Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Przenoś doświadczenia online

Opportunity Alert #18: Przenoś stacjonarne doświadczenia on-line

Nawet jeśli Twój biznes jest w pełni stacjonarny, szukaj sposobów na przeniesienie doświadczeń klienta on-line. Taka zmiana ma miejsce m.in. w branży motoryzacyjnej.

ŠKODA Polska stworzyła wirtualny salon samochodowy organizując regularne transmisje on-line z doradcami. Prezentują oni na żywo modele samochodów ze wszystkimi detalami i odpowiadają na bieżąco na pytania uczestników.

Marka organizuje wirtualne spotkania na Facebooku. Udział w nich nie wymaga więc znajomości żadnej szczególnej technologii od potencjalnych klientów.

Zobacz również

Czego może nauczyć Cię Kanye West?

Kiedy Kanye West tweetuje, świat drży. Czy celebryci mają łatwiej w mediach społecznościowych? Przyjrzymy się temu biorąc na tapet komunikację…

Reklama na YouTube

Reklama na YouTube pozwala dotrzeć do grupy docelowej, wyszczególnionej spomiędzy 1,5 miliarda osób, które logują się na YouTube każdego miesiąca….

Open rate

Open rate jest jednym z najważniejszych wskaźników w email marketingu. Wysoka wartość tego wskaźnika ma niemal decydujący wpływ na powodzenie kampanii….