Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Content marketing - sposób na AdBlock

Opportunity Alert #70: Omijaj AdBlocka content marketingiem

Według szacunków Media Dynamics jedna osoba styka się z przekazami reklamowymi lub markami ponad 5000 razy dziennie. Tak częsty kontakt spowodował naturalna reakcję obronną, jaką jest próba ominięcia reklam. Wg raportu IAB na świecie ponad 30% ludzi czynnie korzysta z AdBlocka. W Polsce, która przoduje na liście krajów korzystających z tego narzędzia, odsetek użytkowników blokujących reklamy wynosi aż 46%!

Jak poradzić sobie z taką sytuacją będąc marką i reklamodawcą? Skorzystać z content marketingu! Dobrze wykorzystany możecie przełożyć się na realne decyzje zakupowe nabywców. Tym bardziej, że przed podjęciem z decyzji o zakupie korzystamy średnio z 11,4 różnych treści internetowych na ich temat.

Jak zaprojektować skuteczny content marketing? Więcej o tym w raporcie Interaktywnie, który współtworzyła spółka Scoop z naszej Grupy specjalizująca się w reklamie natywnej i content marketingu.

Raport „Content Marketing 2020” można pobrać tutaj.

Zobacz również

Lejek sprzedażowy

Lejek sprzedażowy to termin, który określamy drogę, jaką musi przebyć potencjalny klient od momentu pierwszego styku z marką aż do…

UX (user experience)

UX (user experience) w ostatnich latach stał się tematem bardzo popularnym wśród osób prowadzących działania marketingu online. Odpowiednio uwzględniony przynosi…

Przewodnik: YouTube Marketing (cz. 1)

Ciągle mówimy sporo o różnych formach i kanałach marketingu internetowego. Wszyscy zdajemy sobie sprawę z rosnącego trendu video. Wydaje się…