Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Reklama na IGTV Instagram

Opportunity Alert #88: Reklamuj się na IGTV

Aż 90% użytkowników Instagrama obserwuje minimum jedno konto marki prowadzone w tym serwisie, a do 2021 r. filmy na urządzeniach mobilnych będą stanowiły 78% wszystkich danych przesyłanych w sieciach komórkowych.

Podążając za tym trendem, Instagram wprowadził właśnie IGTV Ads – krótkie reklamy video wyświetlane na filmach dodanych przez twórców do Instagramowej telewizji.

Reklama dostosowana jest do urządzeń mobilnych – ma format pionowy i może trwać maksymalnie 15 sekund. Trwają prace nad testowaniem i udoskonalaniem reklam i oferty, co ma zmaksymalizować korzyści zarówno dla twórców, jak i odbiorców.

Więcej informacji o reklamie na IGTV znajdziesz tutaj.

Zobacz również

Uważaj, kogo słuchasz! Facebookowe mity

Facebook i jego system reklamowy to ogromna machina, w której naprawdę nietrudno się pogubić. Niestety, nie pomagają w tym osoby,…

Owned media

Owned media to pojęcie z zakresu PR i content marketingu, które w typologii branżowej oznacza firmową platformę lub wydzieloną przestrzeń…

Inbound marketing

Inbound marketingto działania marketingowe, głównie z obszaru B2B, mające na celu skłonienie odbiorcy do złożenia zapytania o ofertę firmy. Sprzedaż…