Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

User-Generated Content

Opportunity Alert #56: Postaw na User Generated Content

Aż 86% potencjalnych konsumentów deklaruje, że poszukuje autentyczności w komunikacji marek. Z drugiej strony blisko 60% konsumentów uważa, że ​​mniej niż połowa marek tworzy treści, które faktycznie odbierają jako autentyczne.

Jednym z popularniejszych sposobów na „uautentycznienie” działań w sieci jest stosowanie UGC, czyli user generated content – treści tworzonych przez prawdziwych użytkowników.

Nawiąż kontakt z klientami. Zachęcaj ich do dzielenia się zdjęciami i filmami pokazującymi, jak korzystają z Twoich produktów albo usług. Korzystaj z materiałów, które możesz pozyskać od pracowników firmy. Zastanów się, w jaki jeszcze sposób możesz uautentycznić swój wizerunek.

Dane pochodzą z raportu The Consumer Content Report.

Zobacz również

Dom mediowy – czym się zajmuje?

Dom mediowy – odpowiada za kluczowe elementy kampanii reklamowych, takie jak opracowanie strategii dystrybucji, harmonogramu i dokonanie zakupu kampanii. Stanowi istotną…

Monetyzowanie video na Facebooku

W 2016 roku użytkownicy Facebooka oglądali 100 milionów godzin wideo dziennie. Był to też rok triumfu live streamingu, swoistej odpowiedzi…

Social media

Social media to obszar odgrywający niesamowicie istotną rolę w kontekście możliwości działania, podejmowanych aktywności oraz czasu spędzanego przez użytkowników w internecie….