Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Lokalizacja na Facebooku

Opportunity Alert #67: Docieraj z reklamą do najbliższej okolicy

Prowadzisz stacjonarny sklep lub punkt odbioru? Dzięki Facebookowi możesz stworzyć bardzo wąsko targetowaną reklamę. Zobaczą ją wyłącznie użytkownicy Facebooka z najbliższej okolicy – oddalonej o nawet 1,5 km od lokalizacji Twojego biznesu!

Co istotne, Facebook definiuje lokalizację odbiorców reklamy nie na podstawie deklaracji, a GPS ich telefonu. Oznacza to, że reklama dotrze precyzyjnie także do użytkowników, którzy znajdują się w określonej lokalizacji tymczasowo. To poszerzy grupę potencjalnych klientów Twojego sklepu.

Targetowanie lokalizacyjne można dodatkowo zawężać definiując m.in. wiek i płeć odbiorców oraz ich zainteresowania.

Zobacz również

Kreacja reklamowa

Kreacja reklamowa – baner (lub inny format graficzny bądź video) z przekazem reklamowym, emitowany na stronie internetowej wydawcy lub poprzez system…

Rewolucja w AR wyprzedzi VR?

Stoimy przed wielką bramą, która prowadzi do nowej rzeczywistości. To, co dotychczas istniało tylko w wyobraźni człowieka, już niedługo będziemy…

Earned media

Earned media to pojęcie z zakresu PR i content marketingu, określające medium, w którym marka pojawia się bezpłatnie. Dzieje się tak…