Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Komunikacja marek w pandemii

Opportunity Alert #8: Pokazuj prawdziwe życie

Wykorzystuj w swojej komunikacji ujęcia prawdziwego życia. Social distancing zwiększył dystans fizyczny, ale – paradoksalnie – zmniejszył dystans między marką a konsumentami. Bez wątpienia ostatnia rzecz, którą powinna robić teraz Twoja marka, to wydawać milionowe budżety na profesjonalne produkcje.

To czas, w którym można sobie pozwolić na zdjęcia „z ręki”. Bez obaw możesz używać filmów nagranych smartfonem i pokazać prywatne życie ze wszystkimi jego odcieniami.

Po ten sposób komunikacji sięga teraz wiele marek – m.in. polski oddział T-Mobile czy Jack Daniel’s.

Zobacz również

Blogosfera

Blogosfera – obszar zrzeszający twórców internetowych, dla których główny kanał komunikacji stanowią własne blogi, a główną formę – pisanie. Termin wskazuje…

Czy social media zabiły newsletter?

Czy niepozorny newsletter wciąż ma znaczenie w strategiach marketingowych, czy też stał się reliktem z czasów, gdy dla mailingu nie…

Dużo odwiedzających, zero konwersji? To wina copy

Zrobiłeś świetny produkt. Włożyłeś ogrom czasu i pracy, ale było warto – bo dziś masz do zaoferowania materiał po brzegi…