Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Komunikacja marek w pandemii

Opportunity Alert #8: Pokazuj prawdziwe życie

Wykorzystuj w swojej komunikacji ujęcia prawdziwego życia. Social distancing zwiększył dystans fizyczny, ale – paradoksalnie – zmniejszył dystans między marką a konsumentami. Bez wątpienia ostatnia rzecz, którą powinna robić teraz Twoja marka, to wydawać milionowe budżety na profesjonalne produkcje.

To czas, w którym można sobie pozwolić na zdjęcia „z ręki”. Bez obaw możesz używać filmów nagranych smartfonem i pokazać prywatne życie ze wszystkimi jego odcieniami.

Po ten sposób komunikacji sięga teraz wiele marek – m.in. polski oddział T-Mobile czy Jack Daniel’s.

Zobacz również

Dlaczego i jak współpracować z NGO?

Firmy, które współpracują z organizacjami z trzeciego sektora mogą dzielić się z odbiorcami wartościami, które mają dla nich gigantyczne znaczenie….

7 darmowych narzędzi, które urozmaicą twój content

Końcówka stycznia to ten czas, kiedy zazwyczaj orientujemy się, że noworoczne postanowienia znów trzeba będzie na chwilę odłożyć w czasie….

Live chat na Twojej stronie: dlaczego warto? (cz. 2)

Live chat na stronie internetowej to ogromna porcja korzyści i skuteczne rozwiązanie, które wpisuje się w najnowsze trendy obsługi klienta…