Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Podążaj za konsumentami

Opportunity Alert #33: Podążaj za konsumentami

Kiedy początki pandemii zatrzymały ludzi w domach, konsumenci dokonywali zakupów, które miały im pomóc przetrwać izolację w czterech ścianach. Na popularności zyskiwały zakupy sprzętu sportowego, książek czy… puzzli.

Belgijski oddział McDonald’s znalazł sposób, aby zaistnieć w świadomości konsumentów w tym kontekście i… w domach. Marka wyprodukowała limitowaną edycję własnych puzzli z burgerem, którymi nagradzała najbardziej aktywnym fanom marki w social media.

Na podobny pomysł wpadła marka Heinz, która wyprodukowała właśnie limitowaną serię puzzli „The Ketchup Puzzle” składających się z 570 elementów. I to wszystkim w tym samym kolorze – czerwonym. Czy – ściślej mówiąc – „keczupowym”.

Zobacz również

Super Bowl: święto próżności czy lekcja?

Wg New York Times koszt emisji 30-sekundowego spotu wyświetlanego w trakcie finału Super Bowl pobił zeszłoroczny rekord i osiągnął poziom…

Reklama w Google

Reklama w Google to skuteczny sposób na pokazanie swojej oferty w wyszukiwarce w formie tekstowej, graficznej lub wideo. Reklamę dzieli…

Co nowego na Facebooku?

“Znowu o zmianach na Facebooku?” – no cóż, naprawdę sporo się dzieje. Za nami kolejna konferencja F8, a to oznacza,…