Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Mobile marketing

Opportunity Alert #61: Postaw na mobile

We Are Social w raporcie Global Digital podaje, że w 2019 roku połowę czasu online (wynoszącego nieco ponad 6,5 godziny w ciągu doby) spędziliśmy na smartfonach. Z biegiem czasu zmienia się proporcja na osi desktop-mobile również w kwestii zakupów, dokonywanych coraz częściej poprzez urządzenia mobilne (popularność laptopa spadła w 2019 roku do 74% w porównaniu z 82% rok wcześniej). W Polsce przynajmniej raz w tygodniu 17% badanych używa telefonu do zakupów, podczas gdy rok temu wskaźnik ten wynosił zaledwie 9%.

W efekcie rośnie znacząco dynamika marketingu mobilnego – jak donosi w swoim raporcie Interaktywnie.com, wynosi ona rokrocznie 17 procent, a tylko w czasie pandemii urosła aż do 40 procent. Kanał ten stanowi już ponad jedną czwartą wydatków reklamowych online!

W istocie możliwości urządzeń przenośnych w służbie marketingu obejmują zróżnicowane działania, które dopasujesz do specyfiki swej branży i potrzeb klientów: od wykorzystania QR kodów i SMS w komunikacji z klientami przez reklamy wyświetlane tylko posiadaczom konkretnego urządzenia mobilnego aż po reklamy umieszczone w świecie mobilnych gier i aplikacji.

Zobacz również

Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych to zespół działań, których celem jest poprawa (lub utrzymanie) widoczności witryny w organicznych wynikach wyszukiwania dla określonych…

7 zasad strategii marketingowej do Millenialsów

Milenialsi to generacja, o której się dużo mówi. Pokolenie selfies, komunikacji obrazkowej i smartfonów reprezentuje coraz większy procent siły nabywczej….

Kampania społeczna? Te przykłady musisz znać

Kampania “Melanż. Oczekiwania vs rzeczywistość” sprowokowała w ostatnich dniach wiele głosów i wzbudziła kontrowersje, które towarzyszą kampaniom społecznym od zawsze….