierowała ich bezpośrednio z aplikacji do sklepów stacjonarnych. Kierowca, który przejeżdżał w promieniu 5 km od sklepu, widział w aplikacji reklamę promującą lokalizację najbliższego sklepu. Kierowcom wyświetlano dodatkowo kierunek i odległość do pokonania. Po kliknięciu w baner lub w punkt POI nawigacja prowadziła prosto do sklepu Bricomarche. W efekcie kampanii ruch kierujących pojazdami do sklepów Bricomarche zwiększył się aż o 11 procent.

W kampanii wykorzystano także aplikację PanParagon. Na podstawie danych pochodzących z zeskanowych w aplikacji paragonów, kampanię targetowano do osób mieszkających w pobliżu marketów i wysłano do nich łącznie 50 tysięcy powiadomień push zachęcających do zakupów.

Zobacz również

Lokowanie produktu (product placement)

Lokowanie produktu (ang. product placement) – to forma reklamy bazująca na nienachalnym przedstawieniu produktu jako części większej kompozycji, która nie…

Live chat na Twojej stronie: dlaczego warto? (cz. 2)

Live chat na stronie internetowej to ogromna porcja korzyści i skuteczne rozwiązanie, które wpisuje się w najnowsze trendy obsługi klienta…

EdgeRank

EdgeRank to nazwa algorytmu stanowiąca integralną część portalu Facebook, który na podstawie tysięcy zróżnicowanych wskaźników decyduje, jaką treść wyświetlić użytkownikowi…