Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Nowe oblicze CSR

Opportunity Alert #11: Nowe oblicze społecznej odpowiedzialności

Nieważne, jakiej wielkości jest Twoja firma. To czas na społecznie odpowiedzialne działania biznesu. Nawet te drobne mają ogromne znaczenie! Warszawska piekarnia BUREK & PITA piekarnia bałkańska uszyła po godzinach własne maski wielorazowe, które udostępnia swoim klientom.

Z kolei marka odzieżowa Pan tu nie stał od niedawna wykorzystuje resztki tkanin po szyciu ubrań. Marka szyje z nich maseczki, które dołącza do wszystkich składanych aktualnie zamówień.

Działania w obszaru CSR komunikowane w czasie kryzysu mogą wzmocnić pozycję marek. Według badania BrandZ realizowanego przez Kantar po kryzysie gospodarczym z 2008 roku, silne marki odzyskały swoje pozycje 9x szybciej niż pozostałe.

Zobacz również

Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji wyraża wartość w postaci liczby osób, które wykonały określoną akcję w stosunku do wszystkich osób, które miały styczność…

Strategia marki

Strategia marki pozwala firmom na prowadzenie działań zgodnych z kluczowymi założeniami. Chroni je przed wydawaniem budżetu na działania bezwartościowe w odniesieniu…

Marketing Automation zostanie z nami na dłużej – 3 powody

Marketing Automation to stosunkowo nowe pojęcie w świecie marketingu, jednak marketerzy odkryli ogromny potencjał tego rozwiązania i coraz chętniej wykorzystują…