Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Mobile marketing

Opportunity Alert #61: Postaw na mobile

We Are Social w raporcie Global Digital podaje, że w 2019 roku połowę czasu online (wynoszącego nieco ponad 6,5 godziny w ciągu doby) spędziliśmy na smartfonach. Z biegiem czasu zmienia się proporcja na osi desktop-mobile również w kwestii zakupów, dokonywanych coraz częściej poprzez urządzenia mobilne (popularność laptopa spadła w 2019 roku do 74% w porównaniu z 82% rok wcześniej). W Polsce przynajmniej raz w tygodniu 17% badanych używa telefonu do zakupów, podczas gdy rok temu wskaźnik ten wynosił zaledwie 9%.

W efekcie rośnie znacząco dynamika marketingu mobilnego – jak donosi w swoim raporcie Interaktywnie.com, wynosi ona rokrocznie 17 procent, a tylko w czasie pandemii urosła aż do 40 procent. Kanał ten stanowi już ponad jedną czwartą wydatków reklamowych online!

W istocie możliwości urządzeń przenośnych w służbie marketingu obejmują zróżnicowane działania, które dopasujesz do specyfiki swej branży i potrzeb klientów: od wykorzystania QR kodów i SMS w komunikacji z klientami przez reklamy wyświetlane tylko posiadaczom konkretnego urządzenia mobilnego aż po reklamy umieszczone w świecie mobilnych gier i aplikacji.

Zobacz również

YouTube marketing

YouTube marketing to termin oznaczający działania pozycjonujące oraz promocyjne na najpopularniejszej platformie video na świecie – YouTube, a zarazem drugiej najpopularniejszej…

Czy social media zabiły newsletter?

Czy niepozorny newsletter wciąż ma znaczenie w strategiach marketingowych, czy też stał się reliktem z czasów, gdy dla mailingu nie…

Instagram w końcu sprzedaje!

Obrazkowy Instagram to świetne miejsce do promowania produktów bazujących na wizualnej warstwie. Przede wszystkim takich jak odzież i inne produkty…