Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Lokalizacja na Facebooku

Opportunity Alert #67: Docieraj z reklamą do najbliższej okolicy

Prowadzisz stacjonarny sklep lub punkt odbioru? Dzięki Facebookowi możesz stworzyć bardzo wąsko targetowaną reklamę. Zobaczą ją wyłącznie użytkownicy Facebooka z najbliższej okolicy – oddalonej o nawet 1,5 km od lokalizacji Twojego biznesu!

Co istotne, Facebook definiuje lokalizację odbiorców reklamy nie na podstawie deklaracji, a GPS ich telefonu. Oznacza to, że reklama dotrze precyzyjnie także do użytkowników, którzy znajdują się w określonej lokalizacji tymczasowo. To poszerzy grupę potencjalnych klientów Twojego sklepu.

Targetowanie lokalizacyjne można dodatkowo zawężać definiując m.in. wiek i płeć odbiorców oraz ich zainteresowania.

Zobacz również

Co zrobisz, gdy Twój fanpage zniknie?

Ciągle mówi się o tworzeniu dobrych strategii marketingowych. Spójrzmy prawdzie w oczy – w sieci można znaleźć na ten temat…

Earned media

Earned media to pojęcie z zakresu PR i content marketingu, określające medium, w którym marka pojawia się bezpłatnie. Dzieje się tak…

Lejek sprzedażowy

Lejek sprzedażowy to termin, który określamy drogę, jaką musi przebyć potencjalny klient od momentu pierwszego styku z marką aż do…