Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Real Time Value

Opportunity Alert #14: Real Time Value

Zamień Real Time Marketing na Real Time Value! Szukaj sposobów na danie konsumentom wartości, niezależnie od tego, w jakiej branży i kontekście działasz.

Jeszcze przed ogłoszeniem lockdown brytyjska firma Lush, sieć sklepów z ręcznie robionymi kosmetykami, otworzyła swoje sklepy dla przechodniów. Sklepy zachęcały do wejścia i darmowego umycia rąk firmowymi kosmetykami – nawet bez zamiaru zakupu produktu.

Marka wzięła na siebie zadanie promowania wytycznych WHO dotyczących mycia rąk jako niezbędnego elementu ochrony siebie i innych przed COVID-19.

Zobacz również

Jak zarabiać w programach partnerskich? [checklista]

Jak przekonać wydawcę do promowania twojego programu partnerskiego? Tylko i wyłącznie możliwością zarobku. Jeśli jednak sądzisz, że ogranicza się to…

Media mix – twórz skuteczne strategie marketingowe

Modele teoretyczne, takie jak media mix (4P) stały się podstawą strategii marketingowych, mających na celu porządkowanie i usystematyzowanie informacji. Pomagają…

Content jako klucz do Lead Generation

Content Marketing odgrywa dzisiaj jedną z najważniejszych jeśli nie najważniejszą rolę w procesie, generowania wartościowych leadów. Każdy kto prześpi moment…