Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Podążaj za konsumentami

Opportunity Alert #33: Podążaj za konsumentami

Kiedy początki pandemii zatrzymały ludzi w domach, konsumenci dokonywali zakupów, które miały im pomóc przetrwać izolację w czterech ścianach. Na popularności zyskiwały zakupy sprzętu sportowego, książek czy… puzzli.

Belgijski oddział McDonald’s znalazł sposób, aby zaistnieć w świadomości konsumentów w tym kontekście i… w domach. Marka wyprodukowała limitowaną edycję własnych puzzli z burgerem, którymi nagradzała najbardziej aktywnym fanom marki w social media.

Na podobny pomysł wpadła marka Heinz, która wyprodukowała właśnie limitowaną serię puzzli “The Ketchup Puzzle” składających się z 570 elementów. I to wszystkim w tym samym kolorze – czerwonym. Czy – ściślej mówiąc – “keczupowym”.

Zobacz również

Owned media

Owned media to pojęcie z zakresu PR i content marketingu, które w typologii branżowej oznacza firmową platformę lub wydzieloną przestrzeń…

Komunikat z frontu: Snapchat nie umiera!

Powstał w 2011 roku i stał się prawdziwą sensacją. Nowa platforma społecznościowa oferowała innowacyjne rozwiązania – efemeryczność i atrakcyjne nakładki…

UX (user experience)

UX (user experience) w ostatnich latach stał się tematem bardzo popularnym wśród osób prowadzących działania marketingu online. Odpowiednio uwzględniony przynosi…