Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Mobile marketing

Opportunity Alert #61: Postaw na mobile

We Are Social w raporcie Global Digital podaje, że w 2019 roku połowę czasu online (wynoszącego nieco ponad 6,5 godziny w ciągu doby) spędziliśmy na smartfonach. Z biegiem czasu zmienia się proporcja na osi desktop-mobile również w kwestii zakupów, dokonywanych coraz częściej poprzez urządzenia mobilne (popularność laptopa spadła w 2019 roku do 74% w porównaniu z 82% rok wcześniej). W Polsce przynajmniej raz w tygodniu 17% badanych używa telefonu do zakupów, podczas gdy rok temu wskaźnik ten wynosił zaledwie 9%.

W efekcie rośnie znacząco dynamika marketingu mobilnego – jak donosi w swoim raporcie Interaktywnie.com, wynosi ona rokrocznie 17 procent, a tylko w czasie pandemii urosła aż do 40 procent. Kanał ten stanowi już ponad jedną czwartą wydatków reklamowych online!

W istocie możliwości urządzeń przenośnych w służbie marketingu obejmują zróżnicowane działania, które dopasujesz do specyfiki swej branży i potrzeb klientów: od wykorzystania QR kodów i SMS w komunikacji z klientami przez reklamy wyświetlane tylko posiadaczom konkretnego urządzenia mobilnego aż po reklamy umieszczone w świecie mobilnych gier i aplikacji.

Zobacz również

Paid media

Paid media to pojęcie z zakresu PR i content marketingu, określające medium, w którym marka pojawia się odpłatnie, np. w…

Konwersja

Konwersja jest to określone i oczekiwane działanie wykonane przez odbiorcę. Odnosi się do osiągnięcia przez reklamodawcę lub właściciela witryny wyznaczonego…

Lejek sprzedażowy

Lejek sprzedażowy to termin, który określamy drogę, jaką musi przebyć potencjalny klient od momentu pierwszego styku z marką aż do…