Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Reklama na IGTV Instagram

Opportunity Alert #88: Reklamuj się na IGTV

Aż 90% użytkowników Instagrama obserwuje minimum jedno konto marki prowadzone w tym serwisie, a do 2021 r. filmy na urządzeniach mobilnych będą stanowiły 78% wszystkich danych przesyłanych w sieciach komórkowych.

Podążając za tym trendem, Instagram wprowadził właśnie IGTV Ads – krótkie reklamy video wyświetlane na filmach dodanych przez twórców do Instagramowej telewizji.

Reklama dostosowana jest do urządzeń mobilnych – ma format pionowy i może trwać maksymalnie 15 sekund. Trwają prace nad testowaniem i udoskonalaniem reklam i oferty, co ma zmaksymalizować korzyści zarówno dla twórców, jak i odbiorców.

Więcej informacji o reklamie na IGTV znajdziesz tutaj.

Zobacz również

Współpraca z blogerami

Współpraca z blogerami pozwala markom na docieranie do ściśle określonych grup odbiorców z oryginalnymi, unikatowymi reklamami, prezentowanymi przez osoby mające…

Vlog

Vlog to rodzaj internetowego dziennika w formie video, tworzony codziennie i publikowany na platformie społecznościowej, np. YouTube. Może być amatorski…

Landing page

Landing page to niezbędny element wielu kampanii marketingowych. W działach reklamowych skupionych na konkretnych, prostych celach jest wręcz niezastąpiony i może…