Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Komunikacja marek w pandemii

Opportunity Alert #8: Pokazuj prawdziwe życie

Wykorzystuj w swojej komunikacji ujęcia prawdziwego życia. Social distancing zwiększył dystans fizyczny, ale – paradoksalnie – zmniejszył dystans między marką a konsumentami. Bez wątpienia ostatnia rzecz, którą powinna robić teraz Twoja marka, to wydawać milionowe budżety na profesjonalne produkcje.

To czas, w którym można sobie pozwolić na zdjęcia „z ręki”. Bez obaw możesz używać filmów nagranych smartfonem i pokazać prywatne życie ze wszystkimi jego odcieniami.

Po ten sposób komunikacji sięga teraz wiele marek – m.in. polski oddział T-Mobile czy Jack Daniel’s.

Zobacz również

Monetyzowanie video na Facebooku

W 2016 roku użytkownicy Facebooka oglądali 100 milionów godzin wideo dziennie. Był to też rok triumfu live streamingu, swoistej odpowiedzi…

Webinar – jak go stworzyć i poprowadzić?

Webinar to transmisja video na platformie umożliwiającej interakcje prowadzącego z odbiorcami. W kontekście marketingu online to najczęściej cyfrowe spotkanie z…

Treści – gdzie je publikować i jaką formę wybrać?

Serwis zewnętrzny, własna strona internetowa czy blog? Zamieszczanie indywidualnego przekazu w Internecie ma z zasady wzbudzić zainteresowanie konkretnego odbiorcy. Niekiedy…