Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Nowe oblicze CSR

Opportunity Alert #11: Nowe oblicze społecznej odpowiedzialności

Nieważne, jakiej wielkości jest Twoja firma. To czas na społecznie odpowiedzialne działania biznesu. Nawet te drobne mają ogromne znaczenie! Warszawska piekarnia BUREK & PITA piekarnia bałkańska uszyła po godzinach własne maski wielorazowe, które udostępnia swoim klientom.

Z kolei marka odzieżowa Pan tu nie stał od niedawna wykorzystuje resztki tkanin po szyciu ubrań. Marka szyje z nich maseczki, które dołącza do wszystkich składanych aktualnie zamówień.

Działania w obszaru CSR komunikowane w czasie kryzysu mogą wzmocnić pozycję marek. Według badania BrandZ realizowanego przez Kantar po kryzysie gospodarczym z 2008 roku, silne marki odzyskały swoje pozycje 9x szybciej niż pozostałe.

Zobacz również

Facebook Ads – reklama na Facebooku

Facebook Ads to nazwa systemu reklamowego serwisu społecznościowego Facebook. Przez wielu marketingowców jest obecnie uważany za jedną z najlepszych możliwości…

Lejek sprzedażowy

Lejek sprzedażowy to termin, który określamy drogę, jaką musi przebyć potencjalny klient od momentu pierwszego styku z marką aż do…

Digitalizacja

Digitalizacja pozwala na zaimplementowanie nowoczesnych technologii w biznesie, a także wpływa na oszczędność czasu i pieniędzy. Digitalizacja daje ogromną przewagę…