Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Cashback w marketingu

Opportunity Alert #63: Pozyskuj klientów dzięki cashback

Cashback to – najprościej mówiąc – zwrot za zakupy w internecie. Konsument dokonuje zakupu w ulubionych sklepach on-line za pośrednictwem platform cashbackowych. Te – po sfinalizowanu transakcji – otrzymują od sklepu prowizję i dzielą się jej częścią z użytkownikami. Użytkownik po uzbieraniu zdefiniowanej kwoty otrzymuje jej zwrot na konto.

Witryny cashback są dla sklepów on-line bogatym źródłem nowych klientów. O sukcesie kampanii cashbackowej decyduje wiele czynników. Są wśród nich m.in. znajomość obecnych i historycznych stawek rynkowych, rankingów oraz promocji czy obserwacja ruchów konkurencji.

Wszystkie te dane agreguje w jednym miejscu narzędzie Market Intelligence stworzone przez Optimise.

Więcej informacji o Market Intelligence od Optimise tutaj.

Zobacz również

Od contentu do sprzedaży

Ludzie z reguły nie lubią wyrzucać pieniędzy w błoto. O ile kupując batona raczej nie przeprowadzasz złożonej analizy, to wydając…

Lokowanie produktu (product placement)

Lokowanie produktu (ang. product placement) – to forma reklamy bazująca na nienachalnym przedstawieniu produktu jako części większej kompozycji, która nie…

Reklama display

Reklama display to najstarszy format marketingu internetowego, najczęściej spotykany w formie banerów. Dosłownie tłumacząc, to reklama odsłonowa, za którą reklamodawca rozlicza…