Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Działania wizerunkowe w czasie pandemii

Opportunity Alert #6: Postaw na wizerunek

Jak komunikować się z konsumentami w czasie kryzysu? To czas na okazywanie wsparcia!  Buduj i wzmacniaj lojalność klientów poprzez działania budujące wizerunek marki. Od kilku tygodni wiele marek działa w tym nurcie, skupiając się na społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

Tarczyński wsparł szpitale swoimi produktami, a Coca-Cola, Play i CD PROJEKT RED przekazały miliony na fundusz interwencyjny WOŚP. Z kolei Biedronka wprowadziła pierwszeństwo wejścia do swoich sklepów dla seniorów na czas epidemii.

Zobacz również

Reklama na YouTube

Reklama na YouTube pozwala dotrzeć do grupy docelowej, wyszczególnionej spomiędzy 1,5 miliarda osób, które logują się na YouTube każdego miesiąca….

GDN (Google Display Network) – co to jest?

GDN (Google Display Network), czyli sieć reklamowa Google, pozwala reklamodawcom na docieranie do ogromnej liczby użytkowników internetu poprzez wyświetlanie materiałów reklamowych…

ePrivacy w Brukseli – co dalej?

Razem z innymi członkami IAB uczestniczyliśmy w konsultacjach dotyczących unijnego projektu rozporządzenia w sprawie poszanowania życia prywatnego oraz ochrony danych…