Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Lojalizacja klienta sklepu on-line

Opportunity Alert #37: Premiuj regularne odwiedziny

Platforma zakupów on-line AliExpress uruchomiła w swojej aplikacji mobilnej interesujący mechanizm.

Za regularne codzienne odwiedziny w aplikacji użytkownik otrzymuje dodatkowe rabaty. W pewnym sensie użytkownik „zarabia” swoją aktywnością na dodatkowy bonus. Aplikacja zachęca do udział w akcji wyświetlając notyfikację push na telefonie.

Wykorzystany mechanizm można też wykorzystać w sklepie e-commerce. Korzyści? Lojalizuje, pozwala zaprezentować codziennie nową pulę produktów i tworzy nawyk regularnego zaglądania do sklepu on-line.

Zobacz również

Dlaczego i jak współpracować z NGO?

Firmy, które współpracują z organizacjami z trzeciego sektora mogą dzielić się z odbiorcami wartościami, które mają dla nich gigantyczne znaczenie….

KPI (Kluczowe Wskaźniki Efektywności)

KPI (Kluczowe Wskaźniki Efektywności), czyli Key Performance Indicators, pozwalają firmom na mierzenie skuteczności prowadzonych działań. Dlaczego są tak istotne i…

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa– to zespół działań marketingowych polegających na zamieszczaniu komunikatów reklamowych w wybranych mediach i wyświetlaniu ich w wybranym czasie….