Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Podążaj za konsumentami

Opportunity Alert #33: Podążaj za konsumentami

Kiedy początki pandemii zatrzymały ludzi w domach, konsumenci dokonywali zakupów, które miały im pomóc przetrwać izolację w czterech ścianach. Na popularności zyskiwały zakupy sprzętu sportowego, książek czy… puzzli.

Belgijski oddział McDonald’s znalazł sposób, aby zaistnieć w świadomości konsumentów w tym kontekście i… w domach. Marka wyprodukowała limitowaną edycję własnych puzzli z burgerem, którymi nagradzała najbardziej aktywnym fanom marki w social media.

Na podobny pomysł wpadła marka Heinz, która wyprodukowała właśnie limitowaną serię puzzli “The Ketchup Puzzle” składających się z 570 elementów. I to wszystkim w tym samym kolorze – czerwonym. Czy – ściślej mówiąc – “keczupowym”.

Zobacz również

Co nowego na Facebooku?

“Znowu o zmianach na Facebooku?” – no cóż, naprawdę sporo się dzieje. Za nami kolejna konferencja F8, a to oznacza,…

Jak dzisiaj robić email marketing?

Email marketing nadal jest genialnym kanałem pozwalającym skutecznie docierać do odbiorców. Jednak podobnie jak wiele innych rozwiązań – wysyłanie maili…

Fanpage

Fanpage to popularne określenie strony w serwisie społecznościowym Facebook. Umożliwia firmom (a także organizacjom, osobom publicznym i innym markom) komunikowanie…