Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Optymalizacja budżetu marketingowego

Opportunity Alert #10: Optymalizuj, nie rezygnuj

Optymalizuj działania marketingowe, ale z nich nie rezygnuj! Tylko 8% konsumentów uważa, że marki w czasie kryzysu powinny całkowicie zrezygnować z promocji. Co więcej, całkowite wygaszenie działań niesie za sobą długofalowe skutki. Mogą być one odczuwalne dla marek jeszcze przez wiele kolejnych miesięcy, a nawet lat.

Jak szacuje Kantar w swoim badaniu COVID-19 Barometer, rezygnacja z działań w mediach szerokozasięgowych na 6 miesięcy może skutkować zmniejszeniem świadomości marki nawet o 39%. Taka strata będzie trudna do odbudowania w świecie po pandemii.

Zobacz również

ePrivacy w Brukseli – co dalej?

Razem z innymi członkami IAB uczestniczyliśmy w konsultacjach dotyczących unijnego projektu rozporządzenia w sprawie poszanowania życia prywatnego oraz ochrony danych…

Neckermann w Konkursie e-Commerce Polska Awards

Konkursy cieszą się w branży marketingowej dużym powodzeniem. My również ich nie omijamy, w tym roku odbywa się V edycja…

Optymalizacja

Optymalizacja to, w ogólnym rozumieniu, proces, którego celem jest stworzenie najlepszego rozwiązania czy wersji. My przyjrzymy się optymalizacji stron internetowych w…