Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Konsumenci w pandemii

Opportunity Alert #13: Konsumenci potrzebują oddechu

Poszerzaj swoją komunikację o tematy nie związane z epidemią. Prawie połowa Polaków chciałaby, żeby w mediach pojawiało się więcej wiadomości niezwiązanych z pandemią i koronawirusem. Aż 77% respondentów przyznaje, że czuje się już znużona tematem koronawirusa i oczekuje innych informacji.

Co więcej, konsumenci mediów zamknięci od kilku tygodni we własnych domach chcą teraz więcej rozrywki, tematów gospodarczych, sportu czy porad kulinarnych.

Więcej informacji w badaniu „Potrzeby informacyjne Polaków w dobie koronawirusa” przeprowadzonym przez LoveBrands Relations.

Zobacz również

Live chat na Twojej stronie: dlaczego warto? (cz. 1)

Strony internetowe w formie statycznego zestawu informacji o firmie sukcesywnie odchodzą do lamusa. Użytkownicy oczekują kontaktu ze strony firmy –…

Kampania społeczna? Te przykłady musisz znać

Kampania „Melanż. Oczekiwania vs rzeczywistość” sprowokowała w ostatnich dniach wiele głosów i wzbudziła kontrowersje, które towarzyszą kampaniom społecznym od zawsze….

Blog firmowy i nawyki czytelnicze: czy w 2017 wiemy więcej?

Zarządzanie firmowym blogiem pozwala nam wykorzystać wiele drzemiących w nas potencjałów. Osoba odpowiedzialna za blog staje się jednocześnie jego redaktorem…