Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Działania wizerunkowe w czasie pandemii

Opportunity Alert #6: Postaw na wizerunek

Jak komunikować się z konsumentami w czasie kryzysu? To czas na okazywanie wsparcia!  Buduj i wzmacniaj lojalność klientów poprzez działania budujące wizerunek marki. Od kilku tygodni wiele marek działa w tym nurcie, skupiając się na społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

Tarczyński wsparł szpitale swoimi produktami, a Coca-Cola, Play i CD PROJEKT RED przekazały miliony na fundusz interwencyjny WOŚP. Z kolei Biedronka wprowadziła pierwszeństwo wejścia do swoich sklepów dla seniorów na czas epidemii.

Zobacz również

Chatbot

Chatbot to aplikacja umożliwiająca prowadzenie zautomatyzowanej komunikacji z użytkownikami. Chatbot wykorzystywany bywa jako wirtualny konsultant, który udziela wcześniej zaprogramowanych odpowiedzi…

Badania marketingowe

Badania marketingowe to proces zbierania obiektywnych informacji i ich przetwarzania przez firmy w celu uzyskania pełnego obrazu konsumenta docelowego i…

Jak wykorzystać psychologię, by sprzedawać więcej?

Czy zastanawiasz się czasem, dlaczego – skoro sam masz styczność z branżą marketingową i wiesz, o co tu chodzi –…