Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Otwarta komunikacja z odbiorcami

Opportunity Alert #93: Otwórz się przed odbiorcami

Jak dowodzi badanie firmy Cohn & Wolfe, autentyczna komunikacja firmy może przynieść realne korzyści biznesowe. 91% konsumentów jest skłonnych nagrodzić markę za jej autentyczność poprzez „zakup, inwestycję, poparcie lub podobne działanie” (z czego 62% jest gotowa dokonać zakupu teraz bądź w przyszłości).

Jak wykorzystać ten aspekt w komunikacji marki? Sprawdź, jak robi to Ministerstwo Dobrego Mydła. Dwie właścicielki marki prowadzą w kanałach social media szczerą, otwartą komunikację z odbiorcami, pokazującą blaski i cienie własnego biznesu. Komunikacja bliska zwykłemu życiu, poruszająca także wątki wpadek czy opóźnień, buduje zaufanie i autentyczność marki, i w efekcie – lojalną społeczność zgromadzoną wokół brandu.

Zobacz również

Strategie marketingowe

Strategie marketingowe stanowią ogniwo w całościowych strategiach działania i rozwoju. Dotyczą celów i sposobów na ich osiągnięcie przez firmy. Strategie marketingowe są…

Kanwa: przestań się bać, zacznij tworzyć

Swoją pierwszą kanwę możesz stworzyć na dwa sposoby. Albo korzystając z zaawansowanego kreatora kanw – gdzie sam określasz i wypełniasz…

Reklama na YouTube

Reklama na YouTube pozwala dotrzeć do grupy docelowej, wyszczególnionej spomiędzy 1,5 miliarda osób, które logują się na YouTube każdego miesiąca….