Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Lojalizacja klienta sklepu on-line

Opportunity Alert #37: Premiuj regularne odwiedziny

Platforma zakupów on-line AliExpress uruchomiła w swojej aplikacji mobilnej interesujący mechanizm.

Za regularne codzienne odwiedziny w aplikacji użytkownik otrzymuje dodatkowe rabaty. W pewnym sensie użytkownik „zarabia” swoją aktywnością na dodatkowy bonus. Aplikacja zachęca do udział w akcji wyświetlając notyfikację push na telefonie.

Wykorzystany mechanizm można też wykorzystać w sklepie e-commerce. Korzyści? Lojalizuje, pozwala zaprezentować codziennie nową pulę produktów i tworzy nawyk regularnego zaglądania do sklepu on-line.

Zobacz również

ATL

ATL – z języka angielskiego „above the line” – określa media za pomocą których przekazywany jest komunikat reklamowy. W tym przypadku…

Monetyzowanie video na Facebooku

W 2016 roku użytkownicy Facebooka oglądali 100 milionów godzin wideo dziennie. Był to też rok triumfu live streamingu, swoistej odpowiedzi…

Te kampanie Cię zainspirują! Mundial, czerwiec 2018

Tegoroczny czerwiec to dla większości z nas początek ogromnych emocji. Wielkie turnieje sportowe to dla marek okazja do tego, żeby…