Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Lojalizacja klienta sklepu on-line

Opportunity Alert #37: Premiuj regularne odwiedziny

Platforma zakupów on-line AliExpress uruchomiła w swojej aplikacji mobilnej interesujący mechanizm.

Za regularne codzienne odwiedziny w aplikacji użytkownik otrzymuje dodatkowe rabaty. W pewnym sensie użytkownik “zarabia” swoją aktywnością na dodatkowy bonus. Aplikacja zachęca do udział w akcji wyświetlając notyfikację push na telefonie.

Wykorzystany mechanizm można też wykorzystać w sklepie e-commerce. Korzyści? Lojalizuje, pozwala zaprezentować codziennie nową pulę produktów i tworzy nawyk regularnego zaglądania do sklepu on-line.

Zobacz również

9 powodów skuteczności treści w formie list

Poradniki na temat copywritingu są zgodne w tym, że najważniejszym elementem, który sprawi, że ktoś przeczyta Twój tekst, jest nagłówek….

WOM marketing w dobie influencerów

Marketing szeptany nie zawsze mógł się cieszyć najlepszą opinią – archaiczne (i amatorskie) podejście do tego tematu w ostatnich latach…

Employer Branding

Employer Branding to skonkretyzowane działania, które mają na celu stworzenie wizerunku pracodawcy, u którego warto pracować. Employer Branding (w skrócie EB,…