Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Przenoś doświadczenia online

Opportunity Alert #18: Przenoś stacjonarne doświadczenia on-line

Nawet jeśli Twój biznes jest w pełni stacjonarny, szukaj sposobów na przeniesienie doświadczeń klienta on-line. Taka zmiana ma miejsce m.in. w branży motoryzacyjnej.

ŠKODA Polska stworzyła wirtualny salon samochodowy organizując regularne transmisje on-line z doradcami. Prezentują oni na żywo modele samochodów ze wszystkimi detalami i odpowiadają na bieżąco na pytania uczestników.

Marka organizuje wirtualne spotkania na Facebooku. Udział w nich nie wymaga więc znajomości żadnej szczególnej technologii od potencjalnych klientów.

Zobacz również

EdgeRank

EdgeRank to nazwa algorytmu stanowiąca integralną część portalu Facebook, który na podstawie tysięcy zróżnicowanych wskaźników decyduje, jaką treść wyświetlić użytkownikowi…

WOM marketing w dobie influencerów

Marketing szeptany nie zawsze mógł się cieszyć najlepszą opinią – archaiczne (i amatorskie) podejście do tego tematu w ostatnich latach…

Celebryta vs influencer: management celebrytów to nie agencja influencerska

Rynek obiegła informacja o agencji założonej przez Kubę Wojewódzkiego, która ma reprezentować w social mediach m.in. Magdę Gessler, Antka Królikowskiego,…