Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Przenoś doświadczenia online

Opportunity Alert #18: Przenoś stacjonarne doświadczenia on-line

Nawet jeśli Twój biznes jest w pełni stacjonarny, szukaj sposobów na przeniesienie doświadczeń klienta on-line. Taka zmiana ma miejsce m.in. w branży motoryzacyjnej.

ŠKODA Polska stworzyła wirtualny salon samochodowy organizując regularne transmisje on-line z doradcami. Prezentują oni na żywo modele samochodów ze wszystkimi detalami i odpowiadają na bieżąco na pytania uczestników.

Marka organizuje wirtualne spotkania na Facebooku. Udział w nich nie wymaga więc znajomości żadnej szczególnej technologii od potencjalnych klientów.

Zobacz również

Co się dzieje z Twitterem?

To jedynie obserwacje, ale czy nie masz wrażenia, że Twitter gromadzi z jednej strony niemal fanatycznych zwolenników, a z drugiej…

Digitalizacja

Digitalizacja pozwala na zaimplementowanie nowoczesnych technologii w biznesie, a także wpływa na oszczędność czasu i pieniędzy. Digitalizacja daje ogromną przewagę…

Millenialsi nie stoją w kolejkach: miniporadnik komunikacji

Dobrze znamy otwierające się morze możliwości, gdy podopieczni wyjeżdżają na wakacje. Ale co robią dzieci, gdy to rodziców nie ma…