Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

User-Generated Content

Opportunity Alert #56: Postaw na User Generated Content

Aż 86% potencjalnych konsumentów deklaruje, że poszukuje autentyczności w komunikacji marek. Z drugiej strony blisko 60% konsumentów uważa, że ​​mniej niż połowa marek tworzy treści, które faktycznie odbierają jako autentyczne.

Jednym z popularniejszych sposobów na „uautentycznienie” działań w sieci jest stosowanie UGC, czyli user generated content – treści tworzonych przez prawdziwych użytkowników.

Nawiąż kontakt z klientami. Zachęcaj ich do dzielenia się zdjęciami i filmami pokazującymi, jak korzystają z Twoich produktów albo usług. Korzystaj z materiałów, które możesz pozyskać od pracowników firmy. Zastanów się, w jaki jeszcze sposób możesz uautentycznić swój wizerunek.

Dane pochodzą z raportu The Consumer Content Report.

Zobacz również

Event marketing

Event marketing to działania marketingowe polegające na organizacji bądź sponsoringu różnego rodzaju imprez i wydarzeń, podczas których marka buduje skojarzenie…

Projektowanie stron internetowych

Projektowanie stron internetowych to najważniejszy etap web design, którego celem jest powstanie atrakcyjnej wizualnie i skutecznej w działaniach marketingowych strony…

Targetowanie

Targetowanie to proces selekcji dokonywany przez reklamodawców, którzy chcą określić i dotrzeć do grupy docelowej, która potencjalnie jest najbardziej zainteresowana…