Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Przenoś doświadczenia online

Opportunity Alert #18: Przenoś stacjonarne doświadczenia on-line

Nawet jeśli Twój biznes jest w pełni stacjonarny, szukaj sposobów na przeniesienie doświadczeń klienta on-line. Taka zmiana ma miejsce m.in. w branży motoryzacyjnej.

ŠKODA Polska stworzyła wirtualny salon samochodowy organizując regularne transmisje on-line z doradcami. Prezentują oni na żywo modele samochodów ze wszystkimi detalami i odpowiadają na bieżąco na pytania uczestników.

Marka organizuje wirtualne spotkania na Facebooku. Udział w nich nie wymaga więc znajomości żadnej szczególnej technologii od potencjalnych klientów.

Zobacz również

Long tail

Long tail, czyli pozycjonowanie na długi ogon, to sposób na dotarcie do grupy o zawężonych zainteresowaniach i dobra ścieżka do…

Blogi czy vlogi? Kondycja twórczej strefy

Polskie blogi są coraz lepiej odbierane przez czytelników głównie przez fakt ich profesjonalizacji. Jedyne, co może im zagrozić, to wideo,…

Direct to consumer

Direct to consumer to najnowszy model sprzedaży bezpośrednio do klienta końcowego, z pominięciem pośredników (retail). Direct to consumer zakłada intensywną obecność…