Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Nowe oblicze CSR

Opportunity Alert #11: Nowe oblicze społecznej odpowiedzialności

Nieważne, jakiej wielkości jest Twoja firma. To czas na społecznie odpowiedzialne działania biznesu. Nawet te drobne mają ogromne znaczenie! Warszawska piekarnia BUREK & PITA piekarnia bałkańska uszyła po godzinach własne maski wielorazowe, które udostępnia swoim klientom.

Z kolei marka odzieżowa Pan tu nie stał od niedawna wykorzystuje resztki tkanin po szyciu ubrań. Marka szyje z nich maseczki, które dołącza do wszystkich składanych aktualnie zamówień.

Działania w obszaru CSR komunikowane w czasie kryzysu mogą wzmocnić pozycję marek. Według badania BrandZ realizowanego przez Kantar po kryzysie gospodarczym z 2008 roku, silne marki odzyskały swoje pozycje 9x szybciej niż pozostałe.

Zobacz również

Analiza rynku

Analiza rynku jest niezbędna do tego, aby zrozumieć mechanizmy, zachowania i procesy rynkowe związane z potrzebami odbiorców i konsumentów. Dzięki…

Grywalizacja receptą na kryzys zaangażowania konsumentów

Chyba najciekawszą cechą mediów społecznościowych jest to, że dla użytkownika twój brand jest tak samo (nie)istotny, jak brand nie tylko…

Big data

Big data to termin obejmujący różnorodne, zmienne woluminy danych o dużej objętości, a także – zwyczajowo – całość działań analitycznych…