Obecna sytuacja mocno uderza w małe sklepy stacjonarne, które z dnia na dzień straciły klientów. Pewien warszawski sklep z zabawkami znalazł na to sposób. Daje możliwość bezpośredniej rozmowy telefonicznej ze sprzedawcą, który oprowadza klienta wirtualnie po sklepie korzystając z Google Hangout.
Sprzedawca prezentuje produkty na żywo i odpowiada na wszelkie pytania. Klient składa zamówienie w czasie rozmowy bądź później za pomocą Messengera. Kilka godzin później zamówienie trafia bezpośrednio pod drzwi, bez fizycznego kontaktu z klientem.
Wyszukiwarka internetowa to algorytm stworzony w celu katalogowania i wyszukiwania informacji w rozproszonej sieci internetowej. Zadaniem wyszukiwarki internetowej jest skojarzyć wpisywane…
Optymalizacja konwersji – opisywana też skrótem CRO (od Conversion Rate Optimization) – dotyczy optymalizacji ilości wykonanych akcji (konwersji) przez użytkowników….
Lokowanie produktu (ang. product placement) – to forma reklamy bazująca na nienachalnym przedstawieniu produktu jako części większej kompozycji, która nie…