Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Cashback w marketingu

Opportunity Alert #63: Pozyskuj klientów dzięki cashback

Cashback to – najprościej mówiąc – zwrot za zakupy w internecie. Konsument dokonuje zakupu w ulubionych sklepach on-line za pośrednictwem platform cashbackowych. Te – po sfinalizowanu transakcji – otrzymują od sklepu prowizję i dzielą się jej częścią z użytkownikami. Użytkownik po uzbieraniu zdefiniowanej kwoty otrzymuje jej zwrot na konto.

Witryny cashback są dla sklepów on-line bogatym źródłem nowych klientów. O sukcesie kampanii cashbackowej decyduje wiele czynników. Są wśród nich m.in. znajomość obecnych i historycznych stawek rynkowych, rankingów oraz promocji czy obserwacja ruchów konkurencji.

Wszystkie te dane agreguje w jednym miejscu narzędzie Market Intelligence stworzone przez Optimise.

Więcej informacji o Market Intelligence od Optimise tutaj.

Zobacz również

Big data

Big data to termin obejmujący różnorodne, zmienne woluminy danych o dużej objętości, a także – zwyczajowo – całość działań analitycznych…

Duże zmiany w social media? Co nas czeka

Kryzys Facebooka. Ogromna popularność Vero. Rozwój i duże zmiany Snapchata. Ostatnie tygodnie obfitowały w nowości. Gigant boryka się z poważnymi…

Blogi czy vlogi? Kondycja twórczej strefy

Polskie blogi są coraz lepiej odbierane przez czytelników głównie przez fakt ich profesjonalizacji. Jedyne, co może im zagrozić, to wideo,…