Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Szukanie oszczędności Skąpiec.pl

Opportunity Alert #25: Pomagaj szukać oszczędności

W czasie epidemii internauci szukają oszczędności. Wiele branż traci, inne zyskują, a jeszcze w innych sprzedaż przenosi się do on-line. Niezależnie od segmentu, konsumenci przyglądają się teraz uważniej każdej złotówce.

Serwis Skąpiec.pl to druga co do wielkości porównywarka cen w Polsce. Zanotował on w kwietniu rekordowy wzrost liczby użytkowników aż o 64% rok do roku. Dwie najbardziej popularne kategorie w serwisie dotyczą produktów związanych z ochroną zdrowia oraz urządzeń RTV/AGD wspierających w pracy z domu.

Więcej informacji o wzroście użytkowników w serwisie znajduje się tutaj.

Zobacz również

Optymalizacja konwersji

Optymalizacja konwersji – opisywana też skrótem CRO (od Conversion Rate Optimization) – dotyczy optymalizacji ilości wykonanych akcji (konwersji) przez użytkowników….

Czym jest brand collateral i dlaczego warto o nią zadbać?

Każda marka musi dziś starannie dbać o własną identyfikacją wizualną. Konsumenci budują swoje postawy i podejmują decyzje, kierując się również…

Kampania AdWords

Kampania AdWords to taktyka związana z marketingiem internetowym, polegająca na wyświetlaniu treści reklamowych w wyszukiwarce Google oraz na stronach wydawców stowarzyszonych…