Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Publikacja postów na Facebooku

Opportunity Alert #51: Publikuj w rytmie pracy zdalnej

Wraz z przeniesieniem się części pracowników na home office zmieniły się ich godziny aktywności w social media. Na Facebooku jedną z bardziej zauważalnych zmian jest utrzymywanie się aktywności na wysokim poziomie przez wszystkie dni powszednie. Nieco większy skok następuje codziennie w okolicy 10:00-11:00 rano. Przed pandemią „najlepszym” dniem na publikację była środa.

Zmiany widać także na Instagramie. Dotąd największą aktywnością cieszył się on wczesnymi rankami i wieczorami, a „najgorszym” dniem na publikację była niedziela.

Epidemia spowodowała znaczny wzrost aktywności do wysokiego poziomu przez cały dzień. Co więcej, także soboty i niedziele cieszą się niespotykaną wcześniej aktywnością między 9:00 a 17:00. Warto wykorzystać ten czas i zweryfikować kalendarze postów. Wprowadź małe zmiany przyzwyczajeń w codziennym zarządzaniu kontami marek.

Pełne wyniki analizy znajdują się tutaj.

Zobacz również

Trendy Instagram Marketingu (cz. 2)

To trend, który sprawia, że, niejeden marketingowiec przeciera oczy ze zdumienia. Dziś bierzemy go na tapetę. Opowiemy Ci o tym,…

Te kampanie Cię zainspirują: świąteczne reklamy

Ludzie z zasady nie lubią reklam. Jednak jeżeli zrobisz jednoznacznie dobrą kampanię – sytuacja obróci się o więcej niż 180…

Outbound marketing

Outbound marketing to strategia zakładająca aktywne pozyskiwanie klientów poprzez wychodzenie z komunikatem reklamowym. Do outbound marketingu zaliczamy reklamy w mass…