Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Przedstaw twarz firmy

Opportunity Alert #46: Przedstaw twarz firmy

Tworzenie wizerunku firmy nie jest prostym zadaniem. Oprócz ciekawego logo i dopracowanej strony internetowej warto przedstawić klientom Twoich pracowników. W ten sposób łatwo możesz opowiedzieć o atmosferze w Twojej firmie.

Spróbuj zaangażować pracowników do udziału w treściach na potrzeby social mediów. Przedstawienie ludzi, którzy współtworzą firmę, a więc na co dzień wspólnie pracują nad jej sprawną obsługą, sporo zmienia w postrzeganiu Twojej działalności. Zobacz, jak to robi polska marka Props!

W efekcie Twoja firma będzie bliższa klientom, bardziej „ludzka”. Klienci często są ciekawi, kto współtworzy firmę, odpowiada na ich pytania lub jest odpowiedzialny za dostawy produktów. Twoi pracownicy mogą opowiedzieć o swoich codziennych obowiązkach, ale także przedstawić swoje hobby i pasje.

Zobacz również

Kampania społeczna? Te przykłady musisz znać

Kampania “Melanż. Oczekiwania vs rzeczywistość” sprowokowała w ostatnich dniach wiele głosów i wzbudziła kontrowersje, które towarzyszą kampaniom społecznym od zawsze….

Strategia – fundament content marketingu

Jako marketerzy ciągle stykamy się z nowinkami dotyczącymi rozwiązań, które możemy wykorzystywać w komunikacji z użytkownikami. Coraz więcej osób dostrzega…

Co zmieni wyszukiwanie głosowe?

Umówmy się, że nie każdy z nas uznałby wzrok jako swój wiodący zmysł. Poprzez inne preferencje zmysłowe, różni ludzie inaczej…