Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Publikacja postów na Facebooku

Opportunity Alert #51: Publikuj w rytmie pracy zdalnej

Wraz z przeniesieniem się części pracowników na home office zmieniły się ich godziny aktywności w social media. Na Facebooku jedną z bardziej zauważalnych zmian jest utrzymywanie się aktywności na wysokim poziomie przez wszystkie dni powszednie. Nieco większy skok następuje codziennie w okolicy 10:00-11:00 rano. Przed pandemią „najlepszym” dniem na publikację była środa.

Zmiany widać także na Instagramie. Dotąd największą aktywnością cieszył się on wczesnymi rankami i wieczorami, a „najgorszym” dniem na publikację była niedziela.

Epidemia spowodowała znaczny wzrost aktywności do wysokiego poziomu przez cały dzień. Co więcej, także soboty i niedziele cieszą się niespotykaną wcześniej aktywnością między 9:00 a 17:00. Warto wykorzystać ten czas i zweryfikować kalendarze postów. Wprowadź małe zmiany przyzwyczajeń w codziennym zarządzaniu kontami marek.

Pełne wyniki analizy znajdują się tutaj.

Zobacz również

Virtual Reality

Virtual Reality – komputerowo generowane środowisko rzeczywistości wirtualnej, na które składa się specjalny sprzęt (tzw. gogle) oraz oprogramowanie. Virtual Reality…

ATL

ATL – z języka angielskiego „above the line” – określa media za pomocą których przekazywany jest komunikat reklamowy. W tym przypadku…

Paid media

Paid media to pojęcie z zakresu PR i content marketingu, określające medium, w którym marka pojawia się odpłatnie, np. w…