Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Lojalizacja klienta sklepu on-line

Opportunity Alert #37: Premiuj regularne odwiedziny

Platforma zakupów on-line AliExpress uruchomiła w swojej aplikacji mobilnej interesujący mechanizm.

Za regularne codzienne odwiedziny w aplikacji użytkownik otrzymuje dodatkowe rabaty. W pewnym sensie użytkownik “zarabia” swoją aktywnością na dodatkowy bonus. Aplikacja zachęca do udział w akcji wyświetlając notyfikację push na telefonie.

Wykorzystany mechanizm można też wykorzystać w sklepie e-commerce. Korzyści? Lojalizuje, pozwala zaprezentować codziennie nową pulę produktów i tworzy nawyk regularnego zaglądania do sklepu on-line.

Zobacz również

Targetowanie

Targetowanie to proces selekcji dokonywany przez reklamodawców, którzy chcą określić i dotrzeć do grupy docelowej, która potencjalnie jest najbardziej zainteresowana…

Czego może nauczyć Cię Kanye West?

Kiedy Kanye West tweetuje, świat drży. Czy celebryci mają łatwiej w mediach społecznościowych? Przyjrzymy się temu biorąc na tapet komunikację…

Pokonaj konkurencję lepszą obsługą klienta

Do napisania tego tekstu zainspirował mnie wpis na Facebooku Marcina Szeląga, Partnera w funduszu inwestycyjnym Innovation Nest. Jeśli korzystacie z…