Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Reklama na IGTV Instagram

Opportunity Alert #88: Reklamuj się na IGTV

Aż 90% użytkowników Instagrama obserwuje minimum jedno konto marki prowadzone w tym serwisie, a do 2021 r. filmy na urządzeniach mobilnych będą stanowiły 78% wszystkich danych przesyłanych w sieciach komórkowych.

Podążając za tym trendem, Instagram wprowadził właśnie IGTV Ads – krótkie reklamy video wyświetlane na filmach dodanych przez twórców do Instagramowej telewizji.

Reklama dostosowana jest do urządzeń mobilnych – ma format pionowy i może trwać maksymalnie 15 sekund. Trwają prace nad testowaniem i udoskonalaniem reklam i oferty, co ma zmaksymalizować korzyści zarówno dla twórców, jak i odbiorców.

Więcej informacji o reklamie na IGTV znajdziesz tutaj.

Zobacz również

Te kampanie Cię zainspirują! Maj 2018

Czas na kolejną część naszej serii, w której przedstawiamy Wam inspirujące kampanie reklamowe. Mogłoby się wydawać, że maj przemknął niczym…

Dlaczego reklamodawcy kochają programmatic?

Aukcyjny model zakupów powierzchni reklamowej, czyli model Real-Time Bidding (RTB), stanowiący część większej całości, jaką jest programmatic buying, stanowi przedmiot…

Czy Twoja strona internetowa sprzedaje?

Podejmując decyzję o stworzeniu firmowej strony internetowej, należy pamiętać o tym, by określić cel jej funkcjonowania i zaplanować, jaką strategią…