Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Otwarta komunikacja z odbiorcami

Opportunity Alert #93: Otwórz się przed odbiorcami

Jak dowodzi badanie firmy Cohn & Wolfe, autentyczna komunikacja firmy może przynieść realne korzyści biznesowe. 91% konsumentów jest skłonnych nagrodzić markę za jej autentyczność poprzez “zakup, inwestycję, poparcie lub podobne działanie” (z czego 62% jest gotowa dokonać zakupu teraz bądź w przyszłości).

Jak wykorzystać ten aspekt w komunikacji marki? Sprawdź, jak robi to Ministerstwo Dobrego Mydła. Dwie właścicielki marki prowadzą w kanałach social media szczerą, otwartą komunikację z odbiorcami, pokazującą blaski i cienie własnego biznesu. Komunikacja bliska zwykłemu życiu, poruszająca także wątki wpadek czy opóźnień, buduje zaufanie i autentyczność marki, i w efekcie – lojalną społeczność zgromadzoną wokół brandu.

Zobacz również

Dom mediowy – czym się zajmuje?

Dom mediowy – odpowiada za kluczowe elementy kampanii reklamowych, takie jak opracowanie strategii dystrybucji, harmonogramu i dokonanie zakupu kampanii. Stanowi istotną…

Mikroinfluencerzy: płacisz mniej – zyskujesz więcej

Są influencerzy, czyli ludzie, którzy mogą pomóc Ci osiągnąć więcej dzięki swojej popularności w sieci. Są klienci, którzy tworzą recenzje…

Grywalizacja konsumentów: skuteczny program lojalnościowy

Jeszcze kilkanaście lat temu długo wyczekiwaliśmy na to, aby mieć jakąś rzecz. Zanim przesiedliśmy się ze słuchania kaset na walkamanie,…