Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Przedstaw twarz firmy

Opportunity Alert #46: Przedstaw twarz firmy

Tworzenie wizerunku firmy nie jest prostym zadaniem. Oprócz ciekawego logo i dopracowanej strony internetowej warto przedstawić klientom Twoich pracowników. W ten sposób łatwo możesz opowiedzieć o atmosferze w Twojej firmie.

Spróbuj zaangażować pracowników do udziału w treściach na potrzeby social mediów. Przedstawienie ludzi, którzy współtworzą firmę, a więc na co dzień wspólnie pracują nad jej sprawną obsługą, sporo zmienia w postrzeganiu Twojej działalności. Zobacz, jak to robi polska marka Props!

W efekcie Twoja firma będzie bliższa klientom, bardziej „ludzka”. Klienci często są ciekawi, kto współtworzy firmę, odpowiada na ich pytania lub jest odpowiedzialny za dostawy produktów. Twoi pracownicy mogą opowiedzieć o swoich codziennych obowiązkach, ale także przedstawić swoje hobby i pasje.

Zobacz również

Współpraca z blogerami

Współpraca z blogerami pozwala markom na docieranie do ściśle określonych grup odbiorców z oryginalnymi, unikatowymi reklamami, prezentowanymi przez osoby mające…

White hat SEO

White hat SEO to termin określający stosowanie praktyk optymalizujących zajmowane miejsca w wyszukiwarce, zgodnych z zasadami i wytycznymi Google. W przeciwieństwie…

Inbound marketing

Inbound marketingto działania marketingowe, głównie z obszaru B2B, mające na celu skłonienie odbiorcy do złożenia zapytania o ofertę firmy. Sprzedaż…