Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Cashback w marketingu

Opportunity Alert #63: Pozyskuj klientów dzięki cashback

Cashback to – najprościej mówiąc – zwrot za zakupy w internecie. Konsument dokonuje zakupu w ulubionych sklepach on-line za pośrednictwem platform cashbackowych. Te – po sfinalizowanu transakcji – otrzymują od sklepu prowizję i dzielą się jej częścią z użytkownikami. Użytkownik po uzbieraniu zdefiniowanej kwoty otrzymuje jej zwrot na konto.

Witryny cashback są dla sklepów on-line bogatym źródłem nowych klientów. O sukcesie kampanii cashbackowej decyduje wiele czynników. Są wśród nich m.in. znajomość obecnych i historycznych stawek rynkowych, rankingów oraz promocji czy obserwacja ruchów konkurencji.

Wszystkie te dane agreguje w jednym miejscu narzędzie Market Intelligence stworzone przez Optimise.

Więcej informacji o Market Intelligence od Optimise tutaj.

Zobacz również

Employer Branding

Employer Branding to skonkretyzowane działania, które mają na celu stworzenie wizerunku pracodawcy, u którego warto pracować. Employer Branding (w skrócie EB,…

Marketing mobilny

Marketing mobilny obejmuje działania marketingowe, które bazują na komunikacji z odbiorcami korzystającymi z urządzeń przenośnych, takich jak na przykład telefon…

Audyt SEO

Audyt SEO to jeden ze sposobów, które firmy podejmują w celu poprawy widoczności witryny w wyszukiwarce, poprzez dostosowanie jej do…