Optymalizuj działania marketingowe, ale z nich nie rezygnuj! Tylko 8% konsumentów uważa, że marki w czasie kryzysu powinny całkowicie zrezygnować z promocji. Co więcej, całkowite wygaszenie działań niesie za sobą długofalowe skutki. Mogą być one odczuwalne dla marek jeszcze przez wiele kolejnych miesięcy, a nawet lat.
Jak szacuje Kantar w swoim badaniu COVID-19 Barometer, rezygnacja z działań w mediach szerokozasięgowych na 6 miesięcy może skutkować zmniejszeniem świadomości marki nawet o 39%. Taka strata będzie trudna do odbudowania w świecie po pandemii.
Social media to obszar odgrywający niesamowicie istotną rolę w kontekście możliwości działania, podejmowanych aktywności oraz czasu spędzanego przez użytkowników w internecie….
Employer Branding to skonkretyzowane działania, które mają na celu stworzenie wizerunku pracodawcy, u którego warto pracować. Employer Branding (w skrócie EB,…
Lokowanie produktu (ang. product placement) – to forma reklamy bazująca na nienachalnym przedstawieniu produktu jako części większej kompozycji, która nie…