Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Lojalizacja klienta sklepu on-line

Opportunity Alert #37: Premiuj regularne odwiedziny

Platforma zakupów on-line AliExpress uruchomiła w swojej aplikacji mobilnej interesujący mechanizm.

Za regularne codzienne odwiedziny w aplikacji użytkownik otrzymuje dodatkowe rabaty. W pewnym sensie użytkownik “zarabia” swoją aktywnością na dodatkowy bonus. Aplikacja zachęca do udział w akcji wyświetlając notyfikację push na telefonie.

Wykorzystany mechanizm można też wykorzystać w sklepie e-commerce. Korzyści? Lojalizuje, pozwala zaprezentować codziennie nową pulę produktów i tworzy nawyk regularnego zaglądania do sklepu on-line.

Zobacz również

Jak automatyzować procesy i nie stać się robotem?

To, czy automatyzujesz już procesy marketingowe w swojej pracy, czy jeszcze nie, ma na razie względne znaczenie. Za 3 do…

Silver Generation Marketing

Wyobraź sobie grupę odbiorców, która nie jest bombardowana komunikatami reklamowymi prowadzącymi do tego, że zjawiska takie jak ślepota bannerowa zaczynają…

CTR (współczynik klikalności)

CTR (współczynnik klikalności) to jeden z najbardziej popularnych wskaźników wykorzystywanych do mierzenia efektywności wielu działań w obszarze marketingu internetowego. Co…