Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Real Time Value

Opportunity Alert #14: Real Time Value

Zamień Real Time Marketing na Real Time Value! Szukaj sposobów na danie konsumentom wartości, niezależnie od tego, w jakiej branży i kontekście działasz.

Jeszcze przed ogłoszeniem lockdown brytyjska firma Lush, sieć sklepów z ręcznie robionymi kosmetykami, otworzyła swoje sklepy dla przechodniów. Sklepy zachęcały do wejścia i darmowego umycia rąk firmowymi kosmetykami – nawet bez zamiaru zakupu produktu.

Marka wzięła na siebie zadanie promowania wytycznych WHO dotyczących mycia rąk jako niezbędnego elementu ochrony siebie i innych przed COVID-19.

Zobacz również

Sklep internetowy

Sklep internetowy to miejsce, w którym można dokonać zakupów online. Pierwsze sklepy internetowe zaczęły powstawać w latach 90., a do…

7 kwestii związanych z wyborem Tag Management System

W świecie Internetu istnieją tysiące usług marketingowych. Ich tagi wypełniają miliardy stron generując tyleż samo połączeń i przepływów danych. Wszystko to…

Public relations (PR)

Public relations (PR) to dbanie o dobrą komunikację i stosunki z otoczeniem. Celem działań jest wypracowanie dobrego wizerunku, zaufania i…