Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Optymalizacja budżetu marketingowego

Opportunity Alert #10: Optymalizuj, nie rezygnuj

Optymalizuj działania marketingowe, ale z nich nie rezygnuj! Tylko 8% konsumentów uważa, że marki w czasie kryzysu powinny całkowicie zrezygnować z promocji. Co więcej, całkowite wygaszenie działań niesie za sobą długofalowe skutki. Mogą być one odczuwalne dla marek jeszcze przez wiele kolejnych miesięcy, a nawet lat.

Jak szacuje Kantar w swoim badaniu COVID-19 Barometer, rezygnacja z działań w mediach szerokozasięgowych na 6 miesięcy może skutkować zmniejszeniem świadomości marki nawet o 39%. Taka strata będzie trudna do odbudowania w świecie po pandemii.

Zobacz również

Duże zmiany w social media? Co nas czeka

Kryzys Facebooka. Ogromna popularność Vero. Rozwój i duże zmiany Snapchata. Ostatnie tygodnie obfitowały w nowości. Gigant boryka się z poważnymi…

Rewolucja w AR wyprzedzi VR?

Stoimy przed wielką bramą, która prowadzi do nowej rzeczywistości. To, co dotychczas istniało tylko w wyobraźni człowieka, już niedługo będziemy…

Open rate

Open rate jest jednym z najważniejszych wskaźników w email marketingu. Wysoka wartość tego wskaźnika ma niemal decydujący wpływ na powodzenie kampanii….