Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Cashback w marketingu

Opportunity Alert #63: Pozyskuj klientów dzięki cashback

Cashback to – najprościej mówiąc – zwrot za zakupy w internecie. Konsument dokonuje zakupu w ulubionych sklepach on-line za pośrednictwem platform cashbackowych. Te – po sfinalizowanu transakcji – otrzymują od sklepu prowizję i dzielą się jej częścią z użytkownikami. Użytkownik po uzbieraniu zdefiniowanej kwoty otrzymuje jej zwrot na konto.

Witryny cashback są dla sklepów on-line bogatym źródłem nowych klientów. O sukcesie kampanii cashbackowej decyduje wiele czynników. Są wśród nich m.in. znajomość obecnych i historycznych stawek rynkowych, rankingów oraz promocji czy obserwacja ruchów konkurencji.

Wszystkie te dane agreguje w jednym miejscu narzędzie Market Intelligence stworzone przez Optimise.

Więcej informacji o Market Intelligence od Optimise tutaj.

Zobacz również

Komunikat z frontu: Snapchat nie umiera!

Powstał w 2011 roku i stał się prawdziwą sensacją. Nowa platforma społecznościowa oferowała innowacyjne rozwiązania – efemeryczność i atrakcyjne nakładki…

Dlaczego warto poznawać narzędzia do marketing automation?

Marketing automation na dobre zagościł w strategiach marketingowych, szczególnie w branży e-commerce. Wciąż rosnący popyt na zakupy online wymusił na…

Lead generation

Lead generation to wykorzystanie technologii, narzędzi i strategii marketingowych, mające na celu wzrost zainteresowania ofertą oraz zbieranie informacji kontaktowych, zapytań…