Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Publikacja postów na Facebooku

Opportunity Alert #51: Publikuj w rytmie pracy zdalnej

Wraz z przeniesieniem się części pracowników na home office zmieniły się ich godziny aktywności w social media. Na Facebooku jedną z bardziej zauważalnych zmian jest utrzymywanie się aktywności na wysokim poziomie przez wszystkie dni powszednie. Nieco większy skok następuje codziennie w okolicy 10:00-11:00 rano. Przed pandemią „najlepszym” dniem na publikację była środa.

Zmiany widać także na Instagramie. Dotąd największą aktywnością cieszył się on wczesnymi rankami i wieczorami, a „najgorszym” dniem na publikację była niedziela.

Epidemia spowodowała znaczny wzrost aktywności do wysokiego poziomu przez cały dzień. Co więcej, także soboty i niedziele cieszą się niespotykaną wcześniej aktywnością między 9:00 a 17:00. Warto wykorzystać ten czas i zweryfikować kalendarze postów. Wprowadź małe zmiany przyzwyczajeń w codziennym zarządzaniu kontami marek.

Pełne wyniki analizy znajdują się tutaj.

Zobacz również

Wyszukiwarka internetowa

Wyszukiwarka internetowa to algorytm stworzony w celu katalogowania i wyszukiwania informacji w rozproszonej sieci internetowej. Zadaniem wyszukiwarki internetowej jest skojarzyć wpisywane…

Dlaczego i jak współpracować z NGO?

Firmy, które współpracują z organizacjami z trzeciego sektora mogą dzielić się z odbiorcami wartościami, które mają dla nich gigantyczne znaczenie….

Instagram w końcu sprzedaje!

Obrazkowy Instagram to świetne miejsce do promowania produktów bazujących na wizualnej warstwie. Przede wszystkim takich jak odzież i inne produkty…