Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Konsumenci w pandemii

Opportunity Alert #13: Konsumenci potrzebują oddechu

Poszerzaj swoją komunikację o tematy nie związane z epidemią. Prawie połowa Polaków chciałaby, żeby w mediach pojawiało się więcej wiadomości niezwiązanych z pandemią i koronawirusem. Aż 77% respondentów przyznaje, że czuje się już znużona tematem koronawirusa i oczekuje innych informacji.

Co więcej, konsumenci mediów zamknięci od kilku tygodni we własnych domach chcą teraz więcej rozrywki, tematów gospodarczych, sportu czy porad kulinarnych.

Więcej informacji w badaniu “Potrzeby informacyjne Polaków w dobie koronawirusa” przeprowadzonym przez LoveBrands Relations.

Zobacz również

Grywalizacja – zabawka, która jest narzędziem

Pierwszym pytaniem współczesnego człowieka z pokolenia 3F (fun, friends, feedback) będzie pytanie „gdzie tu jest rozrywka”. Pierwszym pytaniem menadżera, będzie…

3 zalety, które przekonają cię do content curation

Każdego dnia jesteśmy zalewani informacjami – to zdanie powtarza się tak często, że brzmi banalnie. Jednak wszyscy wiemy, o co…

Czy wiesz, jak zbudować kulturę biznesu skupioną na kliencie?

Zappos  – internetowy sklep odzieżowy to jeden z najczęściej podawanych przykładów, obrazujących czym powinna być prawdziwa strategia zorientowania na klienta….