Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Podążaj za konsumentami

Opportunity Alert #33: Podążaj za konsumentami

Kiedy początki pandemii zatrzymały ludzi w domach, konsumenci dokonywali zakupów, które miały im pomóc przetrwać izolację w czterech ścianach. Na popularności zyskiwały zakupy sprzętu sportowego, książek czy… puzzli.

Belgijski oddział McDonald’s znalazł sposób, aby zaistnieć w świadomości konsumentów w tym kontekście i… w domach. Marka wyprodukowała limitowaną edycję własnych puzzli z burgerem, którymi nagradzała najbardziej aktywnym fanom marki w social media.

Na podobny pomysł wpadła marka Heinz, która wyprodukowała właśnie limitowaną serię puzzli “The Ketchup Puzzle” składających się z 570 elementów. I to wszystkim w tym samym kolorze – czerwonym. Czy – ściślej mówiąc – “keczupowym”.

Zobacz również

Co zmieni wyszukiwanie głosowe?

Umówmy się, że nie każdy z nas uznałby wzrok jako swój wiodący zmysł. Poprzez inne preferencje zmysłowe, różni ludzie inaczej…

Marka

Marka – czym jest? Jaką rolę pełni w rozwoju biznesu? Czy marka to konieczny element, by przedsiębiorstwo odniosło sukces na…

Jak content wpływa na wizerunek pracodawcy?

Content marketing to sposób nie tylko na generowanie leadów. Z reguły mówimy o nim tylko w kontekście zdobycia klientów. Dziś…