Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

User-Generated Content

Opportunity Alert #56: Postaw na User Generated Content

Aż 86% potencjalnych konsumentów deklaruje, że poszukuje autentyczności w komunikacji marek. Z drugiej strony blisko 60% konsumentów uważa, że ​​mniej niż połowa marek tworzy treści, które faktycznie odbierają jako autentyczne.

Jednym z popularniejszych sposobów na „uautentycznienie” działań w sieci jest stosowanie UGC, czyli user generated content – treści tworzonych przez prawdziwych użytkowników.

Nawiąż kontakt z klientami. Zachęcaj ich do dzielenia się zdjęciami i filmami pokazującymi, jak korzystają z Twoich produktów albo usług. Korzystaj z materiałów, które możesz pozyskać od pracowników firmy. Zastanów się, w jaki jeszcze sposób możesz uautentycznić swój wizerunek.

Dane pochodzą z raportu The Consumer Content Report.

Zobacz również

Facebook się starzeje. Jak skończy serwis Zuckerberga?

Koniec Facebooka jest jak koniec świata. Dobrze wiemy, że kiedyś nadejdzie i nie będzie to powód do świętowania. Przedstawiamy statystyki…

Te kampanie Cię zainspirują! Mundial, czerwiec 2018

Tegoroczny czerwiec to dla większości z nas początek ogromnych emocji. Wielkie turnieje sportowe to dla marek okazja do tego, żeby…

Instagram vs Snapchat: pojedynek symboliczny

Rok 2016 wprowadził pojedynek między Instagramem a Snapchatem na nowy poziom – serwisy kopiowały swoje pomysły, prześcigały się w próbach…