Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Content marketing - sposób na AdBlock

Opportunity Alert #70: Omijaj AdBlocka content marketingiem

Według szacunków Media Dynamics jedna osoba styka się z przekazami reklamowymi lub markami ponad 5000 razy dziennie. Tak częsty kontakt spowodował naturalna reakcję obronną, jaką jest próba ominięcia reklam. Wg raportu IAB na świecie ponad 30% ludzi czynnie korzysta z AdBlocka. W Polsce, która przoduje na liście krajów korzystających z tego narzędzia, odsetek użytkowników blokujących reklamy wynosi aż 46%!

Jak poradzić sobie z taką sytuacją będąc marką i reklamodawcą? Skorzystać z content marketingu! Dobrze wykorzystany możecie przełożyć się na realne decyzje zakupowe nabywców. Tym bardziej, że przed podjęciem z decyzji o zakupie korzystamy średnio z 11,4 różnych treści internetowych na ich temat.

Jak zaprojektować skuteczny content marketing? Więcej o tym w raporcie Interaktywnie, który współtworzyła spółka Scoop z naszej Grupy specjalizująca się w reklamie natywnej i content marketingu.

Raport „Content Marketing 2020” można pobrać tutaj.

Zobacz również

Gdzie dystrybuować treści dla pokolenia Z?

Ten artykuł mógłby nazywać się np. „[SZOK!] – 3 rzeczy, których nie wiedziałeś o współczesnych nastolatkach”, albo „[ZOBACZ] [MEMY] Gdzie…

Dużo odwiedzających, zero konwersji? To wina copy

Zrobiłeś świetny produkt. Włożyłeś ogrom czasu i pracy, ale było warto – bo dziś masz do zaoferowania materiał po brzegi…

Duplicate content

Duplicate content to zmora marketingowców, których celem jest budowanie widoczności w wyszukiwarce dla danych witryn. Na szczęście – uniknięcie tego…