Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Działania wizerunkowe w czasie pandemii

Opportunity Alert #6: Postaw na wizerunek

Jak komunikować się z konsumentami w czasie kryzysu? To czas na okazywanie wsparcia!  Buduj i wzmacniaj lojalność klientów poprzez działania budujące wizerunek marki. Od kilku tygodni wiele marek działa w tym nurcie, skupiając się na społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

Tarczyński wsparł szpitale swoimi produktami, a Coca-Cola, Play i CD PROJEKT RED przekazały miliony na fundusz interwencyjny WOŚP. Z kolei Biedronka wprowadziła pierwszeństwo wejścia do swoich sklepów dla seniorów na czas epidemii.

Zobacz również

Long tail

Long tail, czyli pozycjonowanie na długi ogon, to sposób na dotarcie do grupy o zawężonych zainteresowaniach i dobra ścieżka do…

Współpraca z blogerami – jak to robić?

Chcesz zwiększyć sprzedaż i poprawić wizerunek marki? Pracuj z blogerami! Dzisiaj zajmiemy się tym, od czego zacząć i co robić,…

Poradnik: jak zdobyć klienta przez YouTube?

Musimy długo czekać na dzień, w którym nauczymy się czytać w myślach klientów. Zanim to nastąpi, będziemy używać narzędzi do…