Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Otwarta komunikacja z odbiorcami

Opportunity Alert #93: Otwórz się przed odbiorcami

Jak dowodzi badanie firmy Cohn & Wolfe, autentyczna komunikacja firmy może przynieść realne korzyści biznesowe. 91% konsumentów jest skłonnych nagrodzić markę za jej autentyczność poprzez “zakup, inwestycję, poparcie lub podobne działanie” (z czego 62% jest gotowa dokonać zakupu teraz bądź w przyszłości).

Jak wykorzystać ten aspekt w komunikacji marki? Sprawdź, jak robi to Ministerstwo Dobrego Mydła. Dwie właścicielki marki prowadzą w kanałach social media szczerą, otwartą komunikację z odbiorcami, pokazującą blaski i cienie własnego biznesu. Komunikacja bliska zwykłemu życiu, poruszająca także wątki wpadek czy opóźnień, buduje zaufanie i autentyczność marki, i w efekcie – lojalną społeczność zgromadzoną wokół brandu.

Zobacz również

Te kampanie Cię zainspirują! Maj 2018

Czas na kolejną część naszej serii, w której przedstawiamy Wam inspirujące kampanie reklamowe. Mogłoby się wydawać, że maj przemknął niczym…

Blog firmowy i nawyki czytelnicze: czy w 2017 wiemy więcej?

Zarządzanie firmowym blogiem pozwala nam wykorzystać wiele drzemiących w nas potencjałów. Osoba odpowiedzialna za blog staje się jednocześnie jego redaktorem…

Webinar – jak go stworzyć i poprowadzić?

Webinar to transmisja video na platformie umożliwiającej interakcje prowadzącego z odbiorcami. W kontekście marketingu online to najczęściej cyfrowe spotkanie z…