Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Konsumenci w pandemii

Opportunity Alert #13: Konsumenci potrzebują oddechu

Poszerzaj swoją komunikację o tematy nie związane z epidemią. Prawie połowa Polaków chciałaby, żeby w mediach pojawiało się więcej wiadomości niezwiązanych z pandemią i koronawirusem. Aż 77% respondentów przyznaje, że czuje się już znużona tematem koronawirusa i oczekuje innych informacji.

Co więcej, konsumenci mediów zamknięci od kilku tygodni we własnych domach chcą teraz więcej rozrywki, tematów gospodarczych, sportu czy porad kulinarnych.

Więcej informacji w badaniu „Potrzeby informacyjne Polaków w dobie koronawirusa” przeprowadzonym przez LoveBrands Relations.

Zobacz również

Człowiek kontra automatyzacja, czyli przyszłość branży marketingowej

W dobie nowoczesnych technologii naturalną koleją rzeczy jest poszukiwanie rozwiązań, które pomagają zautomatyzować codziennie zadania, tym samym oszczędzając czas i…

Strategia content marketingowa: 3 kluczowe elementy

Jeśli zajmujesz się content marketingiem, na pewno stanąłeś już – albo staniesz wkrótce – przed zadaniem polegającym na spisaniu strategii…

Dlaczego influencer marketing jest skuteczny?

Wykorzystywanie wizerunku znanych osób w działaniach promocyjnych to żadna nowość w świecie reklamy. Mogłoby się wydawać, że przeniesienie schematu znanego…