Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Komunikacja marek w pandemii

Opportunity Alert #8: Pokazuj prawdziwe życie

Wykorzystuj w swojej komunikacji ujęcia prawdziwego życia. Social distancing zwiększył dystans fizyczny, ale – paradoksalnie – zmniejszył dystans między marką a konsumentami. Bez wątpienia ostatnia rzecz, którą powinna robić teraz Twoja marka, to wydawać milionowe budżety na profesjonalne produkcje.

To czas, w którym można sobie pozwolić na zdjęcia „z ręki”. Bez obaw możesz używać filmów nagranych smartfonem i pokazać prywatne życie ze wszystkimi jego odcieniami.

Po ten sposób komunikacji sięga teraz wiele marek – m.in. polski oddział T-Mobile czy Jack Daniel’s.

Zobacz również

Neckermann w Konkursie e-Commerce Polska Awards

Konkursy cieszą się w branży marketingowej dużym powodzeniem. My również ich nie omijamy, w tym roku odbywa się V edycja…

Pielęgnowanie relacji, czyli cała prawda o lead nurturingu

Towarzyszenie klientowi na wszystkich etapach ścieżki zakupowej, poprzez automatyczne działania, ma na celu przekonanie go do zakupu. Dzięki temu, na…

Sklep internetowy

Sklep internetowy to miejsce, w którym można dokonać zakupów online. Pierwsze sklepy internetowe zaczęły powstawać w latach 90., a do…