Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Komunikacja marek w pandemii

Opportunity Alert #8: Pokazuj prawdziwe życie

Wykorzystuj w swojej komunikacji ujęcia prawdziwego życia. Social distancing zwiększył dystans fizyczny, ale – paradoksalnie – zmniejszył dystans między marką a konsumentami. Bez wątpienia ostatnia rzecz, którą powinna robić teraz Twoja marka, to wydawać milionowe budżety na profesjonalne produkcje.

To czas, w którym można sobie pozwolić na zdjęcia „z ręki”. Bez obaw możesz używać filmów nagranych smartfonem i pokazać prywatne życie ze wszystkimi jego odcieniami.

Po ten sposób komunikacji sięga teraz wiele marek – m.in. polski oddział T-Mobile czy Jack Daniel’s.

Zobacz również

RWD

RWD – skrót oznaczający Responsive web design – w wolnym tłumaczeniu oznacza “design responsywny”, a więc taki sposób projektowania stron internetowych, by…

Customer relationship management (CRM) – co to jest?

Współczesne firmy muszą korzystać z innowacyjnych narzędzi, aby nie pozostawać w tyle za konkurencją. Coraz większą rolę odgrywa uzyskiwanie informacji…

Jak zabezpieczyć się przed błędnymi i fałszywymi leadami?

Marketerzy prowadząc działania sprzedażowe w Internecie borykają się z problemem obsługi leadów, które zostały nieprawidłowo wypełnione (błędny numer telefonu, błędny…