Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Publikacja postów na Facebooku

Opportunity Alert #51: Publikuj w rytmie pracy zdalnej

Wraz z przeniesieniem się części pracowników na home office zmieniły się ich godziny aktywności w social media. Na Facebooku jedną z bardziej zauważalnych zmian jest utrzymywanie się aktywności na wysokim poziomie przez wszystkie dni powszednie. Nieco większy skok następuje codziennie w okolicy 10:00-11:00 rano. Przed pandemią „najlepszym” dniem na publikację była środa.

Zmiany widać także na Instagramie. Dotąd największą aktywnością cieszył się on wczesnymi rankami i wieczorami, a „najgorszym” dniem na publikację była niedziela.

Epidemia spowodowała znaczny wzrost aktywności do wysokiego poziomu przez cały dzień. Co więcej, także soboty i niedziele cieszą się niespotykaną wcześniej aktywnością między 9:00 a 17:00. Warto wykorzystać ten czas i zweryfikować kalendarze postów. Wprowadź małe zmiany przyzwyczajeń w codziennym zarządzaniu kontami marek.

Pełne wyniki analizy znajdują się tutaj.

Zobacz również

WOM marketing w dobie influencerów

Marketing szeptany nie zawsze mógł się cieszyć najlepszą opinią – archaiczne (i amatorskie) podejście do tego tematu w ostatnich latach…

Te kampanie Cię zainspirują! Mundial, czerwiec 2018

Tegoroczny czerwiec to dla większości z nas początek ogromnych emocji. Wielkie turnieje sportowe to dla marek okazja do tego, żeby…

EdgeRank

EdgeRank to nazwa algorytmu stanowiąca integralną część portalu Facebook, który na podstawie tysięcy zróżnicowanych wskaźników decyduje, jaką treść wyświetlić użytkownikowi…