Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Marki na TikTok

Opportunity Alert #5: Marki odkrywają TikToka

Za sprawą koronawirusa „poważne” marki odkrywają TikToka. To nowa aplikacja mobilna opierająca się na krótkich materiałach video (do 1 minuty). Jest popularna szczególnie wśród młodych odbiorców. Aż 37% użytkowników TikToka stanowią osoby w wieku 13-15 lat.

Od kilku tygodni swój profil na TikToku prowadzi Światowa Organizacja Zdrowia. Filmy z instruktażami dotyczącymi poprawnego mycia rąk i używania masek osiągnęły już prawie 40 mln wyświetleń. Profil World Health Organization (WHO) obserwuje już blisko milion użytkowników i każdej doby to grono powiększa się o kilkadziesiąt tysięcy osób.

Zobacz również

Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych to zespół działań, których celem jest poprawa (lub utrzymanie) widoczności witryny w organicznych wynikach wyszukiwania dla określonych…

Instagram w końcu sprzedaje!

Obrazkowy Instagram to świetne miejsce do promowania produktów bazujących na wizualnej warstwie. Przede wszystkim takich jak odzież i inne produkty…

Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji wyraża wartość w postaci liczby osób, które wykonały określoną akcję w stosunku do wszystkich osób, które miały styczność…