Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Marki na TikTok

Opportunity Alert #5: Marki odkrywają TikToka

Za sprawą koronawirusa „poważne” marki odkrywają TikToka. To nowa aplikacja mobilna opierająca się na krótkich materiałach video (do 1 minuty). Jest popularna szczególnie wśród młodych odbiorców. Aż 37% użytkowników TikToka stanowią osoby w wieku 13-15 lat.

Od kilku tygodni swój profil na TikToku prowadzi Światowa Organizacja Zdrowia. Filmy z instruktażami dotyczącymi poprawnego mycia rąk i używania masek osiągnęły już prawie 40 mln wyświetleń. Profil World Health Organization (WHO) obserwuje już blisko milion użytkowników i każdej doby to grono powiększa się o kilkadziesiąt tysięcy osób.

Zobacz również

Open rate

Open rate jest jednym z najważniejszych wskaźników w email marketingu. Wysoka wartość tego wskaźnika ma niemal decydujący wpływ na powodzenie kampanii….

Strategia – fundament content marketingu

Jako marketerzy ciągle stykamy się z nowinkami dotyczącymi rozwiązań, które możemy wykorzystywać w komunikacji z użytkownikami. Coraz więcej osób dostrzega…

Employer branding: autentyczność wycelowana w kandydata

Nie tak dawno pożegnaliśmy sezon, w którym na firmowych stronach zaroiło się od zdjęć z konkursu pt. “Wymuszony Uśmiech Roku”….