Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Content marketing - sposób na AdBlock

Opportunity Alert #70: Omijaj AdBlocka content marketingiem

Według szacunków Media Dynamics jedna osoba styka się z przekazami reklamowymi lub markami ponad 5000 razy dziennie. Tak częsty kontakt spowodował naturalna reakcję obronną, jaką jest próba ominięcia reklam. Wg raportu IAB na świecie ponad 30% ludzi czynnie korzysta z AdBlocka. W Polsce, która przoduje na liście krajów korzystających z tego narzędzia, odsetek użytkowników blokujących reklamy wynosi aż 46%!

Jak poradzić sobie z taką sytuacją będąc marką i reklamodawcą? Skorzystać z content marketingu! Dobrze wykorzystany możecie przełożyć się na realne decyzje zakupowe nabywców. Tym bardziej, że przed podjęciem z decyzji o zakupie korzystamy średnio z 11,4 różnych treści internetowych na ich temat.

Jak zaprojektować skuteczny content marketing? Więcej o tym w raporcie Interaktywnie, który współtworzyła spółka Scoop z naszej Grupy specjalizująca się w reklamie natywnej i content marketingu.

Raport „Content Marketing 2020” można pobrać tutaj.

Zobacz również

CTR (współczynik klikalności)

CTR (współczynnik klikalności) to jeden z najbardziej popularnych wskaźników wykorzystywanych do mierzenia efektywności wielu działań w obszarze marketingu internetowego. Co…

SERP

SERP – z ang. Search Engine Results Page – oznacza stronę w wyszukiwarce z wynikami, która wyświetla się po wpisaniu określonego słowa…

Facebook Ads – reklama na Facebooku

Facebook Ads to nazwa systemu reklamowego serwisu społecznościowego Facebook. Przez wielu marketingowców jest obecnie uważany za jedną z najlepszych możliwości…