Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Real Time Value

Opportunity Alert #14: Real Time Value

Zamień Real Time Marketing na Real Time Value! Szukaj sposobów na danie konsumentom wartości, niezależnie od tego, w jakiej branży i kontekście działasz.

Jeszcze przed ogłoszeniem lockdown brytyjska firma Lush, sieć sklepów z ręcznie robionymi kosmetykami, otworzyła swoje sklepy dla przechodniów. Sklepy zachęcały do wejścia i darmowego umycia rąk firmowymi kosmetykami – nawet bez zamiaru zakupu produktu.

Marka wzięła na siebie zadanie promowania wytycznych WHO dotyczących mycia rąk jako niezbędnego elementu ochrony siebie i innych przed COVID-19.

Zobacz również

Social media

Social media to obszar odgrywający niesamowicie istotną rolę w kontekście możliwości działania, podejmowanych aktywności oraz czasu spędzanego przez użytkowników w internecie….

Musically: złoto teen marketingu

Musical.ly to platforma społecznościowa (100% mobile) służąca do tworzenia, udostępniania i odkrywania 15-sekundowych wideoklipów muzycznych. Z założenia, apka miała konsumować…

Agencja reklamowa

Agencja reklamowa to rodzaj firmy specjalizującej się w tworzeniu kampanii reklamowych dla produktów i marek. Reklama może przybierać bardzo zróżnicowane…