Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Przedstaw twarz firmy

Opportunity Alert #46: Przedstaw twarz firmy

Tworzenie wizerunku firmy nie jest prostym zadaniem. Oprócz ciekawego logo i dopracowanej strony internetowej warto przedstawić klientom Twoich pracowników. W ten sposób łatwo możesz opowiedzieć o atmosferze w Twojej firmie.

Spróbuj zaangażować pracowników do udziału w treściach na potrzeby social mediów. Przedstawienie ludzi, którzy współtworzą firmę, a więc na co dzień wspólnie pracują nad jej sprawną obsługą, sporo zmienia w postrzeganiu Twojej działalności. Zobacz, jak to robi polska marka Props!

W efekcie Twoja firma będzie bliższa klientom, bardziej „ludzka”. Klienci często są ciekawi, kto współtworzy firmę, odpowiada na ich pytania lub jest odpowiedzialny za dostawy produktów. Twoi pracownicy mogą opowiedzieć o swoich codziennych obowiązkach, ale także przedstawić swoje hobby i pasje.

Zobacz również

8 przykazań skutecznego retargetingu

Retargeting to bardzo popularne ostatnio narzędzie sprzedażowe do wspierania decyzji zakupowych niezdecydowanych klientów. Funkcjonuje ono również z powodzeniem w programach partnerskich. Wśród najskuteczniejszych wydawców…

Newsletter

Newsletter to jedno z najważniejszych pojęć dla firm, które w swoich działaniach promocyjnych wykorzystują e-mail marketing. Czym jest i jakie…

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna to całościowy system, którym posługuje się dana marka, aby ujednolicić wizualny sposób komunikacji z rynkiem. Po co tworzyć…