Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Cashback w marketingu

Opportunity Alert #63: Pozyskuj klientów dzięki cashback

Cashback to – najprościej mówiąc – zwrot za zakupy w internecie. Konsument dokonuje zakupu w ulubionych sklepach on-line za pośrednictwem platform cashbackowych. Te – po sfinalizowanu transakcji – otrzymują od sklepu prowizję i dzielą się jej częścią z użytkownikami. Użytkownik po uzbieraniu zdefiniowanej kwoty otrzymuje jej zwrot na konto.

Witryny cashback są dla sklepów on-line bogatym źródłem nowych klientów. O sukcesie kampanii cashbackowej decyduje wiele czynników. Są wśród nich m.in. znajomość obecnych i historycznych stawek rynkowych, rankingów oraz promocji czy obserwacja ruchów konkurencji.

Wszystkie te dane agreguje w jednym miejscu narzędzie Market Intelligence stworzone przez Optimise.

Więcej informacji o Market Intelligence od Optimise tutaj.

Zobacz również

Messenger Marketing – dlaczego warto?

Messenger Marketing to ostatnio dość popularny temat, prawda? Choć na jakiś czas zrobiło się o nim trochę ciszej – jak…

ATL

ATL – z języka angielskiego „above the line” – określa media za pomocą których przekazywany jest komunikat reklamowy. W tym przypadku…

EdgeRank

EdgeRank to nazwa algorytmu stanowiąca integralną część portalu Facebook, który na podstawie tysięcy zróżnicowanych wskaźników decyduje, jaką treść wyświetlić użytkownikowi…