Aplikacje mobilne wykorzystane jako kanał promocji mogą – dosłownie – zaprowadzić klientów do siedziby Twej firmy, punktu usługowego lub sklepu. Wyzwania skłonienia klientów do przejścia z aplikacji online do sklepu offline podjęła się sieć Bricomarché w kampanii wykorzystującej aplikacje Yanosik oraz PanParagon.
Wokół Yanosika skupiona jest 1,5-milionowa społeczność kierowców. W ramach kampanii na Black Friday sieć Bricomarche kierowała ich bezpośrednio z aplikacji do sklepów stacjonarnych. Kierowca, który przejeżdżał w promieniu 5 km od sklepu, widział w aplikacji reklamę promującą lokalizację najbliższego sklepu. Kierowcom wyświetlano dodatkowo kierunek i odległość do pokonania. Po kliknięciu w baner lub w punkt POI nawigacja prowadziła prosto do sklepu Bricomarche. W efekcie kampanii ruch kierujących pojazdami do sklepów Bricomarche zwiększył się aż o 11 procent.
W kampanii wykorzystano także aplikację PanParagon. Na podstawie danych pochodzących z zeskanowych w aplikacji paragonów, kampanię targetowano do osób mieszkających w pobliżu marketów i wysłano do nich łącznie 50 tysięcy powiadomień push zachęcających do zakupów.