Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Otwarta komunikacja z odbiorcami

Opportunity Alert #93: Otwórz się przed odbiorcami

Jak dowodzi badanie firmy Cohn & Wolfe, autentyczna komunikacja firmy może przynieść realne korzyści biznesowe. 91% konsumentów jest skłonnych nagrodzić markę za jej autentyczność poprzez “zakup, inwestycję, poparcie lub podobne działanie” (z czego 62% jest gotowa dokonać zakupu teraz bądź w przyszłości).

Jak wykorzystać ten aspekt w komunikacji marki? Sprawdź, jak robi to Ministerstwo Dobrego Mydła. Dwie właścicielki marki prowadzą w kanałach social media szczerą, otwartą komunikację z odbiorcami, pokazującą blaski i cienie własnego biznesu. Komunikacja bliska zwykłemu życiu, poruszająca także wątki wpadek czy opóźnień, buduje zaufanie i autentyczność marki, i w efekcie – lojalną społeczność zgromadzoną wokół brandu.

Zobacz również

SEO Copywriting

SEO Copywriting to pisanie tekstów i odpowiednie ich optymalizowanie pod kątem wyszukiwarek internetowych. Ich celem jest wspomaganie pozycjonowania strony. SEO…

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna to całościowy system, którym posługuje się dana marka, aby ujednolicić wizualny sposób komunikacji z rynkiem. Po co tworzyć…

Audyt SEO

Audyt SEO to jeden ze sposobów, które firmy podejmują w celu poprawy widoczności witryny w wyszukiwarce, poprzez dostosowanie jej do…