Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Marki na TikTok

Opportunity Alert #5: Marki odkrywają TikToka

Za sprawą koronawirusa „poważne” marki odkrywają TikToka. To nowa aplikacja mobilna opierająca się na krótkich materiałach video (do 1 minuty). Jest popularna szczególnie wśród młodych odbiorców. Aż 37% użytkowników TikToka stanowią osoby w wieku 13-15 lat.

Od kilku tygodni swój profil na TikToku prowadzi Światowa Organizacja Zdrowia. Filmy z instruktażami dotyczącymi poprawnego mycia rąk i używania masek osiągnęły już prawie 40 mln wyświetleń. Profil World Health Organization (WHO) obserwuje już blisko milion użytkowników i każdej doby to grono powiększa się o kilkadziesiąt tysięcy osób.

Zobacz również

Grywalizacja w IT: przykłady najciekawszych kampanii

“Gry mają niezwykłą siłę wciągania nas w swój świat oraz motywowania do wykonywania określonych akcji”. Dzięki przenoszeniu mechanizmów znanych z…

Dlaczego reklamodawcy kochają programmatic?

Aukcyjny model zakupów powierzchni reklamowej, czyli model Real-Time Bidding (RTB), stanowiący część większej całości, jaką jest programmatic buying, stanowi przedmiot…

Przewodnik: YouTube Marketing (cz. 1)

Ciągle mówimy sporo o różnych formach i kanałach marketingu internetowego. Wszyscy zdajemy sobie sprawę z rosnącego trendu video. Wydaje się…