Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

User-Generated Content

Opportunity Alert #56: Postaw na User Generated Content

Aż 86% potencjalnych konsumentów deklaruje, że poszukuje autentyczności w komunikacji marek. Z drugiej strony blisko 60% konsumentów uważa, że ​​mniej niż połowa marek tworzy treści, które faktycznie odbierają jako autentyczne.

Jednym z popularniejszych sposobów na „uautentycznienie” działań w sieci jest stosowanie UGC, czyli user generated content – treści tworzonych przez prawdziwych użytkowników.

Nawiąż kontakt z klientami. Zachęcaj ich do dzielenia się zdjęciami i filmami pokazującymi, jak korzystają z Twoich produktów albo usług. Korzystaj z materiałów, które możesz pozyskać od pracowników firmy. Zastanów się, w jaki jeszcze sposób możesz uautentycznić swój wizerunek.

Dane pochodzą z raportu The Consumer Content Report.

Zobacz również

Wieloekranowość w atrybucji: metody

Przeciętnie, nawet do 90% przekazu marketingowego odbieramy poprzez monitory na różnych urządzeniach. Pojęcie wieloekranowości (lub inaczej – multiscreen) nie jest…

CTR (współczynik klikalności)

CTR (współczynnik klikalności) to jeden z najbardziej popularnych wskaźników wykorzystywanych do mierzenia efektywności wielu działań w obszarze marketingu internetowego. Co…

KPI (Kluczowe Wskaźniki Efektywności)

KPI (Kluczowe Wskaźniki Efektywności), czyli Key Performance Indicators, pozwalają firmom na mierzenie skuteczności prowadzonych działań. Dlaczego są tak istotne i…