Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Real Time Value

Opportunity Alert #14: Real Time Value

Zamień Real Time Marketing na Real Time Value! Szukaj sposobów na danie konsumentom wartości, niezależnie od tego, w jakiej branży i kontekście działasz.

Jeszcze przed ogłoszeniem lockdown brytyjska firma Lush, sieć sklepów z ręcznie robionymi kosmetykami, otworzyła swoje sklepy dla przechodniów. Sklepy zachęcały do wejścia i darmowego umycia rąk firmowymi kosmetykami – nawet bez zamiaru zakupu produktu.

Marka wzięła na siebie zadanie promowania wytycznych WHO dotyczących mycia rąk jako niezbędnego elementu ochrony siebie i innych przed COVID-19.

Zobacz również

Architektura informacji

Architektura informacji jest odpowiedzią na ogromną i stale rosnącą ilość informacji dostępnych w Internecie. Na czym polega i co łączy…

Reklama internetowa

Reklama internetowa to forma marketingu oparta na wyświetlaniu komunikatów na płaszczyźnie Internetu. W czasach gdy niemal każda firma i większość…

Silver Generation Marketing

Wyobraź sobie grupę odbiorców, która nie jest bombardowana komunikatami reklamowymi prowadzącymi do tego, że zjawiska takie jak ślepota bannerowa zaczynają…